gæst1

Musik....

13 indlæg i dette emne

Hejsa.

Kunne godt tænke mig at høre hvad I gør med musik??? Har I de samme musikere til at spille under maden og bagefter op til dans, eller har I to forskellige?

Hvem har I valgt og hvem har I gode (eller dårlige) erfaringer med?

Hvad ligger jeres budget på til musik? Hvad skal man regne med?

Jeg vil nemlig rigtig gerne have et band, der kan spille op til dans, og jeg forestiller mig nogen der virkelig kan få folk på dansegulvet, og som synger så det er let at danse til. Men jeg har ikke erfaringer med nogen, og musikken er bare så vigtig for os... Men omvendt rækker vores budget heller ikke til 15. - 20.000 til musik...

Så vil rigtig gerne høre jeres kommentarer og forhåbentlig få inspiration til hvem vi skal vælge til maj næste år et sted i midtjylland.

Kh Gitte :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har valgt en solo-musiker.

Vi ville ikke sprænge budgettet med musiker, men da min mor tilbød at betale halvdelen af de 7.000 kr sprang vi til.

Han spiller hyggemusik under middagen og er meget opmærksom på, hvad der sker og spiller musik til stemningen og til, hvad der bliver sagt. Efter middagen sætter han sang på og kommer med små sjove indslag og kommentarer.

Vi har oplevet ham til min søsters bryllup, hvor han tilmed fortalte en version af "de tre bukke bruse" så min svigerinde og jeg var helt flade af grin - tårerne trillede.

Prisen er for 7 timer inkl transport.

Vi ønsker på ingen måde en suppe/steg/is musiker og ham her har vi valgt, fordi vi har oplevet ham og han er virkelig god til at løfte stemningen og få alle med - og spiller også op til fx selskabslege og giver gerne mikrofonen ud til karaoke - yikes!!

Og så var det bare ham, jeg ville have til mit bryllup, der er så vist også den eneste ting vi umiddelbart kopierer fra min søsters bryllup - resten er anderledes, da jeg vil have mit eget uden sammenligninger :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hejsa..

Til at stare med har vi en der kommer og spiller under maden, og han slutter omkring midnat.. Derefter kommer der en Dj og spiller til vi ikke kan længere.. :tunge:

Musikken til under maden, for vi af min far, så der har vi været lidt heldige.. Og ham Dj'en der spiller bagefter, er en af min kærestes gode kammerater.. :thumbsupsmileyanim: Ham får vi til en slik, normalt tager han mellem 7 og 8 tusinde, men vi skal kun give 1000 kr.. Så vi har været liiiidt heldige med musikken.. :)

:) Sabina

0

Del dette indlæg

Vi har bestilt diskobilen. Havde læst så meget godt om dem og da jeg så snakkede med Lone fra diskobil, var jeg ikke i tvivl om at vi skulle have dem. De er bare så super søde. Jeg ville ellers gerne have haft en musiker til maden, men det ville manden ikke høre tale om. Derfor var diskobilen også et rigtig godt valg til os, da de har mange af de melodier, der bliver skrevet sange på på cd, så der stadig er musik til. Vi skal give 6.000 kr. for at de spiller i op til 12 timer. Synes det er en god pris. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har bestilt diskobilen. Havde læst så meget godt om dem og da jeg så snakkede med Lone fra diskobil, var jeg ikke i tvivl om at vi skulle have dem. De er bare så super søde. Jeg ville ellers gerne have haft en musiker til maden, men det ville manden ikke høre tale om. Derfor var diskobilen også et rigtig godt valg til os, da de har mange af de melodier, der bliver skrevet sange på på cd, så der stadig er musik til. Vi skal give 6.000 kr. for at de spiller i op til 12 timer. Synes det er en god pris. :cheerleader3:

1.000 tak for tilliden - Skulle manden ombestemm. e sig så kan vi også klare en pianist men jeg vil da være ærlig og sige at 90% af de bryllupsfester vi spiller er uden pianist. Ikke mindst på grund af prisfaktoren.

Mit sidste job på Sonnerupgaard husker jeg tydeligt for der var bilen flad da jeg skulle hjem hvorefter jeg sov i bilen og fik Dansk Autohjælp op dagen efter. Men det er et godt sted. Nu ved jeg så ikke om I har talt om hvem af os der kommer for der er jo lang tid til i vores kalender.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har valgt ikke at spare på musikken, da det er underholdningen til hele aftenen. og erfaring fra andre brylluper snakker man altid om hvilken musik der blev spillet. så vi skal give 14.000 kr for et band der hedder konexion.

Dem har jeg spillet sammen med ved tidligere lejlighed... de er rigtig gode, dem bliver I glade for :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vi har bestilt Nicolai Damgaard Due. De er meget populære og man skal være i god tid for at bestille dem.

De spiller fra kl 17.30 hvor vi sætter os til bords og til natmaden serveres kl 01.30.

Vi skal betale lige omkring 11.000 kr for det hele (ca 8 timer) og jeg tror det bliver alle pengene værd :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vi har bestilt diskobilen. Havde læst så meget godt om dem og da jeg så snakkede med Lone fra diskobil, var jeg ikke i tvivl om at vi skulle have dem. De er bare så super søde. Jeg ville ellers gerne have haft en musiker til maden, men det ville manden ikke høre tale om. Derfor var diskobilen også et rigtig godt valg til os, da de har mange af de melodier, der bliver skrevet sange på på cd, så der stadig er musik til. Vi skal give 6.000 kr. for at de spiller i op til 12 timer. Synes det er en god pris. :cheerleader3:

1.000 tak for tilliden - Skulle manden ombestemm. e sig så kan vi også klare en pianist men jeg vil da være ærlig og sige at 90% af de bryllupsfester vi spiller er uden pianist. Ikke mindst på grund af prisfaktoren.

Mit sidste job på Sonnerupgaard husker jeg tydeligt for der var bilen flad da jeg skulle hjem hvorefter jeg sov i bilen og fik Dansk Autohjælp op dagen efter. Men det er et godt sted. Nu ved jeg så ikke om I har talt om hvem af os der kommer for der er jo lang tid til i vores kalender.

Ti hi, så håber jeg, at det går bedre næste gang ;)

Nej vi snakkede ikke om hvem, der skulle komme, men vi snakkede om at det blev en, som ikke brokkede sig over at skulle flytte udstyret fra en sal til en anden! Hvis der ikke var udstyr til at i kunne sætte to sæt op.

Men ja har kun fået godt indtryk af jer, så glæder mig til at opleve jer i aktion :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer