Guest Pernille Soelberg Jensen

Sanger ved vores bryllup igår

7 indlæg i dette emne

Igår var den store dag så kommet.

Jeg havde forberedt min tale til Thomas og den var blevet rigtig god, men var noget nervøs, da jeg normalt ikke er god til at tale over for mange mennesker. :badgirl:

I sidste weekend besluttede jeg mig for at jeg ville have en til at synge i kirken fot Thomas.

Jeg fandt Cathrine Benedikt på nettet og til trods for at hun havde flere bryllupper i løbet af dagen, fik hun det passet ind så hun i stedet kom om aftenen sammen med en guitarist og skulle så synge efter min tale. :thumbsupsmileyanim:

Det hele gik over al forventning og Hvor var Cathrine bare fantastisk. Er der andre fra Aalborg der overvejer en sanger, så kontakt endelig Cathrine, det var en oplevelse uden lige og det var så smuk. Alle var meget imponeret og det var ubeskriveligt.

Så tusind tak til Cathrine, du fuldendte vores dag. :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde forberedt min tale til Thomas og den var blevet rigtig god, men var noget nervøs, da jeg normalt ikke er god til at tale over for mange mennesker. :)

I sidste weekend besluttede jeg mig for at jeg ville have en til at synge i kirken fot Thomas.

Jeg fandt Cathrine Benedikt på nettet og til trods for at hun havde flere bryllupper i løbet af dagen, fik hun det passet ind så hun i stedet kom om aftenen sammen med en guitarist og skulle så synge efter min tale. :thumbsupsmileyanim:

Det hele gik over al forventning og Hvor var Cathrine bare fantastisk. Er der andre fra Aalborg der overvejer en sanger, så kontakt endelig Cathrine, det var en oplevelse uden lige og det var så smuk. Alle var meget imponeret og det var ubeskriveligt.

Så tusind tak til Cathrine, du fuldendte vores dag. :)

Hejsa!

Rigtig mange gange tillykke med brylluppet. :badgirl:

Det er dejligt at høre at I havde en god oplevelse, for jeg har lige booket Cathrine til at synge i kirken ved vores bryllup den 5. dec. Hun nævnte faktisk godt at hun havde fem bryllupper igår - puha. :rolleyes:

Jeg forelskede mig så meget i hendes stemme da jeg hørte den, at jeg gerne betaler hende for at køre til Århus. :balloons:

0

Del dette indlæg

Jeg havde forberedt min tale til Thomas og den var blevet rigtig god, men var noget nervøs, da jeg normalt ikke er god til at tale over for mange mennesker. :)

Så tusind tak til Cathrine, du fuldendte vores dag. :)

Hejsa!

Rigtig mange gange tillykke med brylluppet. :badgirl:

Det er dejligt at høre at I havde en god oplevelse, for jeg har lige booket Cathrine til at synge i kirken ved vores bryllup den 5. dec. Hun nævnte faktisk godt at hun havde fem bryllupper igår - puha. :rolleyes:

Jeg forelskede mig så meget i hendes stemme da jeg hørte den, at jeg gerne betaler hende for at køre til Århus. :balloons:

I har virkelig noget at se frem til.

Hun er helt fantastisk og alle pengene værd. Glæd jer.

Held og lykke med den store dag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at i havde en god dag :bearhug:

Åhhh hende ville jeg gerne have hørt om noget før, da jeg har ledt og ledt. Men vi skal giftes allerede på lørdag så det er nok for tæt på æv ;(

Men hold op hun synger godt :c166:

Synes bestemt du skal kontakte hende, jeg kontaktede hende først mandagen inden vi skulle giftes, så mon ikke der er håb for at det også kan lade sig gøre med jeres dag.

Skynd dig at ring i morgen.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer