Miss-Lena

Flash dit brude-look som collage

49 indlæg i dette emne

Synes det er så dejligt med Sanne's flotte collager, der samler de tanker og det look hun ønsker til hendes bryllup. Derfor har jeg selv lavet en :thumbsupsmileyanim:

Vil I ikke være med - det vil være så inspirerende fra andre at se.

Så sæt i gang og flash løs !!!

Har I ikke programmer som Photoshop, kan man lave en collage ved at sætte billederne ind i Word eller PowerPoint og gemme dokumentet som jpg.

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

hmmm... ville super gerne lave en... men der er indtil flere små problemer...

har kun nogle af tingene hjemme, brudekjolen findes der ikke tegninger eller billeder af endnu...

men prøver lige at lave en med hvad jeg har og med mine ideer.. så må vi se hvad det ender ud med...

arrrghhh... kan ikke vedhæfte den... nogen der kan hjælpe???

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe det er ikke så nemt at lave sådan en så den ser pæn ud...

Jeg har lige hurtigt prøvet lidt....

Så her er den foreløbige :thumbsupsmileyanim:

post-37411-1246546479.jpg

Er lige nødt til at spørge: Det dansende par i sten look?! Er det bryllupskage figuren? Og hvis ja - hvor har du købt det og til hvilken pris. Er helt syg med den!!!

Knus Anita

0

Del dette indlæg

weee. takket være lidt hjælp til at finde nogle bedre programmer at arbejde med end dem jeg havde i forvejen, (hjælpen komme fra nogle herinde fra så stort TAK) har jeg fået lavet min foreløbige kollage.. den ændre sig nok en del...

nogle af tingene er på plads andre er ikke.. og nogle af billederne er bare isnpiration til min kjole..

post-35508-1247059887.jpg

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe det er ikke så nemt at lave sådan en så den ser pæn ud...

Jeg har lige hurtigt prøvet lidt....

Så her er den foreløbige :cheerleader3:

post-37411-1246546479.jpg

Er lige nødt til at spørge: Det dansende par i sten look?! Er det bryllupskage figuren? Og hvis ja - hvor har du købt det og til hvilken pris. Er helt syg med den!!!

Knus Anita

Hej Anita...

Ja det er vores "topfigur".... jeg er også selv heeelt pjattet med den :thumbsupsmileyanim:

Jeg har købt figuren over nettet fra england.... en side der hedder iLoveGifts.co.uk ....

Det er en såkaldt "willow tree" figur... og når man først har opdaget dem er det svært at få nok hehe :bearhug:

Du kan købe andre af figurerne over nettet herhjemme... men lige netop den her kunne jeg kun finde i england...

Håber det var en hjælp for dig :bearhug:

Hov.... glemte prisen... det er ca 200 incl. porto...

Redigeret af trillle
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bruger et super godt program der hedder ACDSee Photo editor.... Man kan hente en gratis 30 dages trial her Programmet

Det er faktisk det program jeg har brugt til alt det kreative med bryllupet :biggrin:

super program du linker til, det kunne jeg godt gå hen og blive afhængig af :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

Undskyld, men teknik er åbenbart ikke min stærke side. Har lavet en collage i powerpoint, men den fylder alt for meget til at blive vedhæftet. Hvordan formindsker man den? Kan se alle jeres er formindskede...:-)

0

Del dette indlæg

Hej,

Undskyld, men teknik er åbenbart ikke min stærke side. Har lavet en collage i powerpoint, men den fylder alt for meget til at blive vedhæftet. Hvordan formindsker man den? Kan se alle jeres er formindskede...:-)

Uhh power-point, det er nok ikke så nemt, kan du ikke flytte det over i paint, det program brugte jeg og gemte den som PDF

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer