Sign in to follow this  
Followers 0
Vanni

MICHAEL JACKSON ER DØD

26 posts in this topic

Annonce ♥

nårh ja.. manden var jo gammel....

godt nok kun 50 år fysisk, men for pokker da... hans krops alder har vel ligget mellem 75-80 år....

Jeg må indrømme at jeg ikke er så overrasket... han har jo set mere død ud, end levende, de sidste mange år... Nu har hans krop endelig fået fred...

Hvil i fred Michael Jackson.

0

Annonce ♥

Jeg fik et glædes udbrud da jeg fik at vide Michael var død.. Så kan han ikke skade flere børn halleluuuja.

Han har ikke skadet nogen børn...! Tror virkelig ikke på alt det crap der var med at han var pædofil osv...!

Ej, bliver helt sur over den kommentar... sorry... men det gør jeg...!

0

Jeg fik et glædes udbrud da jeg fik at vide Michael var død.. Så kan han ikke skade flere børn halleluuuja.

Han har ikke skadet nogen børn...! Tror virkelig ikke på alt det crap der var med at han var pædofil osv...!

Helt enig...har er blevet frifundet hver gang tænk lige over det...den kommentar gør ondt helt ind i hjertet....

0

Forstår godt du blev sur og forventer også at alle dem der tror Michael er uskyldig bliver vred.. Men jeg græder for alle hans ofre som skal leve med hans ugerninger.. Jeg kan ikke græde over et monster er død.. Bare fordi han lavede god musik og det gjorde han er det ikke ensbetydende med at han er uskyldig. Jeg forstår ikke folk kan forgude ham bare fordi han lavede god musik. Han vil altid være en forbryder i mine øjne og der bliver altid slukket for radioen når hans musik bliver spillet..

Min holdning bliver aldrig anderledes og jeg har intet respekt for ham

0

Annonce ♥

Forstår godt du blev sur og forventer også at alle dem der tror Michael er uskyldig bliver vred.. Men jeg græder for alle hans ofre som skal leve med hans ugerninger.. Jeg kan ikke græde over et monster er død.. Bare fordi han lavede god musik og det gjorde han er det ikke ensbetydende med at han er uskyldig. Jeg forstår ikke folk kan forgude ham bare fordi han lavede god musik. Han vil altid være en forbryder i mine øjne og der bliver altid slukket for radioen når hans musik bliver spillet..

Det er fint nok at du har den holdning folk har ret til selv at vælge....Men syntes måske det er en smule respekt løst at skrive det i en tråd hvor du tydligt kan se at der er flere der er lidt kede og triste over nyheden....bare min mening

0

om han var pædofil eller ej skal jeg lade være usagt. Ja han blev frifundet - men penge er magt og med mange penge har man meget magt. Jeg HÅBER da at han er blevet frifundet fordi han rent faktisk var uskyldig, men jeg kan ikke helt smide tanken om en klækkelig "donation" fra ham, væk...

Han var en stor musiker - ingen tvivl om det - og hans musik har betydet meget for RIGTIG mange mennesker. Selv dansede jeg min første kinddans med en fyr jeg var forelsket i, i 7. kl. til You are not alone!

Men han var altså ikke verdens 8. vidunder.

Han skabte ikke fred i verden.

Han udrydede ikke hungersnød og fattigdom.

Han var bare et menneske

elsket af nogen - hadet af andre.

Nu er han død - til nogens glæde og andre sorg.

Vi kan ikke alle være enige og ja måske er det respektløst at lave et glædesudbrud over en mands død, men måske er det også respektløst at græde over en person man kun kender til fordi han har været i mediernes søgelys i 45 år ca. samt nærmest kræve eneret på at ytre sin holdning...

Jeg synes det er underligt at græde over at MJ er død, men hvis det er sådan man har lyst til at reagere så skal man have lov til det - lige såvel som jeg mener at man også skal have lov til at bryde ud i latter over det - hvilket jeg også finder underligt.

For mig er han blot endnu en kunstner der er faldet i svinget. Elvis er død, Kurt Cobain er død, Freddie Mercury er død, Michael Jackson er død samt mange mange andre store stjerne som har haft stor betydning for verdens befolkning...

0

om han var pædofil eller ej skal jeg lade være usagt. Ja han blev frifundet - men penge er magt og med mange penge har man meget magt. Jeg HÅBER da at han er blevet frifundet fordi han rent faktisk var uskyldig, men jeg kan ikke helt smide tanken om en klækkelig "donation" fra ham, væk...

Han var en stor musiker - ingen tvivl om det - og hans musik har betydet meget for RIGTIG mange mennesker. Selv dansede jeg min første kinddans med en fyr jeg var forelsket i, i 7. kl. til You are not alone!

Han var bare et menneske

Vi kan ikke alle være enige og ja måske er det respektløst at lave et glædesudbrud over en mands død, men måske er det også respektløst at græde over en person man kun kender til fordi han har været i mediernes søgelys i 45 år ca. samt nærmest kræve eneret på at ytre sin holdning...

Jeg synes det er underligt at græde over at MJ er død, men hvis det er sådan man har lyst til at reagere så skal man have lov til det - lige såvel som jeg mener at man også skal have lov til at bryde ud i latter over det - hvilket jeg også finder underligt.

For mig er han blot endnu en kunstner der er faldet i svinget. Elvis er død, Kurt Cobain er død, Freddie Mercury er død, Michael Jackson er død samt mange mange andre store stjerne som har haft stor betydning for verdens befolkning...

hvor var det godt skrevet :-)

0

Annonce ♥

Han var bare et menneske

hvor var det godt skrevet :-)

Tak tak...
Minimize me jeg kan ikke være mere enig med dig!!!

Super godt skrevet...har du nogensinde overvejet at blive professionel tale-skriver?? :)

hehe takker.... har før fået af vide at jeg skal gøre noget seriøst ved mit skriveri ... kunne være jeg skulle begynde hehe...

Men jeg har nu bare, her, skrevet hvad der lige faldt mig ind...

0

Ok... jeg må sige at jeg blev lidt rystet over at hører udviklingen i denne tråd.

Jeg tror ikke jeg vil kommentere det yderligere, da jeg ikke vil sætte den store diskussion i gang, men jeg forstår ikke, at man kan besvare en sørgetråd, med sådan en bemærkning.

0

Ok... jeg må sige at jeg blev lidt rystet over at hører udviklingen i denne tråd.

Jeg tror ikke jeg vil kommentere det yderligere, da jeg ikke vil sætte den store diskussion i gang, men jeg forstår ikke, at man kan besvare en sørgetråd, med sådan en bemærkning.

Jeg bliver altså lige nødt til at høre dig om hvor det står at det er en sørge-tråd det her? Mit første indlæg i denne tråd drypper heller ikke ligefrem af tårer over tabet af en stor kunstner...

Jo det er da tragisk at en mand dør, blot 50 år gammel, men han har skisme levet et hårdt liv og passer man ikke på sin krop så mister man den altså... Det er almen viden og derfor rammes jeg ikke af chok over MJ's død... Det beklager jeg...

Men okay hvis det er en sørge-tråd så lister jeg af igen for sorte armbind klæ'r ikke lige mig...

0

Annonce ♥

Ok... sørge tråd er nok de forkerte ord. Men jeg tror (som JEG læser det) at tråd-starters mening med denne tråd var, at ære hans minde med respekt for hans person og hvad han har udført i livet.

Og det synes jeg ikke bliver gjort med de upassende kommentarer.

Og jeg synes måske at det er en smule at presse den, at skrive som du gør, vel vidende, at andre piger som læser med i tråden, er meget berørt af hans død. Nogen er så berørt, at de desværre må fælde en tåre, og så synes jeg ikke det er ok, at bruge ord som "glædesudbrud" og "jubel" om den afdødes slutning på livet.

Jeg er ikke selv fan, og jeg er ikke selv specielt berørt over hans død, men jeg kunne aldrig drømme om at sige sådan om en person, kendt eller ej, hvis jeg vidste at personen betød noget for dem som jeg taler med.

Jubelsudbrud synes jeg bare slet ikke var passende. Skyldig eller ej... jeg ved det ikke og det vil jeg såmen heller ikke diskutere. Pointen er bare at JEG ikke synes det er passende at skrive sådan om en afdød person, som betyder noget for andre.

Jeg svarede ikke for at starte en diskussion.... men jeg svarer når jeg bliver spurgt.

Nu trækker jeg mig tilbage og lader den ligge der. Der er ingen grund til den store diskussion herinde.

0

Okay mit sidste indlæg var måske en kende over stregen og det beklager jeg dybt, men jeg takker alligevel for dit svar - ville bare lige være helt sikker på at jeg ikke bare havde overset noget...

Vi læser ikke alle ens og det du har læst som værende en tråd startet for at vise ham respekt og ære hans minde, læste jeg som en meningsudvekselse - et overraskelsesudbrud over at han er død.

For mig har han altid stået som en mand der ikke ville dø nogensinde og det tror jeg at mange har følt - derfor er mange i chok over det.

Og så vil jeg altså også lige pointere at det ikke var mig der jublede da jeg hørte han var død... min første tanke da jeg hørte det var; "stakkels hans børn - kan godt være han ikke fremstår som den bedste faderfigur, men han var trods alt deres far"

Ikke noget med jubii eller snøft her... men ret neutral reaktion...

Min reaktion herinde gik egentligt bare mest på at fremhæve den forskellighed der er blandt os og at der skal være plads til os alle.

Respekt går begge veje. Mødes man ikke med respekt fra en person så hjælper det ikke at kravle ned på samme respektløse niveau...

Jeg ville mene at hvis man ser sørenoganette's indlæg som respektløst så er det da bedre selv at vise at man respekterer hun har den holdning, selvom man ikke nødvendigvis er enig, end synke ned og give gengæld på samme niveau...

Man siger vold avler vold... men provokationer avler også provokationer...

føler man sig provokeret af noget man læser, f.eks. herinde, og man giver igen, så kan man være 100% sikker på at der nok skal være en eller anden der fanger den nye provokation og fører den videre - som jeg har gjort det i denne tråd og det beklager jeg... var i et humør der gjorde at jeg nok helt burde have holdt mig fra nettet for dette er ikke det eneste sted jeg har været indirekte årsag til debat på bekostning af MJ's alt for tidlige bortgang.

0

Jeg er trådstarter, og ja det var mest et overraskelses udbrud, jeg kom med, blev lidt chokeret over at manden var død. Jeg var selv en af dem, som godt kunne lide hans musik, men var ikke decideret fan af ham. Tråden blev lavet fordi, jeg synes det var en kæmpe nyhed, at han var død.

Men æret være hans minde.

0

Jeg er en af dem der er en smule ked af mj's bortgang. Vores bryllupsrejse er bygget op omkring London og den koncert vi har billet til med ham til august. At jeg er en smule ked er dog ikke noget i sammenligning med min kommende mand der har været fan af mj siden han var 2 år gammel. Godt han ikke læser med i denne tråd. Mage til uforskammethed skal man lede længe efter.

0

Annonce ♥

Jeg har ikke noget problem med at synke til dit niveau! Kan kun fryde mig over at du dårligt kan tænde for tv'et eller radioen i disse dage :-)

0

Jeg må indrømme at jeg gjorde stor øjne igår morges da clockradioen meddelte Michael jacksons død.

Jeg har intet klogt at bidrage med, til denne tråd, men har lige et enkelt spørgsmål -Hvad betyder R.I.P.?

R.I.P = Rest In Peace

0

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0

Annonce ♥

Annoncer