bryllupsbanditten

K & M - 4 juni 2011

485 indlæg i dette emne

tillykke med frieriet og tråden :)

synes selvfølgelig din kjole er smashing

mht farver; kan man så ikke kombinere den moccabrune, limegrønne og den pink??

Synes limegrøn og pink er rigtig friske sammen. Den moccabrune vill være flot som en "samlende" farve

knus Sanne :):):)

Hej Susanne.

Tillykke med den fine dag, kan jo læse den var super skøn!!! Og ikk mindst så var kjolen bare så flot!!!! (Ja altså også på dig :cheerleader3:) :cheerleader3:

Har bestilt tid v Kennedy's er nødt til at komme op og prøve den bare for at se om det er noget for mig eller ej!!! Du ved ellers bliver den bare ved med at køre rundt i hovedet på en...

Nå men :cheerleader3: Havde egentlig også tænkt det som dit forslag mht farverne.... Vil nok have invitationerne i mocca med lime også kun lige et touch af pink... Har en ide om at blomsterne skal være hotpink nemli... Sådan at der lige er lidt tråd i farverne hele vejen igennem...

Jo jo det bliver godt!!!! WEEEEEEEE

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med din planlægningstråd.

Jeg glæder mig til at følge med og se, hvilke spændende ting du finder på. Synes, at din kjole er utroligt smuk!

Det samme er jeres monogram.

Mange hilsner fra Tanja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med din planlægningstråd.

Jeg glæder mig til at følge med og se, hvilke spændende ting du finder på. Synes, at din kjole er utroligt smuk!

Det samme er jeres monogram.

Mange hilsner fra Tanja

Hej Tanja... Ihhh tusinde tak for komplimenterne, bliver så glad af at jeg ikke er den eneste der synes det er nogle fine ting....

hej

Velkommen og tillykke med din tråd og frieriet...

En hel ny verden er ved at åbne sig for os zillaer herinde... og det er bare med at nyde det.

glæder mig til at følge dig!

Ja og var vi ikke Zilla'er før vi kom på BK så bliver man det herinde.... LOVE IT!!!

0

Del dette indlæg

UPDATES UPDATES UPDATES!!!!

JA utroligt hvad et par dage kan gøre ved planlægningen... hihih...

Jamen de sidste par dage har vi fået bestilt musik!!!

Bandet/musikerne hedder Lund-Andresen og for Jer der kender Kick the Kangaroo som bl.a. spillede til Rock under broen så er det forsangeren og pianisten fra det band!!! Er så glad for det var total ønske band også har min kæreste booket dem!!! De spiller alt det som vi kan lide... Thomas Helmig, Tv2, Kim Larsen, Bryan Adams og alt i den gener... Glad musik vi bare kan danse løs til!!!!

Derudover så er fotografen bestilt... Han skal følge os hele dagen fra kl 12.00 til vi har danset bryllupsvals.... Var egentlig i mod en fotograf hele dagen men har set hans billeder også var der ingen tvivl!!! Han hedder Krissim.dk og det er seje billeder han tager!!!

Derudover har vi underskrevet kontrakten med Sabro Kro så alt i alt er vi klar til at feste :ilovebryllupsklar: NÆSTEN!!!

Jeg har fået booket tider hos Lilly og hos Kennedy's i Sabro for at prøve lidt flere kjoler og sørme om min mand ikke også har booket en tid ved Lilly for at prøve tøj.... Dejlige vidundermand!!!

HIHIHIH Er så :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har jo også været ved at kigge på bryllupskager.... Uhhh man bliver så lækker sulten af sådan noget!! (ikk godt når man har nok på sidebenene i forvejen)

Står jo i den situation at jeg hele tiden har regnet med min svigermor ville lave vores bryllupskage da hun skal lave min svigerindes som skal giftes 4 mdr forinden.... Men NEJ NEJ NEJ det kan hun nok ikke lige overskue..... (I GUDER) Så har besluttet hun ikke skal bruge sit lille hovede til at bekymrer sig om det, jeg laver den selv!!!

Tror jeg vælger Betty's opskrift da den passer lige til vores smag også er det kun udseende jeg skal bekymre mig om... Synes de tre her er rigtig søde og bestemt med i overvejelserne af udseende!!!

post-39644-1252488036.jpg

post-39644-1252488054.jpg

0

Del dette indlæg

Kommer til at tænke på jeg egentlig slet ikke har fortalt Jer at jeg har besluttet mig for vores farvetema og manden har godkendt det!!!

Tataaaa Expresso/mocca som hovedfarve med Lime og hotpink som komplimentær farver!!! Synes det er så flotte farver!!!

0

Del dette indlæg

Det bliver rigtig godt :denmarkflag: Flotte farver :)

Og det må være skønt at have styr på både musik og fotograf :ilovebryllupsklar:

Tusinde tak... Ja det at jeg har sted, musik og fotograf på plads giver mig godtnok bare en dejlig ro indeni.... Kjolen vil man nok altdi blive ved med at kigge lidt efter....

HVordan går det hos dig?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er total vild med de brune og grønne kager, de ser bare vildt flotte ud. Lige min stil :)

og fedt i også har pink i jeres tema! overvejer jeg også rigtig meget... skal bare lige have fortalt kæresten det på en smart måde... at det altså er emget moderne.. og meget maskulint..... :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Her har jeg vist ikke været forbi før... så Velkommen til :)

Super flotte farver... tror det er godt i har både den lime og pink til at bryde det hele...

Dejligt at i de "store" ting på plads, så kan det da ikke gå helt galt ;)

0

Del dette indlæg

Er total vild med de brune og grønne kager, de ser bare vildt flotte ud. Lige min stil :)

og fedt i også har pink i jeres tema! overvejer jeg også rigtig meget... skal bare lige have fortalt kæresten det på en smart måde... at det altså er emget moderne.. og meget maskulint..... :ilovebryllupsklar:

Hahah pink = maskulint... den vil jeg gerne høre dig fortælle din kæreste.... INdtil videre tror min kæreste bare at det er brudebuketten der er hotpink.... Meeeen han bliver klogere (han synes dog nogle af invitationerne jeg har præsenteret ham for er rigtig flotte)

0

Del dette indlæg

Bandet/musikerne hedder Lund-Andresen og for Jer der kender Kick the Kangaroo som bl.a. spillede til Rock under broen så er det forsangeren og pianisten fra det band!!! Er så glad for det var total ønske band også har min kæreste booket dem!!! De spiller alt det som vi kan lide... Thomas Helmig, Tv2, Kim Larsen, Bryan Adams og alt i den gener... Glad musik vi bare kan danse løs til!!!!

Derudover så er fotografen bestilt... Han skal følge os hele dagen fra kl 12.00 til vi har danset bryllupsvals.... Var egentlig i mod en fotograf hele dagen men har set hans billeder også var der ingen tvivl!!! Han hedder Krissim.dk og det er seje billeder han tager!!!

Derudover har vi underskrevet kontrakten med Sabro Kro så alt i alt er vi klar til at feste :cheerleader3: NÆSTEN!!!

Jeg har fået booket tider hos Lilly og hos Kennedy's i Sabro for at prøve lidt flere kjoler og sørme om min mand ikke også har booket en tid ved Lilly for at prøve tøj.... Dejlige vidundermand!!!

HIHIHIH Er så :cheerleader3:

De skal også spille til vores bryllup. :ilovebryllupsklar::denmarkflag::cheerleader3:

- De spillede til et bryllup vi var til forrige sommer - total god musik og stemning! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Derudover har vi underskrevet kontrakten med Sabro Kro så alt i alt er vi klar til at feste :cheerleader3: NÆSTEN!!!

HIHIHIH Er så :cheerleader3:

De skal også spille til vores bryllup. :ilovebryllupsklar::denmarkflag::cheerleader3:

- De spillede til et bryllup vi var til forrige sommer - total god musik og stemning! :)

Neeej hvor fedt!!!!! Glæder mig bare så meget!! Spillede de også under middagen til det bryllup du var til? Er lidt spændt på hvordan det lyder nemli...

0

Del dette indlæg

Ja det gjorde de. Vi sad ved et langt bord lige ved siden af scenen/musikken, og det fungerede helt perfekt. De spillede på et lydniveau der ikke overtog festen og var rigtig gode til at indfange stemningen.

Det er noget med at trommer + bass? er indspillet på forhånd, så musikken lyder "rigtig," selvom de kun er to. :)

0

Del dette indlæg

Ja det gjorde de. Vi sad ved et langt bord lige ved siden af scenen/musikken, og det fungerede helt perfekt. De spillede på et lydniveau der ikke overtog festen og var rigtig gode til at indfange stemningen.

Det er noget med at trommer + bass? er indspillet på forhånd, så musikken lyder "rigtig," selvom de kun er to. :)

JEg glæder mig helt vildt....

SÅ ærgeligt deres hjemmeside ikk virker...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh altså - her har jeg da ikke været forbi før :cheerleader3:

Men derfor skal du da ikke snydes for et stort VELKOMMEN.

Jeg synes jeres farvetema er superfrisk, og jeg glæder mig til at følge din planlægning.

Hej luklau...

Tusinde tak... JA har fastlagt farverne men så kommer det næste hvordan man vil have invitationer og alt det andet til at se ud :cheerleader3:

Skal lige omkring og se lidt hos dig om lidt :blush:

0

Del dette indlæg

Nå som jeg suger inspiration.... Har lige fundet et par bordkort herinde jeg synes er super smarte...

Den med pæren havde jeg tænkt jeg evt ville have en lime istedet hvis jeg ender med det bordkort...

post-39644-1252699667.jpg

post-39644-1252699682.jpg

post-39644-1252699694.jpg

post-39644-1252699715.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer