Sign in to follow this  
Followers 0
Hr&FruJakobsen

Min brudekjole er åbenbart grim!

21 posts in this topic

I formiddags havde min tilkommende fået fat i et af mine utallige brudeblade, og sad og studerede brudekjoler. Han begyndte at kommentere, hvilke modeller, han synes var pæne - og pludselig pegede han på en tilfældig kjole og sagde: Jeg bryder mig ikke om den der, den er for enkel!!! Den kjole er så MIN!!!!!!!!! Han er tydeligvis til haute couture-kjoler med masser af flæser, tyl og lag - min er en Chinotto 2009 fra Miss Kelly..... og jeg elsker den! :)

Er i lidt øv-humør nu, netop hjemkommet fra frisøren med nyfarvet hår.

Stina, der skal giftes om mindre end to døgn.

0

Annonce ♥

I formiddags havde min tilkommende fået fat i et af mine utallige brudeblade, og sad og studerede brudekjoler. Han begyndte at kommentere, hvilke modeller, han synes var pæne - og pludselig pegede han på en tilfældig kjole og sagde: Jeg bryder mig ikke om den der, den er for enkel!!! Den kjole er så MIN!!!!!!!!! Han er tydeligvis til haute couture-kjoler med masser af flæser, tyl og lag - min er en Chinotto 2009 fra Miss Kelly..... og jeg elsker den! :cheerleader3:

Er i lidt øv-humør nu, netop hjemkommet fra frisøren med nyfarvet hår.

Stina, der skal giftes om mindre end to døgn.

ÅÅhh søde den er ikke rar nej.......en jeg er nu helt sikker på at når han ser dig i din skønne kjole glemmer han at det var den han sagde han ikke kunne li...det er jo ikke kjolen der gør bruden men bruden der gør kjolen til noget helt særligt...

desuden er de kjoler ikke altid flotte på de model billeder men super flotte i virkeligheden...vent du bare og se....

men du skal bestemt ikke snydet for et par af disse..... :):cheerleader3::cheerleader3:

0

Ja, det er da ikke det fedeste, men mon ikke at han alligevel synes du ser fantastisk ud, når du kommer gående op til alteret. Det er jo ikke kjolen der gør bruden, men pigen inden i. Og ja, havde I været med i Don't tell the bride havde du nok fået en anden kjole - og så kunne du stå og føle dig vildt utilpas i noget der ikke er dig. Tro mig, det er bedre at du har valgt selv. Og seriøst, så kommer han da til at elske synet af dig.

0

Tak skal du have, de cyberkram er der brug for, kan jeg mærke :)

Jeg har gjort meget ud af at finde en kjole, der ville passe til både hans og min smag - og til hans tøj OG vores transport på dagen!!!! Den er måske ikke fyldt med flæser, lag, ditten og datten, men den har et smukt, langt slæb - og det elsker han ;)

Her http://www.bentes-brudedesign.dk/Miss%20Kelly/Chinotto.jpg

- og her http://www.bentes-brudedesign.dk/Miss%20Ke...notto%20bag.jpg

Edited by Hr&FruJakobsen
0

Annonce ♥

Han skal nok komme til at elske den...!

Selvfølgelig er det ikke sjovt at få den besked og slet ikke så kort tid før den store dag, men som både Maria og Lena har sagt så er helhedsintrykket - altså DIG i kjolen - meget mere korrekt og givende end en eller anden tåbeligt opstillet model...

Jeg viste lige Peter et billede af din kjole og hans kommentar var at den var rigtig flot, med der var for langt slæb på den.... den kjole jeg har valgt har et SUPER langt slæb... og jeg er ligeglad... jeg ved han i forvejen synes jeg er den smukkeste pige på jorden, så tager det ikke så tungt at han ikke lige nu og her bryder sig om det lange slæb....

0

Piger, I har nok ret - det er helheden, ikke delene eller detaljerne - sådan tænker vores mænner ikke :)

Ang. slæbet, så ville jeg ikke have noget imod, hvis det havde været læææææængere, hehe! Men man skal jo også kunne bevæge sig rundt... og stoffet som min kjole er lavet af, er ret tungt, synes jeg.... :cheerleader3:

Hvor er I bare gode herinde!!!! Thumps UP to sister(bride)hood!!!!!! :cheerleader3::cheerleader3:

0

Åh :cheerleader3: Jeg synes din kjole er meget, meget smuk!!

Nå - men nu er MÆND jo MÆND *g* Og tro mig - han OPDAGER da ikke et sekund at det er den samme kjole; de ser jo (gudskelov!!) noget anderledes ud på os varmblodede kvinder end på de pinde i bladene :)

Så "rest asured", som det hedder på udenlandsk, han skal nok føle hjertet hopper i brystet på ham, når du kommer ind og ligner en million!!

0

Annonce ♥

Hejsa.

Kan faktisk godt lidt forstå din mand, hvis det er de samme billeder han har set. Pigen på billeder fylder jo slet ikke den fantastiske kjole ud, Hun mangler form, figur og udstråling.

Kom kjolen på dig, så er det pludselig en kjole med det HELE.

Mænd ser ikke billeder på samme måde som vi gør.

Glæd dig til at få den store dag go få HURTIGT billeder herind af dig i din smukke kjole.

Knus Julle

0

I piger må være synske: jeg har lige haft en snak med manden... sagde til ham, at han rent faktisk har sagt, at han ikke bryder sig om min kjole, fordi den altså er i det blad (på over 300 sider) som han kiggede i her i formiddags. Jeg har IKKE vist ham den, men han sagde til mig, og smilede, at uanset hvilken kjole jeg har valgt, så vil den være fantastisk. Han har forbudt mig at tabe mig mere, da jeg vejer 56 kg og er 165 cm høj - HERLIGT med en mand, som IKKE tænder på ribben og hud!!!!!!

:):cheerleader3::cheerleader3:

0

Hejsa.

Kan faktisk godt lidt forstå din mand, hvis det er de samme billeder han har set. Pigen på billeder fylder jo slet ikke den fantastiske kjole ud, Hun mangler form, figur og udstråling.

Kom kjolen på dig, så er det pludselig en kjole med det HELE.

Mænd ser ikke billeder på samme måde som vi gør.

Glæd dig til at få den store dag go få HURTIGT billeder herind af dig i din smukke kjole.

Knus Julle

Hej!

Det er de samme billeder, han har set - dog kun det med kjolen forfra.

0

Annonce ♥

Her er jeg simpelthen nødt til at give morjulle ret.

Han har set en kjole på et stykke fladt papir på en model med minus udstråling. Derudover er billedet taget så man ikke ser alle de fantastiske detaljer som vores trænede bridezilla øjne kan se der er på kjolen.

Den er intet mindre end fantastisk din kjole og er fuldt ud overbevist om at han kommer til at synes du er intet mindre end jordens smukkeste brud.

Jeg googlede lidt billeder og synes altså ikke de model billeder yder kjolen retfærdighed overhovedet -HAHA-

Så lige en mase af dem her, selvom jeg er sikker på efter lørdag har du slet ikke brug for dem :):cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::blink:-HAHA-

0

Sødeste Stina, sikke en besked at få.

Men jeg tror, når døren går op i kirken på lørdag - vil han allerede have glemt det billede i bladet, for ind træder du - hans tilkommende.

Kjolen vil klæde dig bedre end det magre skelet i bladet.

Ha' en dejlig dag på lørdag.

Knus fra Stine

Edited by Rosenbak
0

Og nu, aargggh, har jeg lige tabt mig 1,8 kg siden i går - nu kan jeg ikke passe min kjole!!!!!!!!! :cheerleader3:

EDIT: Løsning fundet; skrædder-veninde, uddannet hos Marianne Carøe, medbringer sysmaskine i aften og kan ordne kjolen, hvis den viser sig at være blevet for stor i nattens mulm og mørke.

Nu vil jeg midlertidigt forlade jer skønne kvindfolk, der er jo masser at gøre før i morgen kl. 15.00. TUSIND tak for jeres råd, hjælp, kritik, støtte og kommentarer i de forløbne måneder :cheerleader3::)

Til jer andre med vielse i morgen, STORT TILLYKKE til jer, må I få en smuk, minderig og dejlig bryllupsdag!

Vi ses igen i næste uge!!!

Edited by Hr&FruJakobsen
0

Annonce ♥

Altså, som min mand sagde i sin tale til mig :

"Du har flere gange sagt at du håbede jeg kunne lide din kjole. Men det er jo bare en indpakning, det er det inden i jeg elsker".

Og han har jo ret......

Kjolen er bare en smuk indpakning, og når man elsker den inden i den vil det altid være den smukkeste i hele Verden.

Rigtig god fornøjelse og nyd jeres store dag.

kram

Nina

0

Altså, som min mand sagde i sin tale til mig :

"Du har flere gange sagt at du håbede jeg kunne lide din kjole. Men det er jo bare en indpakning, det er det inden i jeg elsker".

Og han har jo ret......

Kjolen er bare en smuk indpakning, og når man elsker den inden i den vil det altid være den smukkeste i hele Verden.

Rigtig god fornøjelse og nyd jeres store dag.

kram

Nina

Det er da utroligt sødt og utroligt sandt på en gang! Kan godt forstå du har nuppet ham ;)

0

Annonce ♥