Guest luklau

Betina & Claus' Bryllup 02.10.2010

1,146 indlæg i dette emne

Hej Betina,

Så har jeg vendt danse-sagen med Søren... Han vil gerne lære at danse en engelsk vals, meeeen han synes ikke han vil tage til Køge et endnu uvist antal gange for at lære det - ØV :cheerleader3: Og vores stue ER altså ikke stor nok :cheerleader3:

Så vi må lede videre... Ved slet ikke hvad vi ender med... Måske man skulle spørge Mie Moltke - har bare en bange anelse om at det vil koste en formue :cheerleader3:

Hvor mange timer tror du vi skal bruge og hvor 'bor' hun? Og hvad koster sådan noget brudevals-danse-undervisning, når det ikke er traditionel brudevals?

Endnu engang rigtig mange gange tak fordi du tænkte på os :cheerleader3:

Og tillykke med den afleverede opgave - sådan! :loveboard:

Jeg ved faktisk ikke, hvor Mie danser i øjeblikket.... Og lige hvad undervisning koster, det er forskelligt fra danseskole til danseskole. Det samme er svaret angående hvor mange lektioner i skal have, men prøv at lave en rundringning. God fornøjelse med dansen, det er super dejligt at danse :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej jeg er bare så nysgerrig - dem du har fået til at hjælpe jer danser de i køge eller hvordan og hos hvem?

Er ikke selv danser længere men min far danser og beregner til næsten alt hvad der er på sjælland. Så har da stadig lidt kontakt til den del.

Ja, Martin og Pernille danser sammen med os i Køge hos BB-dans. Skægt at din far er bedømmer - er det hos DDD, for så har jeg helt sikkert set ham mange gange. Jeg har jo danset nogen år efterhånden både latin/standard, disco og rock'n'roll.

Hvor har du danset henne og hvad dansede du?

0

Del dette indlæg

Tillykke med din eksamen :cheerleader3:

trods alt :loveboard: men træls (for at sige det på godt jydsk) at du ikke selv er tilfreds :cheerleader3: kender det fra mine egne eksaminer sidste år.... Har du fundet et job som du skal igang med, eller?

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg

Tillykke med din eksamen :cheerleader3:

trods alt :loveboard: men træls (for at sige det på godt jydsk) at du ikke selv er tilfreds :cheerleader3: kender det fra mine egne eksaminer sidste år.... Har du fundet et job som du skal igang med, eller?

Tak, ja jeg har allerede et job som venter. Jeg skal starte på en ortopædkirurgisk afdeling, som har specaliseret sig i diabetiske fodsår og amputationer. Lyder ikke så lækkert, men det er meget givende.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med din nye titel!

Hvor er det dog bare irriterende at du havde så dum en vejleder, men glem nu det du bestod og det er det vigtigste... og du skal giftes med den mand du elsker så skal det hele nok gå :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: TILLYKKE MED DIN NYE TITEL!!! :cheerleader3::denmarkflag:

Jeg forstår så udmærket frustrationen over den dårlige vejledning og at det fylder lige nu, men heldigvis kan dygtige sygeplejersker ikke måles ud fra tal, men ud fra deres medmenneskelige egenskaber og selvom jeg ikke kender dig irl, så synes jeg alligevel, at i det indtryk jeg har fået af dig, så står det til en flot 12´er!

0

Del dette indlæg

Ej kan godt følge dig. man vil gerne gøre det godt. Og mener at vejleder kunne advare men kender godt situationen. MEN DU er sygeplejeske!!!!!!

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Ja min far er i DDD har tidligere været i DS men det er han ikke mere.

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim:Tillykke med uddannelsen :cheerleader3:

Jeg er ked af at høre, at den blev afsluttet på sådan en dum måde. Men som min far altid siger: skole og teori er bare grundlaget - det er ude på arbejdsmarkedet, det viser sig hvem der virkelig er dygtige og det er det der betyder noget. Ikke en dum karakter.

Så op med humøret - nu skal du til at starte på et nyt spændende job :thumbsupsmileyanim: Det er hårdt i starten, men sjovt og meget mere givende end at gå i skole :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

!!!!!!!TILLYKKE!!!!!!!

Synes du skal fokusere på at du er blevet færdiguddannet, at du selv ved at du er super dygtig - og det er jo det du kan der virkelig tæller! Og jeg er også sikker på, at om kort tid tænker du ikke længere over det, og nu har jeg mange gange fået af vide, at når man kommer ud på arbejdsmarkedet er folk fokuserede på at man er kommet igennem et langt studie og HAR afsluttet sidste eksamen og ikke hvilken karakter man fik.

Det er bare super fedt at du er blevet færdig og har et job der venter på dig - TILLYKKE!!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej søde.

Jeg kan sagtens forstå at du er skuffet over din karakter; "been there, done that" :thumbsupsmileyanim: Men som de kloge hoveder herinde skriver, synes jeg også at du skal prøve at fokusere på at du faktisk fik uddannelsen i hus. Om et halvt år er karakteren ikke så vigtig længere - tro mig, så jeg vil i hvert fald sige:

TILLYKKE! :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Sarah77
0

Del dette indlæg

Et stort tillykke skal også lyde her fra mig..

Det er ganske rigtigt som de andre siger ikke karakteren der spiller en rolle i sidste ende. Men har ögså selv prøvet det, så kender frystationen og alt det andet.

Jeg har efter tre dårlige eksamner ( for nogle år siden) brudt sammen over et spil i et spil kort.. Så...

Men tænk på at du har et job der venter, og at du ikke lige som mig har uddannet dig til arbejdesløshed..

Men endnu en gang TILLYKKEE!!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil også sige STORT TILLYKKE!!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg kender også godt det der med at afslutte sin uddannelse med et ikke så tilfredsstillende resultat, det stikker da stadig en anelse, når jeg kommer til at tale med folk om det (nu er det heldigvis ikke et emne, der er oppe så tit!). MEN tænk på, at du har job i en tid, hvor rigtig mange mister deres og at du har fået jobbet INDEN din kommende arbejdsgiver kendte resultatet af din eksamen!!!! Det vil altså sige, at de har valgt alt muligt andet såsom dine kvalifikationer og din personlighed, som jo i sidste ende er det der tæller! Fremover vil der slet ikke blive set på den karakter, men selve papiret på din uddannelse er selvfølgelig vigtigt.

Tillykke med jobbet! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ih altså tusind tusind tak alle i dejlige tøser.

Jeg er fuldstændig bjergtaget af alle jeres dejlige lykønskninger, hvor er i bare søde!

Det stiver virkelig selvtiliden af, og da jeg i dag var på besøg på min afdeling, var de også bare rigtig glade for at se mig, og de glædede sig til, at jeg starter. Weeeee :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::denmarkflag:

Jeg var til dimission i går, og det er bare vildt at få overrakt sit eksamensbevis og blive tiltalt sygeplejerske :thumbsupsmileyanim:

Jeg havde dagen inden været hos frisøren, for jeg synes mit hår trængte til lidt omsorg, og det blev super flot, selvom jeg lige skal vænne mig til, at mit pandehår er meget markeret.

0

Del dette indlæg

Jeg er fuldstændig bjergtaget af alle jeres dejlige lykønskninger, hvor er i bare søde!

Det stiver virkelig selvtiliden af, og da jeg i dag var på besøg på min afdeling, var de også bare rigtig glade for at se mig, og de glædede sig til, at jeg starter. Weeeee :cheerleader3::denmarkflag::cheerleader3:

Jeg var til dimission i går, og det er bare vildt at få overrakt sit eksamensbevis og blive tiltalt sygeplejerske :thumbsupsmileyanim:

Jeg havde dagen inden været hos frisøren, for jeg synes mit hår trængte til lidt omsorg, og det blev super flot, selvom jeg lige skal vænne mig til, at mit pandehår er meget markeret.

Hvor er det bare fedt for dig at du skal starte på en god afdeling.

Det er bare den bedste følelse at modtage sit eksamensbevis og vide at man har gjort det!

Tillykke igen frk. (snart fru.) sygeplejerske og tillykke med håret også - det er altid dejligt med lidt luksus :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lidt er også sket på planlægningsfronten :thumbsupsmileyanim:

Jeg har købt en bolero i hvid 'fake' pels, for jeg vil så nødig fryse, men da min datter så den, ville hun også have en. Jeg overvejer så at købe denne til hende.

post-34296-1264174268.jpg

Og her er så den, jeg købte, nu venter jeg bare på at den kommer med posten.

post-34296-1264174278.jpg

0

Del dette indlæg

Først og fremmet... TILLYKKE!!!

For det andet... Så ville jeg klage! Det kan da virkelig ikke være rigtigt, at dine vejleder skal ødelægge din eksamen på den måde :thumbsupsmileyanim: Tænk nu, hvis du ikke var bestået. Så havde det været din vejleders skyld!

Men nu er du blevet sygeplejerske og det er bare SÅ sejt!

Jeg er vild med din pelsstola, og hvis din lille pige fik en også, ville det da bare være så FINT! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Nåhr hvor er den lille cardigan bare nuser :thumbsupsmileyanim: det bliver da yndigt! Og jeg er helt vild med din bolero/stola, den er bare super smuk og rigtig feminin - perfekt til dagen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først og fremmet... TILLYKKE!!!

For det andet... Så ville jeg klage! Det kan da virkelig ikke være rigtigt, at dine vejleder skal ødelægge din eksamen på den måde :thumbsupsmileyanim: Tænk nu, hvis du ikke var bestået. Så havde det været din vejleders skyld!

Men nu er du blevet sygeplejerske og det er bare SÅ sejt!

Jeg er vild med din pelsstola, og hvis din lille pige fik en også, ville det da bare være så FINT! :thumbsupsmileyanim:

Der bliver klaget, men det kommer igennem WHO, hvor der sidder en sygeplejerske og kommer med forbedringsforslag til vejledere og meget andet. Hun var meget interesseret i denne sag, da det jo ikke kun er mig, som har fået dårlig vejledning. Sidste semester dumpede kun en - hendes stud, og i år dumpede to, hvoraf den ene var hendes stud. Hun havde jo så to andre stud. bl.a. mig og så en, som fik 4. Det er bare ikke helt godt nok!

Men tak for din lykønskning, det betyder alverden! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Det stiver virkelig selvtiliden af, og da jeg i dag var på besøg på min afdeling, var de også bare rigtig glade for at se mig, og de glædede sig til, at jeg starter. Weeeee :denmarkflag::cheerleader3::cheerleader3:

Hvor er det bare fedt for dig at du skal starte på en god afdeling.

Det er bare den bedste følelse at modtage sit eksamensbevis og vide at man har gjort det!

Tillykke igen frk. (snart fru.) sygeplejerske og tillykke med håret også - det er altid dejligt med lidt luksus :thumbsupsmileyanim:

Stort til lykke med den nye titel her fra mig :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Tusind tak i dejlige tøser. Det er vist endnu ikke helt gået op for mig, at jeg er færdig med at læse og er blevet SYGEPLEJERSKE!

0

Del dette indlæg

Nåhr hvor er den lille cardigan bare nuser :thumbsupsmileyanim: det bliver da yndigt! Og jeg er helt vild med din bolero/stola, den er bare super smuk og rigtig feminin - perfekt til dagen :thumbsupsmileyanim:

Tak! Det ender nok også med at jeg køber den til hende. Den koster ca. 250 kr inkl. fragt, og hun kan jo sagtens bruge den gennem vinteren også. Jeg er også rigtig glad for mit valg af bolero. Den holder mig varm uden at ødelægge indtrykket af kjolen - perfekt!

0

Del dette indlæg

Jubiiii - så har jeg fået mail om, at mit strømpebånd er blevet færdig..... Vil i se?

Jeg er vild med det! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Inspirationen var Søværnet, og jeg synes, hun har fanget det rigtig godt! Kæresten bliver forfremmet i juni til kaptainløjtnant, og får i den forbindelse en halv stribe mere på ærmet. Derfor kunne det være skægt at overføre dette til strømpebåndet...

post-34296-1264244821.jpg

Hvad synes i?

Redigeret af luklau
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer