bryllupsbanditten

K & M - 4 juni 2011

485 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusinde tak piger!!! Er SÅ glad for dem, håber de kan klare en nat med vild dans ;)

I virkeligheden er båndet der går gennem spændet lidt mørkere ivory og giver et super farvespil...

Ja i kan nok høre jeg er glad for dem...

0

Del dette indlæg

Pyha så kom jeg igennem de mange sider, men missede jeg din kjole??????? Flotte ting du har fået lavet, sikke kreativ du er :thumbsupsmileyanim: Der kan jeg ikke være med, må have haft travlt i en anden kø da de evner skulle fordeles :rolleyes: Det er nogle flotte sko :cheerleader3:

Sikke en omgang og tillykke med jeres prinsesse :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Derudover har jeg fået printet og skåret alle bordkortene - længe leve kopi maskinen på min mors arbejde der kunne kopiere på 180 grams karton!!!! WEEEE

Nu skal jeg bare have dem alle bukket...

Manden og jeg har derudover fået lavet de her chokolader... havde købt 140 stks... men underligt så var der kun ca 120 tilbage da vi var færdige med at lave dem... HMMMM nogen der kaldte os for slik munde ;)

post-39644-0-94296600-1306147059.jpg

post-39644-0-68674500-1306147197.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HOOOOV i skal sa næste se det billeder der inspirere mig mht hår for ellers får ida bestemt intet ud af det der b..... hår jeg står med på billederne ;)

PS det er hende den lyshåret nede i venstre hjørne ;)

post-39644-0-36917100-1306147610.jpg

0

Del dette indlæg

Hold op hvor du rykker herinde...

Har vist aldrig fået sagt tillykke med datteren :) STOOORT TILLYKKE :balloons::loveboard:

Jamen tiden løber også nu... men egentlig ikke fordi jeg stresser, får bare lavet en masse som jeg ikke får uploadet og det er jo lidt ærgeligt :)

Og tusinde tak Lena, min datter vokser og vokser det er jo helt skrækkeligt ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer