Miss-Lena

Flash dit brude-look som collage

49 indlæg i dette emne

Annonce ♥

så fik jeg prøvet mig frem. Synes ikke helt at det blev som jeg gerne ville, men det viser da mine tanker og ideer :pokey:

øøøøøøøvvvvv filen er alt for stor. selvom jeg PDF'er den, så er den stadig for stor. Hvad gør jeg?? Jeg har downloaded det program som bliver anbefalet i denne tråd til at formindske det, men den kan ikke tage den filtype :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

så fik jeg prøvet mig frem. Synes ikke helt at det blev som jeg gerne ville, men det viser da mine tanker og ideer :pokey:

øøøøøøøvvvvv filen er alt for stor. selvom jeg PDF'er den, så er den stadig for stor. Hvad gør jeg?? Jeg har downloaded det program som bliver anbefalet i denne tråd til at formindske det, men den kan ikke tage den filtype :cheerleader3:

Du kan åbne den i paint... Derefter kan du trykke ctrl+w. så kommer der en lille boks, hvor du kan ændre i procenten... Det er en god ide at gemme den i et andet navn, hvis du gerne vil gemme filen i sin originale størrelse...

Håber det kan bruges...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

AnnaP: Det er som altid så stilet og meget smukt. Der gemmer sig en lille romantiker i dig, men som bestemt er moderne er stilren.

Minimize: Pompøst og sooooo princess. Der kan stå mål med de royale

Missekat: Det er da det ultimative gudindelook. Du kommer til at svævende ind i kirken.

Oldie: Det oser bare af stemning og klasse.

Kinai: Det er bare så fint.... Dine sko er virkelig flotte. Glæder mig til at se et samlet look. Flasher du en samlet "prøve" på et tidspunkt inden den store dag?

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

AnnaP: Det er som altid så stilet og meget smukt. Der gemmer sig en lille romantiker i dig, men som bestemt er moderne er stilren.

Minimize: Pompøst og sooooo princess. Der kan stå mål med de royale

Missekat: Det er da det ultimative gudidelook. Du kommer til at svævende ind i kirken.

Oldie: Det oser bare af stemning og klasse.

Kinai: Det er bare så fint.... Dine sko er virkelig flotte. Glæder mig til at se et samlet look. Flasher du en samlet "prøve" på et tidspunkt inden den store dag?

Selvfølgelig gør jeg det :pokey:

Når kjolen ankommer og passer perfekt ;) så tager jeg lige det hele på og "knipser" løs med kameraet. Jeg krydser fingre for, at det hele så passer sammen som præcist i mine tanker :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også prøvet selvom jeg ikke skal giftes lige nu :thumbsupsmileyanim:

YEEEEEES! :thumbsupsmileyanim:

Dér var endelig den frisure, jeg vil have til mit bryllup! Jeg har fandeme været helt småstresset. fordi jeg ikke har kunnet finde ud af præcis hvad jeg ville. Det skal være opsat, men blødt, med højde ovenpå og en knold i nakken - jeg vidste hvad jeg mente, men ikke hvordan det ville se ud i virkeligheden. Er siiiindsygt glad for, at jeg har set din collage! :D

Opretter lige en seperat tråd, med efterlysning af flere billeder. ;)

0

Del dette indlæg

Jeg har også prøvet selvom jeg ikke skal giftes lige nu :griner:-

YEEEEEES! :thumbsupsmileyanim:

Dér var endelig den frisure, jeg vil have til mit bryllup! Jeg har fandeme været helt småstresset. fordi jeg ikke har kunnet finde ud af præcis hvad jeg ville. Det skal være opsat, men blødt, med højde ovenpå og en knold i nakken - jeg vidste hvad jeg mente, men ikke hvordan det ville se ud i virkeligheden. Er siiiindsygt glad for, at jeg har set din collage! :D

Opretter lige en seperat tråd, med efterlysning af flere billeder. ;)

Ahhh det var godt den kunne bruges! :heart:

0

Del dette indlæg

[font="Comic Sans MS"]Hej Anna.

Den brudekjole der er på din collage med den beige sløjfe, hvor har du fundet den?

Jeg syntes den der gudesmuk.

Knus Manelli[/font]

Er helt enig med dig -den er fra Jim Hjelm :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

[font="Comic Sans MS"]Hej Anna.

Den brudekjole der er på din collage med den beige sløjfe, hvor har du fundet den?

Jeg syntes den der gudesmuk.

Knus Manelli[/font]

Er helt enig med dig -den er fra Jim Hjelm :balloons:

Hvor kan man købe hans kjoler i DK?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er min collage :thumbsupsmileyanim:

Kjolen er en kjole jeg har købt på nettet, som er ved at blive syet om, så den ligner denne på billedet :hug:

Sløret bliver syet til mig :hug:

Ringen er den min kæreste friede med :hug:

Kyskagerne skal stå på bordet.

Har nogle hvide ballerinasko jeg skal ha på, da jeg får ondt i fødderne af høje sko :hug:

Håber på min kæreste følger mit ønske og køber pæoner til min brudebuket ;)

vi skal ha guld-mellemlægstallerkner.

Og jeg skal ha øreringe i denne stil ;)

Skrædderen der syr min kjole laver også snørelukning bagpå kjolen som på billedet ;)

post-39686-1259409471.jpg

Redigeret af AmalieAmalie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ved at gå helt op i limningen :thumbsupsmileyanim:

Kan simpelthen ikke få det til at dudde *snøft*

Har lavet collage i Word, men den kan ikke gemmes som .jpg. Har pludselig på forunderlig vis mistet mine evner i Paint, så der kan jeg slet ikke sætte billeder sammen?? :hug:

What to do?

Det er bare sådan nogle flotte collager I har lavet! Man bliver så inspireret og glad på jeres alle sammens vejne :hug:

Redigeret af BondeQuinde
0

Del dette indlæg

Her vil jeg også være med :thumbsupsmileyanim: Har lavet en collage med mit look til dagen :hug:

BondeQuinde: Jeg er heller ikke så krea, men lavede min i powerpoint, hvor jeg bare kopierede mine billeder og satte dem alle ind. Da jeg var færdig markerede jeg alt, kopierede og satte ind i paint, hvor jeg gjorde collagen mindre. Håber den forklaring kan hjælpe

post-38312-1259495862.jpg

0

Del dette indlæg

Her vil jeg også være med :) Har lavet en collage med mit look til dagen :kiss:

BondeQuinde: Jeg er heller ikke så krea, men lavede min i powerpoint, hvor jeg bare kopierede mine billeder og satte dem alle ind. Da jeg var færdig markerede jeg alt, kopierede og satte ind i paint, hvor jeg gjorde collagen mindre. Håber den forklaring kan hjælpe

Hvor er det bare flot ;) Må jeg lige være lidt fræk og anbefale dig at den korsage du viser her KUN er en du har på "om aftenen" - til det frække:) Der er ingen skåle i korsagen så den giver INTET løft/hold eller lign. og jeg vil derfor anbefale dig en "rigtig" korsage til indenunder kjolen. Grunden til at modellens sidder som den gør at hun har enormt falske bryster som sidder af sig selv ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer