Guest cvr

Lars & Christina's bryllup d. 10.04.10

863 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

hej smukke...

tilgiv mig, jeg kunne ikke finde vej... Jeg havde endda fået steffen med og vi havde krakket adressen, vi kørte rundt i ballerup til kl. Slog 12 så gav vi op.... Øv hvor er jeg ked af det, ville så gerne have set dig....

Men stort tillykke med dagen, håber den er fantastisk, men selvfølgelig er den det med jeres kærlighed til hinanden...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STORT TILLYKKE MED BRYLLUPSDAGEN!

Her hvor jeg er skinner solen fra en skyfri himmel, og man kan ikke forstå at det blot er en måned siden at vores lille land var dækket af sne. I haven er roserne begyndt at skyde.

Jeg håber virkelig at I har lige så godt forårsvejr. Det kan da ikke blive bedre end det er nu. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer