bryllupsbanditten

K & M - 4 juni 2011

485 indlæg i dette emne

SÅ er vi igang igen.

Der er blevet sat en ny dato for brylluppet den 4 juni 2011!!! Heldigvis havde feststedet, fotografen og musikken ledigt så det er perfekt... min planlægning kan fortsætte bare med ændret dato!!! Det er så skønt, men hold op det bliver underligt på lørdag da det jo var der festen skulle have været.

Meget er sket siden sidst... vi har mistet to hovedpersoner som betyder meget for os og som havde været utrolig vigtige for os at have med til brylluppet... Martins morfar og martins forlover som vi desværre skal begrave her på fredag. Så det er noget trist bliver underligt hvem der skal udfylde deres roller men det kommer nok...

Det positive er at jeg er gravid igen og denne gang uden 4 års fertilitets behandling så det er så skønt... har termin 2,5 mdr før brylluppet så det paasser perfekt!

Nå det var lige en lille update herfra :lol:

God dag alle sammen!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor dejligt med nogle gode nyheder for jer! Tillykke med den nye dato og med den lille ny spirevip!

Håber I kommer igennem sorgen over dem I har mistet...

God fornøjelse med den videre planlægning :lol:

P.S. Ude til venstre under dit brugernavn mv. står der den 4. maj 2011...

0

Del dette indlæg

Puha bedst som jeg vil til at starte op på projekt -Katrine skal prøve at være kreativ- så sker der noger igen... :cheerleader3:

Var til NF sidste tirsdag og det var så skønt at se lille nus vinke med arme og ben og slå kolbøtter, synes dog hun blev ved med at scanne og scanne så blev noget bange og med god grund... jeg havde en forhøjet risioko på 1:5 for Downs, trisomi 13 og 18 så måtte hen og ligge igen da jeg bare blev så dårlig af at høre det...

Blev tilbudt moderkagebiopsi og heldigvis kunne jeg komme til allerede om torsdagen... og derefter startede ventetiden så på svaret, en opringning hvis det var negativt og brev hvis det var positivt.

Har aldrig i mit liv været så bange, stresset og fuldstændig ude i tovene over et evt tlf opkald... hører intet torsdag ej heller ikke fredag og tænker så at det bliver en ulidelig weekend hvis jeg intet hører...

Lørdag mogen kommer min mand stortudende ind til mig med brev i hånden at vi skal have et barn uden fare for de tre kromosomfejl... der måtte lige krammes og tudes en times tid inden vi kunne læse brevet igen...

puha en omgang... troede godtnok det var over før det startede med de ods!!!

utrolig dejligt at trække vejret nogenlunde normalt igen... nu venter vi bare svar på de sidste kromosomer men dem tager vi bare som det kommer...

Så nu tror jeg lige jeg tager et par dage med ren afslapning for min krop er ved at være drænet også med opkastning oveni... Argggghhhh.

MEEEEEN Piger...

Mangler en opskrift på de der lomme invitationer... sådan med cm mål osv for når jeg selv sidder og nørkler så bliver det ekstremt skævt!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har vist ikke været forbi her før :cheerleader3:

Og hold da lige op hvor har du/I været meget igennem. Først et stort tillykke med bryllupet, hvor er det dejligt at I har fundet en ny dato og kan glæde jer sammen igen :cheerleader3:

Og så også et kæmpe tillykke med den lille på vej, hvor er det bare fantastisk at I venter jer en sund baby. Jeg fik helt kuldegysninger da jeg læste om det og puha en gyser.. Jeg er meget glad på jeres vejne.

Mvh

0

Del dette indlæg

Jeg har vist ikke været forbi her før :cheerleader3:

Og hold da lige op hvor har du/I været meget igennem. Først et stort tillykke med bryllupet, hvor er det dejligt at I har fundet en ny dato og kan glæde jer sammen igen :cheerleader3:

Og så også et kæmpe tillykke med den lille på vej, hvor er det bare fantastisk at I venter jer en sund baby. Jeg fik helt kuldegysninger da jeg læste om det og puha en gyser.. Jeg er meget glad på jeres vejne.

Mvh

Ja vi har haft et turbulent år, nu håber vi også snart det er slut :blink: Nu kan der kun være positive ting i vente... Forhåbentlig... ;)

Er på vej ud og soppe lidt udstyr til at prøve at gå igang med lidt invitationer for at se om det kan lade sig gøre for en non kreativ person som mig :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja vi har haft et turbulent år, nu håber vi også snart det er slut :blink: Nu kan der kun være positive ting i vente... Forhåbentlig... ;)

Er på vej ud og soppe lidt udstyr til at prøve at gå igang med lidt invitationer for at se om det kan lade sig gøre for en non kreativ person som mig :lol:

Hihi hvis du bare er en smule mere krea end mig skal det nok blive en succes!! Utroligt jeg har lært at spise med kniv og gaffel, for jeg er da godt nok født med to venstre hænder når det kommer til krea-ting med saks og lim! :cheerleader3:

Men held og lykke med det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hihi hvis du bare er en smule mere krea end mig skal det nok blive en succes!! Utroligt jeg har lært at spise med kniv og gaffel, for jeg er da godt nok født med to venstre hænder når det kommer til krea-ting med saks og lim! :cheerleader3:

Men held og lykke med det :cheerleader3:

Skal vi ikke bare blive enige om at vores krea ting er utrolige personlige... ;) Det har jo også sin helt egen charme... hihihi

0

Del dette indlæg

RINGE :)

Uhhh vi har fundet nogle ringe vi synes er perfekte til os, men selvfølgelig passer prisen os bestemt ikke - Derfor vil jeg prøve at sende en forespørgsel til maidor for hvad de kan gøre det for...

Ringene skal lave i hvidguld og manden ønsker den skal være uden den rille der... derudover skal overfladen være lidt mere ridset hvis man kan formulere det sådan... i kan se Ringen her.

Derudover har jeg jo forelsket mig lidt i en anden ring som jeg ligeså godt kan forspørge på samtidig. jeg vil dog kun have en stor sten og to små sten i... skal symbolises min mand og de to små...

den er HER

Vi er mest til det simple og minimalistiske så de er perfekt til os...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig flotte ringe! Jeg glæder mig til at høre hvad Maidor siger.. jeg kan som sagt ikke anbefale dem nok :)

Nu skal jeg lige have hakket mig igennem en forklaring på engelsk hvad det er vi vil have lavet om og sådan så der går nok lige et par dage inden jeg får sendt en forespørgelse afsted, men der er jo også tid at løbe på endnu :denmarkflag:

Ps Jeres ringe er altså også bare så fine!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim::(:):cheerleader3::rolleyes::rolleyes::griner:-:hug::)

Nå idag har den stået i invitationernes tegn, dvs har været i panduro og samle inspiration til en model som jeg selv synes godt kan gå an... Læs, som jeg kan lave uden at lave for meget klovn i. :) Nu må vi se hvad manden siger når han kommer hjem...

Så snart jeg har fået billederne uploaded håber jeg på i vil hjælpe mig så det sidste touch kan komme på...

Båndet omkring er stadig ikke bestemt hvilken farve det skal være så kom endelig med forslag...

Indeni skal selv invitationen stå på den lange flap og de få informationer jeg har på den lille flap, hvis i forstår. Henviser til vores hjemmeside så der er ikke nødvendigt med en masse info...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer