bryllupsbanditten

K & M - 4 juni 2011

485 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ej hvor trist :thumbsupsmileyanim: det er bare super øv sådan noget. jeg valgte med vilje at sætte et dyere frimærke på end posthuset sagde og de rystede vist lidt på hovedet af mig, men altså, nu er jeg glad nok for at jeg gjorde det, for de lå lige på grænsen.

Håber folk slet ikek opdager det stempel, men surt med de 3 konvolutter der endda er gået i stykker!

0

Del dette indlæg

Det var ikke pga vægten for de vejede skam ikke mere end 30 gram så havde rigeligt med porto på til det... Men det spænde vi har på vores invitation gør åbenbart at nogle af dem er over o.5 cm i tykkelsen hvilket jo så gør der skal mere porto på... Men det er jo så der de fejlede inde på postkontoret :loveboard: Men uanset hvad så ærger det mig bare... -Havde slet ikke tænkt i tykkelsen på brevet for var heller ikke selv klar over at der var en så lille grænse...

Var skam ikke udgiften til portoen der gjorde det, havde jeg vidst det havde jeg knaldet 20 kr på hvis det var :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Var bare slet ikke klar over der var sådan noget med tykkelsen på alm breve også... jo begrænset hvor "fed" et brev på 30 gram kan være... Troede bare jeg ligesom var sikret det der porto-helvede-univers ved at gå ned til postdamen og lade hende guide...

Nå men måtte jo lige tude lidt i tlf til HtB så da han kom hjem var det med en kæmpe buket blomster... Sådan bare fordi.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih hvor kan jeg godt forstå du blev både vred og ked...

Og hvor er det da så bare lige en dejlig htb du har :thumbsupsmileyanim:

Hihih Ja ham klager jeg bestemt ikke over ;) :loveboard:

Sidder og blir helt hidsig på dine vegne :) Men hjælper da lidt at de var fair mht bøderne..

Der var ingen problemer da jeg ringede derind, var klar på at skulle hidse mig op men hun blev helt ked af det på mine vegne da jeg sagde det var vores bryllupsinvitationer... Det var en super service de gav der... Meeeeeen er alligevel lidt tosset over det :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er det bare mega øv :loveboard::)

Og mega dårligt af Post Danmark, men dejligt at de trods alt droppede bøderne. Men det manglede da også bare. Men kan godt forstå at du blev ked af det, når nu man har brugt så lang tid på hver enkel invitation :bearhug: :bearhug:

Super sød h2b du har :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Receptionen

Juhuuu så er jeg ved at få styr på receptionen... Skøøønt.

Min oldemor har spurgt om hun må stå for bryllupskagen, hun har ingen erfaring eller noget andet end lysten, dog er hendes bror bager og vil sikkert hjælpe hende, og det har jeg givet hende lov til :) Er dog lidt spændt for det er immervæk kage til 110 mennesker og bridezilla som jeg er ved at blive giver jo lidt håb og forventninger til kagen.

Derudover har jeg fået bestilt min elskede Summerbird chokolade til hyggen, og endda til en lækker pris så det er så dejligt :biggrin: Har altid sagt jeg vil have summerbird chokolade til receptionen og nu er det aktuelt...

Har ligeledes fået fat i kogekone til at styre slagets gang i forsamlingshuset og indkøbt croissantdej (lækkert med storkøb i bilka til billige penge) så der kan blive lavet lækre croissanter med fyld som en snack. Mummelums.

Så mangler jeg bare at få fundet ud af hvor meget øl og sodavand der skal købes ind til receptionen i tyskland og få det hentet... Og ja ikke mindst ASTI... Uhhh kunne lige se jeg havde glemt det... skræææk!

post-39644-1297676827.jpg

0

Del dette indlæg

Inspireret af Meggers navnestatestik nørderi skulle jeg da lige ind og se hvor sjælden jeg er og bliver ;)

Nuværende Katrine Rasmussen;

220 stks

Soon to Be Katrine Adamsen;

4 stks.

Uhhh bliver noget af en særling :) Love it!

Meeeen det der er mest vidunderligt det er der kun er maks to der bærer det samme navn som vores vidunderlige datter Frederikke Adamsen og hun er den ene af de to... Vildt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det sejt din oldemor vil stå for kagen :cheerleader3: Og Summerbird går man jo aldrig galt med, mmm!

Ja det er lidt vildt, men er også bare så bange for hun mister pusten undervejs... :) Men har et meget specielt bånd til hende og ved det bare betyder alverden for hende... - Som hun selv sagde så kunne hun dø med fred i sjælen bagefter :D Både grinern og lidt tragisk...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

BRYLLUPS OG KJOLE MARERIDT!!!

Uhhh havde igår den vildeste drøm om at alt gik galt oppe på feststedet, maden var elendig og gæsterne gik hjem før vi havde danset brudevals... Måtte vække manden midt om natten for at komme af med min bekymring...

Så i nat har jeg gud dælme drømt at den kjole jeg har købt kom hjem i lilla og at der bare ikke var noget goodwill fra butikken mht ombytning eller noget...

Nu håber jeg på en nat uden mareridt for ellers begynder jeg da snart at være lidt nervøs for dagen :) Lidt underligt for har egentlig synes Jer der havde disse mareridt var lidt for Zilla agtig... meeeeen ja må jo nok joine klubben nu :cheerleader3:

PA-Bekymringer

Jeg er jo en af de piger der har en kæmpe omgangskreds men kun 2 rigtige veninder... Har været lidt for ego og familiecentreret, men sådan er det jo. Så har været en del nervøs for om der ville være nogen der tænkte på en PA for mig og havde egentlig indstillet mig på der ikke blev nogen. Så igår ringer der 2 uafhængigt af hinanden om jeg ikke diskret kan lave et stykke papir med hvem der evt kunne være mulig til en PA... Hvor vildt... JEg ved godt det ikke bliver en vild en med 20 tøser men muligvis en lille intim en, men det er også okay da jeg jo har en nyfødt bebs på det tidspunkt.

Blev bare så varm indeni :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Den Graviditet

Puuuha, måtte lige et smut ud på fødegangen til tjek... har ikke mærket lille nus siden igår og hun plejer ellers så vældigt at boltre sig som havde hun en hel hal at bokse i... så blev lidt skeptisk ved tanken. 5 min efter vi kommer derud og får sat CTG'en på begynder hun at hikke og det gjorde hun så den halve time hun blev målt... Typisk. Men så kan jeg i det mindste sove uden at spekulere i nat.

Nå derudover skal jeg så til undersøgelse på onsdag mhb på fremtiden hun vil jo ikke ligge som hun skal den bandit så skal både tjekkes for et evt vendingsforsøg og evt have aftalt tid til en igangsættelse eller kejsesnit... Ihhhh synes der er meget at spekulere på... :cheerleader3:

Nå det var bare lidt dagligdags bekymringer...

God aften tøser...

0

Del dette indlæg

Skønt med nogle der sørger for PA, hvor dejligt!

Og godt der var gang i baby!! den har nok bare lige sovet en god lang middagslur ;)

Jaaa det må være skønt bare at sove og sove.... i sidste ende er det noget bare graviditetshysteri :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer