Guest cvr

Lars & Christina's bryllup d. 10.04.10

863 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at komme ind og se dine billeder og video, fra i lørdags. Du ser helt fantastisk ud og hr. gom er nu også flot (og høj). Det er super gennemført med jeres røde outfit. Jeg elsker i øvrigt billedet hvor i sidder sammen med brudepigerne. I ser alle vildt godt ud.

Stort, stort tillykke... Og gerne flere billeder :cheerleader3: Håber der kommer et med dit lange slæb :heart: Hvad sagde folk i øvrigt til dit/jeres røde outfit? Var de ikke vilde med det?

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

EJ Christina Hvor ser det bare flot ud, så gennemført og dejligt. det er bare suverænt.

I ser bare så glade ud.... Ej det er bare så fantastisk.

BERETNING den kommer vel..... SNART vi hungre jo efter MERE :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer