Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Soon2be..

Genbrugsbrud og slør?

15 posts in this topic

Åhh hjælp mig i kære kvinder.

Jeg har været gift før, ligeledes i kirke osv. Det har skabt lidt ramaskrig at jeg vælger at blive viet igen i kirke, men for os er det rigtigt og sådan det SKAL være, da vi begge bliver viet igen på helt andre følelser end første gang.

Men så er det, at når jeg har kigget kjoler, at så har jeg bare denne dumme stemme i baghovedet, der har sagt, "Ej det kan du ikke da du har været gift før osv" og jeg lyttede jo et stykke hen ad vejen til den, for fik jo lavet et kjolekøb jeg fortrød så inderligt.

Men så var jeg jo ude og prøve brudekjoler igen og inde i HOB der fik hun jo allernådigst lov at sætte et slør på hovedet af mig, og det gjorde bare noget for mig, det gibbede i mig og jeg følte mig så smuk, til trods for at jeg jo havde forsvoret at jeg skulle have slør på. Men tror måske det har noget at gøre med den der stemme i baghovedet. :thumbsupsmileyanim:

Hvad er jeres uforbeholdende mening omkring denne problemstilling? ... Kan en genbrugs brud bære slør?

:thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Ja det kan en "genbrugs-brud" så absolut!!!

Hvis det er det der liiiige gør det sidste for dig, så skal du helt sikkert gøre det. Dette er den store dag du har ventet på... at få den helt rigtige og ham du elsker overalt på jorden, og du skal have det præcist som du drømmer om! Jeg siger go for it... ingen tvivl om det :thumbsupsmileyanim:

0

Selvfølgelig kan hun det...

Kan en brud med børn bære hvidt? Ja selvfølgelig. Ikke så meget pjat med gamle traditioner, der alligevel ikke betyder det samme i dag. Men måske er deten god idé at udelade myrterne (hedder det ikke det? :thumbsupsmileyanim: )

På med sløret :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hejsa!

Selvfølgelig kan du bære slør igen - du skal gøre det, som føles rigtig for dig, og så lade være med at lytte til den der lille stemme....

Jeg skal selv giftes for 2. gang, og jeg skal selvfølgelig have slør på igen - også selvom jeg ikke er 'uskyldig' brud.

Held og lykke med brylluppet og kærligheden!

Knus fra

Betina

0

Annonce ♥

Honey, så stopper du med at høre efter hvad andre siger, og gør det der gør dig lykkelig!

Selvfølgelig kan en "genbrugsbrud" have slør på!

Og sådan som du fortæller det, så er det lige det, der er _det_, for dig - så giv fløjt i hvad alle andre siger, tænker og selv ville gøre. Med den mavefornemmelse skal der ikke indgås kompromis i frygt for at støde omgivelserne.

Husk lige at det er jeres bryllup - det er ikke bryllup nummer 2 eller genbrug af noget som helst, det er første gang dig og din mand skal giftes med hinanden, og derfor skal det gøres så I føler at det bliver gjort rigtigt.

Så på med sløret smukke kvinde, andet er der overhovedet ikke at sige til det!

0

Selvfølgelig kan du det!!!!

Jeg er selv "genbrugs-brud" og jeg skal da også have slør på!!! Min kommende svigermor mener så, at jeg ikke kan komme i en hvid kjole, fordi jeg har været gift før - men det gør jeg altså!!!! :thumbsupsmileyanim: for det første havde jeg ikke hvid kjole på første gang jeg blev gift - og det VIL jeg altså prøve - og for det andet skal svigermor slet ikke blande sig i det..... Hun får da nok også et føl, når hun ser jeg har slør på :balloons: Yderligere har hun så også sagt, at jeg ikke skal have langt slæb på, men det SKAL jeg altså også!!!!! Så meget for en god sviger-datter, hva´? :biggrin:

Knus Lene

Edited by skrubbeherta
0

Annonce ♥

Åhh tusinde tak. Ved jo godt at i har ret, men blev vist bare lidt revet med i hvad der er "passende" og "upassende".

Min kære moder er en meget bestemt dame med holdninger, noget jeg i det allerfleste tilfælde elsker hende for, for man er sikker på et klart svar.

Men da hun hørte vi skulle giftes i kirke der gik hun bagover, til trods for jeg ikke bad om mening og gjorde mig også bekendt med at jeg nok ikke skulle satse på at far ville følge mig op ad gulvet, det gjorde naturligvis både Paul og jeg kede af det, for denne dag er speciel for os og en selvfølge at det er i kirke. Men min far ville naturligvis gerne følge mig op :balloons:

Så, tror egentligt det er mit forældre "pleaser" gen der træder lidt i kraft.

Men siden har mine forældre altså støttet alle vores valg med brylluppet og jeg kan ikke klandre dem for noget, så det er helt og holdent mig der har fået "passende" " Upassende" på hjernen ;)

Så nu skal jeg ud og kigge efter slør ... Hun satte et slør på mig som jeg bare forelskede mig i ... Dejligt blødt og i en farve der passer til guldkjolen. Så tror jeg kører tilbage og ser om jeg kan få en lige så god pris for det slør, som jeg fik på kjolen ;)

Så tak for jeres tilbagemeldninger.

:thumbsupsmileyanim:

0

GODT Camilla :thumbsupsmileyanim:

Det lyder også smukt det slør - glæder mig til at se det!!

Jeg er selv "genbrugs-brud" og jeg skal da også have slør på!!! Min kommende svigermor mener så, at jeg ikke kan komme i en hvid kjole, fordi jeg har været gift før - men det gør jeg altså!!!! :biggrin: for det første havde jeg ikke hvid kjole på første gang jeg blev gift - og det VIL jeg altså prøve - og for det andet skal svigermor slet ikke blande sig i det..... Hun får da nok også et føl, når hun ser jeg har slør på :cheerleader3: Yderligere har hun så også sagt, at jeg ikke skal have langt slæb på, men det SKAL jeg altså også!!!!! Så meget for en god sviger-datter, hva´? :loveboard:

Knus Lene

:balloons: Lene - du er jo en TERRORIST!! Og go girl, - de burde da være vant til det efterhånden, gætter jeg på ;) :loveflag:

0

GODT Camilla :thumbsupsmileyanim:

Det lyder også smukt det slør - glæder mig til at se det!!

Jeg er selv "genbrugs-brud" og jeg skal da også have slør på!!! Min kommende svigermor mener så, at jeg ikke kan komme i en hvid kjole, fordi jeg har været gift før - men det gør jeg altså!!!! :cheerleader3: for det første havde jeg ikke hvid kjole på første gang jeg blev gift - og det VIL jeg altså prøve - og for det andet skal svigermor slet ikke blande sig i det..... Hun får da nok også et føl, når hun ser jeg har slør på :loveboard: Yderligere har hun så også sagt, at jeg ikke skal have langt slæb på, men det SKAL jeg altså også!!!!! Så meget for en god sviger-datter, hva´? :loveflag:

Knus Lene

:balloons: Lene - du er jo en TERRORIST!! Og go girl, - de burde da være vant til det efterhånden, gætter jeg på ;) :oops:

Hæ hæ.... Jeg tror ikke lige de er vant til det endnu!!! Claus og jeg har jo kun kendt hinanden i lidt over to år, meeeeeeeeeeeeen så ved de da hvad der er i vente!!!! :biggrin:

Spøg til side.... Jeg er skam meget glad for mine svigerforældre, men ang bryllup, så er vi vist ikke helt enige.

Knus Lene

0