lykke77

Sangskjuler..

5 indlæg i dette emne

Hello tøser!!!

Jeg har skrevet en sang til min kommende mand og er nu færdig med at rulle dem osv. Kom så til at tænke på hvad jeg skulle "servere" den i og da jeg ikke rigtig har prøvet at lave en sang til andre før, ja så er jeg lidt tom for ideer.

Kan i hjælpe mig? Håber i har nogle gode forslag, og gerne med billede hvis i har det :thumbsupsmileyanim:

De ser i øvrigt sådan her ud:

post-37190-1251577392.jpg

Redigeret af lykke77
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hello tøser!!!

Jeg har skrevet en sang til min kommende mand og er nu færdig med at rulle dem osv. Kom så til at tænke på hvad jeg skulle "servere" den i og da jeg ikke rigtig har prøvet at lave en sang til andre før, ja så er jeg lidt tom for ideer.

Kan i hjælpe mig? Håber i har nogle gode forslag, og gerne med billede hvis i har det :thumbsupsmileyanim:

Hmm.... Hvad er han for en? Job, interesser?

0

Del dette indlæg

Hello tøser!!!

Hmm.... Hvad er han for en? Job, interesser?

Han er elektriker og eeelsker fodbold :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hello tøser!!!

Kan i hjælpe mig? Håber i har nogle gode forslag, og gerne med billede hvis i har det :cheerleader3:

Meget forsent at svare :loveboard:

Men den kan måske inspirere andre...?

Du har rullet sangene på nøjagtig samme måde som mig!

Jeg købte en Boschlegetøjsværktøjskasse (langt ord!), og lagde dem i. Min mand er mekaniker, og der var endda en lille saml selv bil i :cheerleader3:

Jeg havde overvejet at printe sangen på brunt papir, krølle den sammen og komme i hundeprutteposer (vores hund er vores store hobby), men syntes måske, det alligevel var en tand for mærkeligt...!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer