anitaelise

something blue shop

19 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa

Jeg har handlet i somthing blue et par gange. Jeg har også været ude for at der var noget der ikke lige kom så hurtigt som ventet. Men da de åbentbart er et travlt sted kan der gå lidt kludder i tingene. Da det skete for mig skrev jeg til dem pr mail -der er nemlig ikke noget tlf nr- og jeg fik et venligt svar om at jeg nok skulle få det, men det skete ikke med det samme og jeg skrev så igen og de beklagede da meget og jeg fik 100 kr i rabat og kort efter modtog jeg min bestilling.

De er rigtig søde, men jeg tror at de til tider har ret travlt og der så kan gå lidt kux i det og vi som kunder så bliver nød til prikke lidt til dem.

jeg syntes nu de har ydet en god service.

Så jeg tror nu bare du skal skrive en lille mail til dem

Mvh

Iben :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Det var da lidt irriterende hvis man skal vente så længe... :bearhug: Jeg har også selv bestilt varer der og har netop her til morgen modtaget en mail om at mine ting var afsendt, så nu er jeg da spændt på hvor lang tid der går inden jeg modtager. Men igen, der er jo mange bryllupper her i sommeren så de har nok bare travlt.

Og så vil jeg iøvrigt lige sige at jeg fik en god rabat da jeg bestilte flere ting, og det er da god service :thumbsupsmileyanim: Nu håber jg bare at pakken dukker op.

:cheerleader3: Kamilla.

Redigeret af lykke77
0

Del dette indlæg

Jeg har også lige bestilt ved something blue igår og fik en mail idag at varen var sendt så det bliver da spændende hvornår jeg kan forvente at få den hjem..

Vil lige sige til mit eget indlæg at jeg har fået min varer hjem et døgn efter jeg bestilte på nettet, så god og hurtig betjening for mit vedkommen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg var en af dem der klagede i tråden Kinai linker til. Men efter Mette, som har something blue, så tråden, fik jeg mailet med hende, og fik 15 % i rabat og 3 dage senere kom min bestilling. Problemet var, at de var i restordre mine bestilte vare, så hun skulle lige have dem hjem.

Så jeg vil anbefale at skrive en pæn mail til Mette, om at du gerne vil høre til dine vare. Hun er nemlig rigtig sød og til at snakke med, og sker der fejl hos dem, så er de ret hurtige til at give rabat

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu står jeg lidt i samme problem...

Har bestilt en bunke æsker derindefra den 13. juli som jeg virkelig håber når at komme i dag eller i morgen da jeg jo skal bruge dem på lørdag og også gerne skulle nå at pakke dem.

Jeg fik før jeg bestilte dem lovning på at de kunne nå det, så jeg er virkelig på spanden hvis de ikke gør, for jeg står med alt indholdet klar til at blive puttet i æsker.

Jeg skrev en mail for 2 dage siden ang. status (da jeg jo skal nå at finde en anden løsning hvis de ikke kan levere) og de har ikke svaret...

0

Del dette indlæg

Nu står jeg lidt i samme problem...

Har bestilt en bunke æsker derindefra den 13. juli som jeg virkelig håber når at komme i dag eller i morgen da jeg jo skal bruge dem på lørdag og også gerne skulle nå at pakke dem.

Jeg fik før jeg bestilte dem lovning på at de kunne nå det, så jeg er virkelig på spanden hvis de ikke gør, for jeg står med alt indholdet klar til at blive puttet i æsker.

Jeg skrev en mail for 2 dage siden ang. status (da jeg jo skal nå at finde en anden løsning hvis de ikke kan levere) og de har ikke svaret...

Åh nej da... Håber at det kommer frem i tide!!

0

Del dette indlæg

Det er stadig ikke kommet i dag og jeg har stadig ikke fået svar på mine mails til dem

Kan se at deres kontor ligger på Fyn...kan man tillade sig at tage derud og banke på? Hvis de har lager derude kan man vel få varen med. Synes i hvert fald det er for dårligt hvis det ikke kommer frem selvom jeg spurgte om det var muligt før jeg bestilte varen - og at de så sagde sagtens

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er stadig ikke kommet i dag og jeg har stadig ikke fået svar på mine mails til dem

Kan se at deres kontor ligger på Fyn...kan man tillade sig at tage derud og banke på? Hvis de har lager derude kan man vel få varen med. Synes i hvert fald det er for dårligt hvis det ikke kommer frem selvom jeg spurgte om det var muligt før jeg bestilte varen - og at de så sagde sagtens

Jeg ville tage derud hvis jeg boede tæt på og hvis jeg var dig, du har betalt for en vare du ikke har fået.. afsted med dig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Problemet er at det alligevel er 64 km fra hvor jeg bor (fyn er større end man skulle tro ;). Jeg vil være ked af at køre hele den vej og så det viser sig at der ingen er på kontoret... Man kan jo ikke ringe til dem :/

Jeg er virkelig vred over den "service" jeg har fået derinde fra. Hvis de ikke kan nå at levere kan de da i det mindste ringe/skrive så man kan nå at finde en ny vare.

Hvis pakken ikke kommer i morgen står jeg og mangler 46 æsker - og har brugt ca. 700 kr på indholdet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Yay!

Fakta reddede lige min dag.

De havde fine billige gaveæsker og jeg fik købt en stak. Så må Somethingblue jo bare returnere mine penge..

Så med mindre de har en god unskyldning for ikke at levere og ikke svare på mine mails, så vil jeg bestemt ikke anbefale at handle med dem :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer