Guest T-Tøsen

Fotograf

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej,

Vi er meget i tvivl mht fotograf på den store dag. Hvem har i valgt, hvor længe og hvad skal i give for det? Kun i kirken, til receptionen eller hele dagen?

Jeg håber, i kan komme med nogle gode indput.

Hej vi skal have N´s kolega til at tage billeder, han er amatør fotograf, men nøjj nogle billeder han tager. vi tager også selv billeder bla. også bil bryllupper, og Nicolai have en forestilling om at han kunne tage billeder af os til vort eget bryllup, men nej der satte jeg hælen i jorden ;) han må også holde fri;)

vi får en venne pris så den vil jeg ikke oplyse her, men han er med os fra kirken, og til location.

0

Del dette indlæg

Da vi blev gift den 6/6 havde vi fotograf fra kirke til brudevals og det kan kalrt anbefales hvis man vil ofre de penge det koster for man skal ikke bekymre sig om der nu lige kommer en byge den time man har sat af til fotografering ligesom vi løbende fik taget forskellige opstillede billeder. Og så var det rart at vide hele aftenen at ligegyldig hvad var der en der havde forstand på at tage billeder der gjorde det. Vores erfaring med de billeder vi har fået fra familie og venner er f.eks. at der er meget få der er blevet gode inde i kirken, fordi folk bruger blitz på for lang afstand osv. Men her har fotografen fået de gode billeder.

Vi fik det til vennepris, så den kan man ikke regne med hvis man skal ud på det almindelige marked.

0

Del dette indlæg

Vi har bestilt naestved-fotografen.dk, hun er super dygtig..

Vi har aftalt med hende at hun skal fotografere når jeg kommer til kirken,

Efter vielsen, Billeder inde i kirken og så på et sted vi selv vælger..

Så får vi billederne på en skive... :-)

Det skal vi give 1500 kr for + transport..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde Poul Bodholt som vores fotograf! Han er en rigtig rar person som fik os til at smile naturligt på billederne! Han var hos os fra ½ time inden kirke og 11 timer frem! Han kom godt ud af det med vores gæster, hvilket gjorde at vi har fået skønne billeder!! Du kan se priserne på hans hjemmeside, men han er bestemt ikke dyr! Vi kom af med lige omkring 9000kr for 11 timers fotografering og video, samt transport.

Vi har fået alle billederne og videoen i orginal opløsning og alle rettighederne, Så vi frit kan fremkalde de billeder vi vil have.

Du kan se en del af hans billeder i min beretning :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min veninde skal tage billederne. Hun skal også med til festen, så det bliver hele dagen der bliver taget billeder. Hun er kanon dygtig til at tage billeder. og har for den sags skyld også et ORDENLIGT kamera :thumbsupsmileyanim: og hun har fortalt mig at fordi hun har fået den ære starter hun lige på et ekstra kurses på noget fotografi halløj og hun har en kammerat som er fotograf som har givet hende rigtig mange gode fif. han skal også med på det kursus, så det bliver bare helt kanont :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi blev gift den 6/6 og havde booket Fotograferne.com fra kirke til brudevals... Og vi har fået helt ekstremt mange super gode billeder fra HELE dagen (de kan ses i min beretning)...

Det var så skønt ikke at skulle bekymre sig om, om der nu blev taget billeder til alle de "specielle begivenheder"... Og rigtig mange af vores gæster har her bagefter kommenteret, at det var nogle super professionelle og behagelige fotografer, som man næsten ikke lagde mærke til!

Redigeret af Helle G
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer