Guest cvr

Lars & Christina's bryllup d. 10.04.10

863 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tænk at dagen nu er så tæt på. Det man har glædet sig til så længe sker lige om lidt :biggrin: Der bliver nok en form for anti-klimaks når man dagen efter ikke skal spekulere mere i bryllup og alle detaljerne.

Jeg glæder mig så meget til at se dig i din røde kjole med dit fine slør.

Kram Maria

Jubii, kun 2 dage tilbage - i overmorgen :td:

Min meget bryllupstossede veninde, der er gift på 6. år har prøvet at overbevise mig og min tilkommend om, at det slet ikke bliver så tomt bagefter!? Fordi man skal indsamle, kigge og sortere i billeder, de skal bestilles, man skal tænke tilbage på dagen igen og igen, man skal på bryllupsrejse, man skal lave fotoalbum, man skal kigge på gaver, evt. bytte en enkelt eller to, man skal bestille/lave takkekort etc. Så ifølge hende går der laaaaang tid, før man er "færdig" med brylluppet ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej smukke Christina! Så er der ikke lang tid tilbage.... Uh jeg kan mærke mange sommerfugle, så du kan ikke have nogen tilbage selv. Men det er der jo heller ikke brug for, for det hele er klart og parat, og nu glæder jeg mig bare rigtig meget til at se alle de dejlige billeder af dig og brylluppet på lørdag.

Uh - det er lige om lidt :):hug::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Sidder og fniser af dine tanker.. Må jeg godt, ikke??

Ved bare.. at om 55 dage er det mig, der tænker sådan... :)

Jo det må du godt :-)

Nu har Lars og jeg fået moralsk støtte af min kussine der også skal være toestmaster hun bliver hos os ligt til brylluppet DEJLIGT.

Vi har lige hentet vores ju..box kan ikke stave til den der musik box :hug:

Og den bliver lige prøvet af herhjemme i stuen dog meget lavt da vi har en hysterisk overbo, men det bliver dejligt i morgen at stille den op i lokalet som vi for øvrigt skal hente nøgle til i morgen tidelig kl. 8 (skal lige spise morgenmad med farmor & farfar først)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Christina!

Så er det i morgen! I er sikkert i fuld gang med forberedelserne, for I har jo hentet nøglen nu. Jeg håber, at I nyder det i fulde drag og kan mærke spændingen for i morgen :(

Hvis jeg ikke når herind i morgen, så vil jeg nu ønske dig (og din tilkommende) et

:cheerleader3::):) KÆMPE TILLYKKE MED BRYLLUPPET! :hug::(:)

Jeg håber, I får den mest fantastiske dag og glæder mig til at høre om den og ikke mindst se billeder i læssevis ;)

Redigeret af Melin79
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 gange tillykke med i morgen! Jeg når ikke herind lørdag, da den står på ansigtsbehandling og 95-års fødselsdag, så håber I får en fantastisk fest.

Glæder mig til at se billeder af dig i din smukke kjole! :) (der er jo ikke en i rød, så du må "nøjes" med den hvide...)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer