happy

ImercoØnskeseddel

4 indlæg i dette emne

Kan det passe at man skal gå rundt i butikken og finde alle de ting man ønsker sig og skrive det lange stregkodenummer ned ved hver vare?

Eller kan man gå ind på hjemmesiden og nøjes med at skrive produkterne ned og derefter afleveret ønskerne?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan det passe at man skal gå rundt i butikken og finde alle de ting man ønsker sig og skrive det lange stregkodenummer ned ved hver vare?

Eller kan man gå ind på hjemmesiden og nøjes med at skrive produkterne ned og derefter afleveret ønskerne?

jeg tog seddelen med hjem og fandt varene på deres hjemmeside, det var ikke noget problem

0

Del dette indlæg

jeg tog seddelen med hjem og fandt varene på deres hjemmeside, det var ikke noget problem

skulle du ikke selv skrive det der frygtelige lange nummer på? det sagde de nemlig i butikken hernede...Men hvis man bare kan finde tingene på nettet, ville det gøre det meget nemmere :)

0

Del dette indlæg

skulle du ikke selv skrive det der frygtelige lange nummer på? det sagde de nemlig i butikken hernede...Men hvis man bare kan finde tingene på nettet, ville det gøre det meget nemmere :cheerleader3:

Vi har også lavet ønskeseddel hos Imerco. Vi valgte i ro og mag at gå rundt i butikken, og når vi var i tvivl om noget stod de straks til rådighed og gav gode råd og vejledning. Vi skulle skrive varenummer og nøjagtigt varenavn. Jeg må indrømme, at jeg absolut ikke så det som noget problem - det er vel kun omkring 15 tal pr. vare!? Vi hyggede os egentlig fint med det, og på den måde er man jo sikker på, at der ikke opstår nogle misforståelse overhovedet. Men jeg tror nu sagtens man kan få lov at tage sedlen med hjem og gøre det foran computeren i stedet.

Personligt synes jeg, det er rart at gå rundt og blive inspireret i butikken. Vi fandt fx også ud af, hvordan vi kunne ønske os nogle ting i pakker, så de blev billigere, og det tror jeg ikke, vi havde fundet på nettet.

Besværligt synes jeg ihvertfald ikke det var - faktisk var det lidt en af de ting, jeg havde set frem til at lave sammen med min kommende mand :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer