Sign in to follow this  
Followers 0
FrkK

Billige ønsker

7 posts in this topic

Jeg har brug for lidt inspiration!

Lidt billig inspiration...

Wonderkæreste og jeg er fantastiske til at finde på dyre skønne ting at ønske os, men vi vil også gerne have lidt ønsker på vores liste i den knapt så pricy ende, da ingen af vores gæster skal føle sig forpligtet til at give os gaver der er ude for deres budget.

Derfor mangler jeg lige nu inspiration til ting man kunne ønske sig fra 50-250 kr klassen.

Hvad har I stående på jeres lister?

0

Annonce ♥

Jeg har brug for lidt inspiration!

Lidt billig inspiration...

Wonderkæreste og jeg er fantastiske til at finde på dyre skønne ting at ønske os, men vi vil også gerne have lidt ønsker på vores liste i den knapt så pricy ende, da ingen af vores gæster skal føle sig forpligtet til at give os gaver der er ude for deres budget.

Derfor mangler jeg lige nu inspiration til ting man kunne ønske sig fra 50-250 kr klassen.

Hvad har I stående på jeres lister?

alt for rosendahl er til en overkommelig pris, hvis du spørger mig, det ligger fra 100 kr og opefter

0

Biografbilletter, en god flaske vin, kurv med alt muligt lækkert...

I kunne også snuse lidt rundt i butikker og finde nogle glas, bestik, tallerkner eller noget andet til køkkenet I gerne ville samle på?

0

Annonce ♥

åh kender godt problematikken...

så jeg har bl.a. støvet nettet rundt og fundet bl.a nogen Georg Jensen ting som er billige på deres egen hjemmeside; georgejensenstore.dk

Derudover har vi ønsket os nogle cd´er i forskellige prisklasser. Du ved, dem man aldrig selv får købt.

Biografbillet, eller gavekort på fællesoplevelser evt. sammen med giveren.

Håber inputtet kan bruges :thumbsupsmileyanim:

0