TanjaT

Snacks til velkomstdrink

13 indlæg i dette emne

Hej Zillaer

Vi skal holde havebryllup til maj og vil gerne servere nogle snacks til velkomstdrinken, så folk får lidt i maven, inden vi går til bords. Der går nemlig lidt tid, fordi vi har planlagt at åbne gaver under velkomstdrinken.

Har I nogle gode ideer til, hvilke snacks vi kunne servere, hvis det ikke bare skal være chips, chokolade el.lign.? Gode forslag, opskrifter og billeder modtages med kyshånd :iloveyou:

Mange hilsner fra Tanja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har tænkt os at servere gulerødder og agurker skåret i stænger samt chips og dip. Vi skal vies kl. 14 og vi syntes ikke at vores gæster skal spise sig mætte i mini pizzaer mm før de skal have dejlig middag :carrot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu skal vi ikke selv have snacks til vores bryllup men jeg plejer med stor succes at lave "brød kanapeer" når vi har gæster...

Små stykker brød (flutes, franskbrød m.m.) skåret i små mundrette tern. Derefter en smule smør og krydderi efter egen smag... (hvidløg, chili, oregano m.m.) Så ind i ovnen på 220 grader - nok til at de bliver sprøde udenpå men lidt bløde indeni. Derefter pynt med topping efter egen smag... det kan være sig en lækker flødeost og oliven, carpaccio eller lufttørret skinke.. Det er faktisk kun fantasien der sætter grænserne.. jeg har også haft stor succes med at varme dem i ovnen med fyld på....

De er nemme at lave og så kan de faktisk tilpasse enhver tema...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhm, en masse gode forslag I er kommet med :iloveyou:

Nu bliver jeg helt sulten.

Jeg tror, at det med grøntsagsstænger og dip vil være en god ide, da det jo ikke mætter så meget, og de små brødtern lyder virkelig lækre, der kan man jo lave lidt for enhver smag.

Kom endelig med flere forslag, det er så dejligt med ny inspiration :iloveyou:

Mange hilsner fra Tanja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes det kunne være super lækkert med små lakseroulader, små stykker ost på tandstik med oliven f.eks, og i den dur. Jeg syntes ikke mini-pizza og pølsehorn hører sig til, til et bryllup

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kommer jo meget an på hvilken slags bryllup man holder.

Små pizzasnegle og deslige kan være let og lækkert, men måske mere buffet agtigt.

Jeg laver tit nogle små brødsnacks, hvor jeg tager et flute eller en baguette og skærer i skiver, og så kommer jeg lidt pesto og en smule revet ost oven på, og sætter dem i ovnen til osten er smeltet.

Det er altid en hit snack!

Alternativt ville jeg nok kigge på frugt og grønt, der ligger let nok til at man ikke går til bordet mæt, men ikke drikker velkomstdrink på totalt tom mave.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer