Helena86

Ønskeliste...

14 indlæg i dette emne

Kære i søde hjælpsomme rare piger... ;)

Jeg ved jo hvor gode i er til at hjælpe, og jeg har kun en lille bitte ting som jeg gerne vil have hjælp til.

Vi er blevet spurgt om vi ikke kan finde nogle personlige ønsker. Og vi ANER ikke hvad det skulle være...

Altså vi ønsker os nogle stager fra Georg Jensen, de der glow. Det er vist det tætteste vi kommer på personlige ting.

Men hensyn til det personlige ide, så tror jeg bare at de mener noget som vi kan tage frem om 20 år og tænke, det fik vi af x og y..

Det er ikke fordi vi er kræsne, synes jeg selv, med hensyn til ønsker, men mere fordi vi er uinspirede...

HJÆLP....

Knus Helena

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

personlige ønsker har vi da et par af..

nu er det sådan at vi er glade for at være i naturen, og rigtig glade for at sidde og hygge om aftenen med at se lysbilleder af ting vi har oplevet så derfor ønsker vi bl.a. ting som vi ved at vi mangler til det...

men her er lige en lille kopi af vores ønske seddel...

service af mads stage..

glas fra lene bjerre med sølvkant

gavekort til spejdersport, toursport eller eventyrsport.

havelamper.

lysbillede apperat

lærred der kan hænge i loftet til at se lysbilleder på

kano m. pagaj'er

0

Del dette indlæg

Hej.

Ja den er lidt svær, for udover det sædvanelige med service, bestik, glas, vaser, gryder mm. så ved jeg ik helt hvad de mener med personlige? Men jeg kom lige til at tænke på Malerier eller billeder, det er jo noget der kan holde i mange år og som man ser på hver dag, så måske en idé.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

den er meget svær... det er jo svært at ønske sig personlige gaver når man er 2, det syntes jeg i hvert fald....

men jeg vil mene at sådan noget som weekendophold, rejser...

jeg syntes enlig at alle vores ønsker er personlige, ellers havde vi jo ikke ønsket os dem...

her alle vores ønsker så kan du jo selv se om der er noget du kan bruge...

ØNSKER

Georg Jensen topstjerne (ikke den største)

Grand Cru vandkaraffel 2 stk.

grand Cru låg til vankarafel

Grand Cru vinprop

Grand Cru vandglas

Grand Cru skænkeprop

Råvad silke bestik

rådvad silke grillbestik

Rådvad silke serverings bestik

rådvad silke salatsæt

Filigranvase 21cm

holmegård cocoon vase sort stor

Menu Saucette m/piskeris/opøser

Le Creuset saltkar hvid eller sort

global knive

Christel Stjernetegn - Skorpion i hvid fra Royal Copenhagen

Christel Stjernetegn - Vægt i hvid fra Royal Copenhagen

hjælp til rejser.

hjælp til lommepenge til bryllupsrejse

gavekort.

hjælp til m's kørekort.

malm sengeramme i sortbrun 180x200 fra ikea

Malm Kommode 2 skuffer i sortbrun fra ikea 2 stk.

et godt surround anlæg... helst samlesæt og aktiv sub woofer

med 5 højtalere ikke for store.

42" fladskærmstv

netværkshardisk med raid

ny bil eller nyere end den vi har

gældfri

videokamera

Nitendo wii

0

Del dette indlæg

Der er nogle forslag iblandt dem som i skriver, som i vil kigge nærmere på.

Jeg tror at de med personlige, mener noget vi kan tage frem og sige at det er fra dem.. Og det mener jeg jo godt man kan med de ting vi har ønsket os.

Vi har ønsket os meget til hjemmet. Vi er begyndt at samle på gran gru, eller har faktisk gjort det i en del år nu, og kunne godt tænke os at have det som hverdagsstel, da vi er utroligt glade for det. Men ellers er det sådan noget som en ny kaffemaskine, grillovertræk, gavekort til diverse steder, (bla. billetnet og lalandia) og altså de ting mener jeg jo er nogen som vi skal bruge i mange år frem i tiden, eller en oplevelse der vil give os en masse minder og billeder.

Men puha jeg synes det er svært.

Tak for alle jeres input...

I er nogle skønne tøser.

:thumbsupsmileyanim: Helena

0

Del dette indlæg

Ikke at det er noget, som jeg ønsker, men jeg tror de lidt mere personlige gaver, som efterlyses er noget ala:

- kagesæt med gravering

- sølvrulle til vielsesattesten

- et billede/maleri

Synes ikke service m.v. er så personligt igen. Fx en tallerken, ja men dem har man jo mange af..

Men synes derimod en pynteskål/fad er personligt, idet man kun ønsker det ene og har det stående fremme fordi det skal pynte.. hm bliver det forståeligt?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ikke at det er noget, som jeg ønsker, men jeg tror de lidt mere personlige gaver, som efterlyses er noget ala:

- kagesæt med gravering

- sølvrulle til vielsesattesten

Det kunne jeg faktsik godt forestille mig var sådan noget de mente. Ved faktisk at de har forskellige sølvting til deres børn, bla. et rør med dåbsattest i.

- et billede/maleri

Synes ikke service m.v. er så personligt igen. Fx en tallerken, ja men dem har man jo mange af..

Men synes derimod en pynteskål/fad er personligt, idet man kun ønsker det ene og har det stående fremme fordi det skal pynte.. hm bliver det forståeligt?

Det var også en god ide...

Tak ;)

0

Del dette indlæg

selvom jeg ikke selv vil ønske mig dette, så ved jeg dog at mange synes det er en god ide med et gavekort til en butik, hvor man kan få en blomst fra brudebuketten forsølvet. Det er da personligt;)

Det var også et godt bud på en personlig ting... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænker at personlige gaver måske er noget som ikke alle nødvendigvis lig har der hjemme som fx

- et glasfad eller andet i glas fra en glaskunstner.

- pyntefigurer i forskelligt materiale

- fade, krus, kunst fra en keramiker

Vi fik en flot bronce skulptur, et hjemmelavet glasfad og et tærtefad fra en keramiker som vi ikke havde ønsket os, men er nogle meget personlig og flotte ting.

hilsen

Susanne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer