bryllupsbanditten

K & M - 4 juni 2011

485 indlæg i dette emne

Sikke en fin kage :thumbsupsmileyanim:

Har du en opskrift på den? Er nemlig sådan, at jeg har en toblerone liggende og lige fået noget paste med posten, så skal faktisk igang med at bage ;)

Hvordan fik du pasten så fin? Er nemlig lidt i tvivl om, hvordan det bruges.

Hej Teebee :cheerleader3:

Tark skal du have :bearhug: Jeg har brugt betty's opskrift jeg sådan har lavet lidt på slum da den var til 12 personer den jeg så under bryllupskageopskrfter. HAr brugt Hjertebunde købt i netto (lidt snyd skal der være plads til)

Jeg har ikk prøvet at bruge pasten endnu, det jeg har over er MMF og det var lidt noget grat, men med flormelis fik jeg skik på det :loveboard:

Prøv at læse lidt i tråden om bryllupskager der har jeg fået meget hjælp.

Men god fornøjelse, håber du deler ud af din erfaring når du har prøvet...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en fin kage :thumbsupsmileyanim:

Har du en opskrift på den? Er nemlig sådan, at jeg har en toblerone liggende og lige fået noget paste med posten, så skal faktisk igang med at bage ;)

Hvordan fik du pasten så fin? Er nemlig lidt i tvivl om, hvordan det bruges.

Hej Teebee :cheerleader3:

Tark skal du have :bearhug: Jeg har brugt betty's opskrift jeg sådan har lavet lidt på slum da den var til 12 personer den jeg så under bryllupskageopskrfter. HAr brugt Hjertebunde købt i netto (lidt snyd skal der være plads til)

Jeg har ikk prøvet at bruge pasten endnu, det jeg har over er MMF og det var lidt noget grat, men med flormelis fik jeg skik på det :loveboard:

Prøv at læse lidt i tråden om bryllupskager der har jeg fået meget hjælp.

Men god fornøjelse, håber du deler ud af din erfaring når du har prøvet...

Det vil jeg gøre. Tak for tippet :blush:

0

Del dette indlæg

Hej Katrine

Efter at have set et billede af dig herinde, har jeg en idé om, at vi er vokset op i samme landsby. Kan det ikke passe, at du kommer fra Vissing? I så fald har din mor og min far arbejdet meget sammen i menighedsrådet. Jeg boede på Hyldebakken.

Uanset hvad og hvem du er, håber jeg, at du får en dejlig planlægning af dit bryllup og selvfølgelig en fantastisk festdag...

Mange hilsner, Ane (en gammel BK'er, der stadig kigger forbi en gang i mellem)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Katrine

Efter at have set et billede af dig herinde, har jeg en idé om, at vi er vokset op i samme landsby. Kan det ikke passe, at du kommer fra Vissing? I så fald har din mor og min far arbejdet meget sammen i menighedsrådet. Jeg boede på Hyldebakken.

Uanset hvad og hvem du er, håber jeg, at du får en dejlig planlægning af dit bryllup og selvfølgelig en fantastisk festdag...

Mange hilsner, Ane (en gammel BK'er, der stadig kigger forbi en gang i mellem)

Hej Ane!

Jojo det er skam mig! Hvor er verden lille. Og tillykke med dit bryllup :)

Planlægningen af vores er jo i fuld gang og kan næsten ikke vente til det hele løber af stablen :)

KH Katrine

0

Del dette indlæg

:):) MILEPÆL!!!! :thumbsupsmileyanim::)

300 dage... Kan ikke vente!!!!

:cheerleader3::cheerleader3::griner:-

ØØØØØV det var da trist at fejre milepælen alene... Selv manden havde glemt det selvom jeg havde gjort opmærksom på det :cheerleader3: SNØØØFT:(

:cheerleader3: Stakkels dig! Jeg ville gerne have fejret milepælen med dig - det er jo også min milepæl :cheerleader3: Men det faldt desværre sammen med min fødselsdag, så ingen Bryllupsklar til mig i går...

Vi må tage revanche om 49 dage :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ØØØØØV det var da trist at fejre milepælen alene... Selv manden havde glemt det selvom jeg havde gjort opmærksom på det :cheerleader3: SNØØØFT:(

:cheerleader3: Stakkels dig! Jeg ville gerne have fejret milepælen med dig - det er jo også min milepæl :cheerleader3: Men det faldt desværre sammen med min fødselsdag, så ingen Bryllupsklar til mig i går...

Neeeej hvor hyggeligt, en jeg kan dele dagen med!!!! Bliver hyggeligt vi kan følges!

Og tillykke med dagen igår :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Neeeej hvor hyggeligt, en jeg kan dele dagen med!!!! Bliver hyggeligt vi kan følges!

Mange tak :cheerleader3:

Ja, det er rigtig hyggeligt at vi kan følges ad - og for at gøre det endnu hyggeligere, så hedder jeg faktisk også Katrine! Synes det er meget syret at vi deler både dato og navn...

0

Del dette indlæg

Mange tak :cheerleader3:

Ja, det er rigtig hyggeligt at vi kan følges ad - og for at gøre det endnu hyggeligere, så hedder jeg faktisk også Katrine! Synes det er meget syret at vi deler både dato og navn...

Ja det er sgu syret.... :cheerleader3: Men monster hyggeligt :cheerleader3: HEHEH

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Så fik vi også købt tøj til Martin!!! Rigtig dejligt...

Vi var et smut i Kenndys til deres udsalg og kom derfra med et sæt fra mano mano med 25 procent på og en skjorte med 50 procent på... Det var lækkert...

Dog var kameraet selvfølglig løbet tør for strøm så i må nøjes med et billede fra Deres hjemmeside... Han var så lækker i det!!!!

post-39644-1256632311.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

På samme tur var vi lige omkring Ilva da jeg havde set de havde en klokke som vi ville bruge til toastmaster-klokke, 69 kr så den røg lige i kurven!!! I kan tro der er klingeling i den!!! Lige en lille sløjfe om så er den perfekt!

post-39644-1256635158.jpg

0

Del dette indlæg

Hmmmm der er jo sket lidt hos os på bryllupsfronten.... Vi har fundet et nyt sted vi hellere vil holde festen.

Der var lidt små ting som min zilla hjerne ikke kunne lide ved feststed et, men tror i vil holde med mig i at det ikke er fedt der er to andre bryllupper lige op af Jeres, rygerne skulle stå på parkeringspladsen og der manglede lidt romantik omkring stedet... (f....k jeg lyder kræsen!) Så jeg blev ved med at søge og pludselig kunne jeg huske et lækkert sted ved Hobro der hedder HOTEL AMERIKA. Så det besøgte vi og det svarede lige til det vi har sukket efter!!! Fedt!

Nu er det første feststed afbestilt og Amerika here we come!!!

Så er det jo bare lidt at de farver jeg har bestemt jeg ville bruge, Mocca og lime bare ikke rigtig passer på det feststed, se billedet nedenunder...

Har i nogle forslag til farvetema... Kan nemli godt lide invitationer osv holdes i samme stil og farver som feststedet... Er bare ikke god til guld... :/

post-39644-1256636400.jpg

0

Del dette indlæg

Tillykke med I har fundet et feststed, der er lige i øjet - det betyder bare alverden!

Hmm... ang. farver kan det være svært at bedømme ud fra billedet, men synes fint, I kan bevare mokka. Måske Mørk rød, mokka og creme (creme)

Redigeret af pilgrim
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med I har fundet et feststed, der er lige i øjet - det betyder bare alverden!

Hmm... ang. farver kan det være svært at bedømme ud fra billedet, men synes fint, I kan bevare mokka. Måske Mørk rød, mokka og creme (creme)

Ja det er skøøønt at have fundet stedet!!! Har helt ro indeni nu....

Det er også de farver jeg tror jeg skal have gang i, skal bare lige have fundet lidt inspiration...

0

Del dette indlæg

Hold da op hvor er det længe siden jeg har fået skrevet og opdateret herinde... Ikk at der er sket det store må jeg indrømme...

Ved ikke om jeg er den eneste men der er 10 mdr til bryllup og er nok gået lidt kold i det så har bestemt jeg holder jul også starter jeg op igen til januar med den videre planlægning...

Dog har jeg fået bestilt mit strømpebånd hos Annies slør og går nu bare og venter på postmanden kommer med det... :biggrin:

Skal i lige have et billede af mit Kawasaki strømpebånd......

Er I sikker????

Så lad gå da....

post-39644-1258138116.jpg

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare super fedt :biggrin: Er det fra Annie?

Er det en overraskelse, eller har du vist det til gemalen?

Jeg kender godt det med at gå lidt kold i det hele. Det er også sket for min mange gange. Men brylluppet ligget hele tiden i baghovedet, og så får man pludselig en idé eller ser noget fedt, og så kommer der gang i det igen. Sådan er det ihvertfald for mig :denmarkflag:

EDIT: Måske skulle jeg bare læse, hvad du skriver for du har jo allerede skrevet at det er fra Annie

Redigeret af Banjotten
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kender godt det med at gå lidt kold i det hele. Det er også sket for min mange gange. Men brylluppet ligget hele tiden i baghovedet, og så får man pludselig en idé eller ser noget fedt, og så kommer der gang i det igen. Sådan er det ihvertfald for mig :denmarkflag:

EDIT: Måske skulle jeg bare læse, hvad du skriver for du har jo allerede skrevet at det er fra Annie

Hihi ja det er en overraskelse, glæder mig til han ser det.... Er overbevist om at det giver plusser i bogen!!!

0

Del dette indlæg

Jeg kender godt det med at gå lidt kold i det hele. Det er også sket for min mange gange. Men brylluppet ligget hele tiden i baghovedet, og så får man pludselig en idé eller ser noget fedt, og så kommer der gang i det igen. Sådan er det ihvertfald for mig :birthday:

Hihi ja det er en overraskelse, glæder mig til han ser det.... Er overbevist om at det giver plusser i bogen!!!

Jeg har også købt et Star Trek strømpebånd som en overraskelse og jeg er sikker på, at det også kommer til at vække stor glæde :denmarkflag::thanks::loveboard:

0

Del dette indlæg

Jeg kender godt det med at gå lidt kold i det hele. Det er også sket for min mange gange. Men brylluppet ligget hele tiden i baghovedet, og så får man pludselig en idé eller ser noget fedt, og så kommer der gang i det igen. Sådan er det ihvertfald for mig :birthday:

Jeg har også købt et Star Trek strømpebånd som en overraskelse og jeg er sikker på, at det også kommer til at vække stor glæde :denmarkflag::thanks::loveboard:

Det bliver så fedt.... Vi må lige skrives ved når den store dag er overstået... Kunne være sjovt at hører deres reaktioner på det :balloon:

0

Del dette indlæg

Jeg kender godt det med at gå lidt kold i det hele. Det er også sket for min mange gange. Men brylluppet ligget hele tiden i baghovedet, og så får man pludselig en idé eller ser noget fedt, og så kommer der gang i det igen. Sådan er det ihvertfald for mig :balloon:

Det bliver så fedt.... Vi må lige skrives ved når den store dag er overstået... Kunne være sjovt at hører deres reaktioner på det :cheerleader3:

Helt sikkert :birthday:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer