Guest cvr

Lars & Christina's bryllup d. 10.04.10

863 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er håret blevet sødt... Troede først at det skulle være sådan en hestehale med små fletninger og tænkte hmmm... det er da lidt få meget ferie i Grækenland agtigt. Men så blev det snurret rundt og op. Resultatet er bare super godt og meget sødt og piget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor er håret blevet sødt... Troede først at det skulle være sådan en hestehale med små fletninger og tænkte hmmm... det er da lidt få meget ferie i Grækenland agtigt. Men så blev det snurret rundt og op. Resultatet er bare super godt og meget sødt og piget.

:grin2: jeg er helt klar over hvad du mener og ja det er sådan da nemt at lave jeg brugte kun 10 min på det den sene aften så hvis man ''kæler'' lidt for det bliver det nok meget bedre.

og så skal deres diadem længre frem på hoved :kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser dine sko fine ud med sål på! Det kan da være man skulle overveje det, bare just in case vejret ikke arter sig... Jeg havde lidt tænkt, at det ikke kunne lade sig gøre på mine, fordi remmen går nedenunder sålen (min rem krydser over på foden), men hvis de kan gøre som på dine, så kan det jo godt gå :kiss:

Hvad har du givet?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor ser dine sko fine ud med sål på! Det kan da være man skulle overveje det, bare just in case vejret ikke arter sig... Jeg havde lidt tænkt, at det ikke kunne lade sig gøre på mine, fordi remmen går nedenunder sålen (min rem krydser over på foden), men hvis de kan gøre som på dine, så kan det jo godt gå :kiss:

Hvad har du givet?

185,-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er mandens duft til dagen på plads :carrot: det bliver Dior Homme (hvor fanden er det savle ikon)

Og i morgen skal jeg troppe op på Axeltorv hvor jeg har nogle veninder der ikke ville acceptere at jeg ikke ville have PA

Så de meldte ud for 2-3 uger siden at de ville invitere mig på Jensens bøfhus og i biffen som en slags PA, jeg har så meldt ud at jeg selv vil betale og jeg har faktist også været med til at bestemme dagen.

Men i sidste weekend sagde min ene svigerinde vi ses i næste weekend.

Så hvor mange der kommer aner jeg ikke.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så er mandens duft til dagen på plads :carrot: det bliver Dior Homme (hvor fanden er det savle ikon)

Og i morgen skal jeg troppe op på Axeltorv hvor jeg har nogle veninder der ikke ville acceptere at jeg ikke ville have PA

Så de meldte ud for 2-3 uger siden at de ville invitere mig på Jensens bøfhus og i biffen som en slags PA, jeg har så meldt ud at jeg selv vil betale og jeg har faktist også været med til at bestemme dagen.

Men i sidste weekend sagde min ene svigerinde vi ses i næste weekend.

Så hvor mange der kommer aner jeg ikke.

:grin2: eeeeeeeeeeeeeeeelsker bare din humor.... den er også god (parfumen altså)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så er det i denne uge at du skal giftes smukke...

Er der styr på det hele elller???

Glæder mig ihvertfald til at se dig som smuk smuk brud på lørdag!!!!

Ja det er helt vildt

Måske Lars skulle oprette en mande side for de mandlige zillere

da jeg var på job i dag fik jeg lige en mms med vejret incl. det på lørdag

Hi hi han er nu sød :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På lørdag, på lørdag, på lørdag!!! :biggrin: Ikke om et år, om 8 måneder, om 137 dage, om 2 måneder, om 5 uger eller om 17 dage... PÅ LØRDAG!!! Hvor bliver det vildt!

Håber I har godt styr på det - det ved jeg, du har, og at I nyder de sidste dage op til!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jo vi har styr på det

og nu har vi lige lavet små ruller med rødt tyl og hvide sløjfer til gæsternes biler når de køre fra kirken

der er også blevet lavet nogle kuverter med en cd i hver, vi har brugt de samme røde kuverter som invitationerne er blevet sendt i, de her er så bare fortrykt med vores navn og adresse samt frankeret.

I går aftes farvede Lars mit hår og jeg farvede vores ælste datters hår,

og så regner vi lige med at jeg klipper Lars i morgen/over morgen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer