FrkK

Billige ønsker

7 indlæg i dette emne

Jeg har brug for lidt inspiration!

Lidt billig inspiration...

Wonderkæreste og jeg er fantastiske til at finde på dyre skønne ting at ønske os, men vi vil også gerne have lidt ønsker på vores liste i den knapt så pricy ende, da ingen af vores gæster skal føle sig forpligtet til at give os gaver der er ude for deres budget.

Derfor mangler jeg lige nu inspiration til ting man kunne ønske sig fra 50-250 kr klassen.

Hvad har I stående på jeres lister?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har brug for lidt inspiration!

Lidt billig inspiration...

Wonderkæreste og jeg er fantastiske til at finde på dyre skønne ting at ønske os, men vi vil også gerne have lidt ønsker på vores liste i den knapt så pricy ende, da ingen af vores gæster skal føle sig forpligtet til at give os gaver der er ude for deres budget.

Derfor mangler jeg lige nu inspiration til ting man kunne ønske sig fra 50-250 kr klassen.

Hvad har I stående på jeres lister?

alt for rosendahl er til en overkommelig pris, hvis du spørger mig, det ligger fra 100 kr og opefter

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

åh kender godt problematikken...

så jeg har bl.a. støvet nettet rundt og fundet bl.a nogen Georg Jensen ting som er billige på deres egen hjemmeside; georgejensenstore.dk

Derudover har vi ønsket os nogle cd´er i forskellige prisklasser. Du ved, dem man aldrig selv får købt.

Biografbillet, eller gavekort på fællesoplevelser evt. sammen med giveren.

Håber inputtet kan bruges :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer