bryllupsbanditten

K & M - 4 juni 2011

485 posts in this topic

Annonce ♥

Heheh Så synes min datter ikke hun skulle sove mere... Så i får lige et billede af hende :denmarkflag:

Smiley, der smelter :biggrin:

Hvor er hun bare dejlig

Tark... Kan jo kun sige det samme... Det bedste af det hele er at sådan ser hun altid ud... ;)

0

Nå.... Godtnok længe siden jeg har fået opdateret noget som helst herinde... Var gået lidt kold i det men alligevel kører hjernen jo på højtryk med ideer...

Har fundet en nr 2 invitations-mulighed jeg synes er sød...

Er der nogen der har andre forslag men i samme stil, har prøvet at søge men dette er den eneste jeg får frem...

post-39644-1260134390.jpg

0

Skal have mere hjælp til at finde en bruger herinde som har en kjole på jeg er smask forelsket i!!! Så hvem er nedenstående tøser....? Plzzzz hjælp...

Og dig som er i kjolen håber det er okay du er i min planlægning nu, men må høre mere om hvad det er for en kjole og hvor jeg kan skaffe den henne :)

post-39644-1260134570.jpg

0

Annonce ♥

Jeg kan huske, at den bruger som hedder noget i stil med Annaperenna engang var ret vild med den type indbydelse, så der ligger sikkert nogle flere billeder i hendes tråd. Det er i hvert fald værd at undersøge :-)

Edited by IdaEmilie
0

Så er det jo bare lidt at de farver jeg har bestemt jeg ville bruge, Mocca og lime bare ikke rigtig passer på det feststed, se billedet nedenunder...

Har i nogle forslag til farvetema... Kan nemli godt lide invitationer osv holdes i samme stil og farver som feststedet... Er bare ikke god til guld... :/

TAK!!

Du har lige reddet mit humør i dag! :)

Jeg har været ret vild med tanken om at farven lime skulle være en del af vores farvetema, men havde ikke helt kunne finde ud af om det kun skulle være den (og hvid) eller hvad. Med det samme jeg læste din sætning gik der et lys op for mig - selvfølgelig skal det være mocca og lime!!! Tak!!!

Når det er skrevet, så mange gange tillykke med det forestående bryllup, det er første gang jeg er inde på din tråd, men kommer helt sikkert tilbage :kiss:

0

Jeg kan huske, at den bruger som hedder noget i stil med Annaperenna engang var ret vild med den type indbydelse, så der ligger sikkert nogle flere billeder i hendes tråd. Det er i hvert fald værd at undersøge :-)

Uhhh har lige været derinde, det er jo ren guf hun har der, bla også den samme invitation som jeg har flashet her... Tak for tippet ;)

Så er det jo bare lidt at de farver jeg har bestemt jeg ville bruge, Mocca og lime bare ikke rigtig passer på det feststed, se billedet nedenunder...

Har i nogle forslag til farvetema... Kan nemli godt lide invitationer osv holdes i samme stil og farver som feststedet... Er bare ikke god til guld... :/

TAK!!

Du har lige reddet mit humør i dag! :)

Jeg har været ret vild med tanken om at farven lime skulle være en del af vores farvetema, men havde ikke helt kunne finde ud af om det kun skulle være den (og hvid) eller hvad. Med det samme jeg læste din sætning gik der et lys op for mig - selvfølgelig skal det være mocca og lime!!! Tak!!!

Når det er skrevet, så mange gange tillykke med det forestående bryllup, det er første gang jeg er inde på din tråd, men kommer helt sikkert tilbage :kiss:

Hihi Jamen er da så lidt, synes de to farver er så fede også evt med lidt creme eller sølv....

Kan godt huske brugeren, - eller hendes billeder, da det også er før min tid.

Du finder hendes tråd her

Juhuuu det er hende!!!! Tusinde tak, har kigget side op og ned uden held for kunne bare ikke lige komme på hvem hun var.... Fedt!!! Tak for hjælpen!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu har jeg snart læst en del planlægningstråde, og tit sidder jeg og føler jeg kender personen bag skærmen. Når vedkommende så er blevet gift og man ser bryllupsbillederne i deres beretninger stemmer personen slet ikke overens med de billeder man ser fordi jeg har et andet billede i mit hovede...

Derfor spammer jeg da lige med lidt billeder af mig og min familie... ;)

Det første er mig... (hvilket i nok har gættet)

Også et af min dejlige mand...

Min alt for skønne datter...

Og vores tossede hund :)

post-39644-1260650570.jpg

0

Annonce ♥

Puuuha Længe siden jeg har skrevet på min planlægning.... Har lige holdt jul og nytår uden bryllup i hovedet. Nu står den så på projekt-invitationer!

Er blevet enig med mig selv om at pocketfold invitationen er den fedeste meeeeen er faldet for noget helt andet...

Nemlig den her...

Meeeen jeg ved bare ikke lige hvor jeg kan finde sådan et hjerte med perler på der ligener den på invitionen... Anyone der kan hjælpe???

post-39644-1262870979.jpg

0

Annonce ♥

Jeg har købt kjole!!!!

Det er total vildt er helt oppe at køre.... Det har bare været den skønneste dag EVER!!! (mere eller mindre altså :cheerleader3:) :loveboard:

Havde inviteret min mor med ud at kigge på kjole da jeg havde luret et sted de havde lige præcis den kjole som opfyldte de krav jeg havde til den!

Så vi startede dagen med en rigtig hyggelig frokost også ud i butikken og prøve KJOLEN og det var virkelig KJOLEN var helt oppe at køre så måtte lige tude lidt derude da det var så overvældende... Er SÅ forelsket iden.... Bagefter kiggede vi festkjole til min mor og mon ikke hun også lige købte den flotteste kjole til hende selv hun ville bære til brylluppet...

Da vi kommer hjem havde min mand købt kransekage og champagne da han nok havde lidt på fornemmelsen kjolen ville blive købt idag så vi kunne fejre det.... Han var så sød...

Men det var kun lidt af det der gjorde dagen i dag helt overvældende... Min far siger lige pludselig at han vil have lov at betale kjolen og den store reception vi skal holde i deres hus.... Så måtte jeg tude lidt igen, han accepterede ikke da min kæreste sagde at det var alt for meget det havde han bestemt sig for og sådan skulle det være!!!! (Det skal lige siges de allerede i det skjulte havde indbetalt 20000 kr på vores konto til bryllupsfesten uden vi vidste det)

Meeeeen har selvfølgelig ikke fået taget billeder da jeg klumse var kommet afsted med det uden batteriet... ØØØØØV men i må se modellen... :cheerleader3:

Er bare total lalleglad!!!! :cheerleader3:

Så går Jagten ind på sko og accesories.... hihihi :cheerleader3:

post-39644-1263842765.jpg

0

Tillykke!!!!!!! Hvor er det bare skønt for dig!!! Og det er en Fantastisk kjole du har fundet :cheerleader3:

Og det lyder bare til at du har haft en helt vidunderlig dag, hvor er det bare skønt - tror lige jeg viser min forlovede den del med kransekage og champagne ;)

0