bryllupsbanditten

K & M - 4 juni 2011

485 indlæg i dette emne

Det ved jeg ikke, men det kan jeg bestemt ikke forestille mig... men jeg synes alligevel du skal være glad for du har en, min svigermor døde desværre sidste år i maj, og jeg savner hende rigtig meget, hun skulle have været en del af vores store dag!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ved jeg ikke, men det kan jeg bestemt ikke forestille mig... men jeg synes alligevel du skal være glad for du har en, min svigermor døde desværre sidste år i maj, og jeg savner hende rigtig meget, hun skulle have været en del af vores store dag!

Øv det er jeg rigtig ked af at høre... Er bestemt også glad for hende, hun kender desværre bare ikke helt til hvornår man er gået over grænsen...

Hej her har jeg ikke været før.. Velkommen til :cheerleader3:

Men du er ikke den eneste med en aaggghh svigermor :blush: føler med dig :cheerleader3:

Tak og i lige måde :D

0

Del dette indlæg

Ja det gjorde de. Vi sad ved et langt bord lige ved siden af scenen/musikken, og det fungerede helt perfekt. De spillede på et lydniveau der ikke overtog festen og var rigtig gode til at indfange stemningen.

Det er noget med at trommer + bass? er indspillet på forhånd, så musikken lyder "rigtig," selvom de kun er to. :cheerleader3:

JEg glæder mig helt vildt....

SÅ ærgeligt deres hjemmeside ikk virker...

Underligt, den virker fint på vores computer... :cheerleader3:

http://www.lund-andresen.dk/

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det gjorde de. Vi sad ved et langt bord lige ved siden af scenen/musikken, og det fungerede helt perfekt. De spillede på et lydniveau der ikke overtog festen og var rigtig gode til at indfange stemningen.

Det er noget med at trommer + bass? er indspillet på forhånd, så musikken lyder "rigtig," selvom de kun er to. :cheerleader3:

JEg glæder mig helt vildt....

SÅ ærgeligt deres hjemmeside ikk virker...

Underligt, den virker fint på vores computer... :blush:

http://www.lund-andresen.dk/

Åhhhh sarah du er en skat... Kunne sagtens åbne dit link....!!! Gid de næste 11 mdr bare flyver afsted!!! Jeg vil feste NUUUUUU! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Måtte lige herind og sige hej, efter du på krea-siden er kommet med det super link til de fine invitationer - og ja, ikke overraskende er det jo dig, jeg har hapset invitations-inspiration fra :thumbsupsmileyanim:

Jeg kom til at kigge nærmere på, at invitationen skulle lukkes med noget, så nu genovervejer jeg båndet... Hvad skal du have for spænderne (ca. 33 stk?)

0

Del dette indlæg

Måtte lige herind og sige hej, efter du på krea-siden er kommet med det super link til de fine invitationer - og ja, ikke overraskende er det jo dig, jeg har hapset invitations-inspiration fra :thumbsupsmileyanim:

Jeg kom til at kigge nærmere på, at invitationen skulle lukkes med noget, så nu genovervejer jeg båndet... Hvad skal du have for spænderne (ca. 33 stk?)

Hahah ja sådan kan det gå, kender godt det der med man snuser rundt og får inspiration men hvor man har fået det fra husker man ikke altid... :thumbsupsmileyanim: Har selv givet 4 kr stk... men lad os sige 110 kr....?

Men ellers nu når i har vegas tema så kunne man måske gøre noget med en lukning i den her stil i stedet også med lidt vegas på istedet selvfølgelig...

post-39644-1253305860.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhhhhh Kan se jeg er kommet til at lave en tråd med min første kjoleprøvning som ikke hænger sammen med min planlægningstråd.... hvordan får jeg dem knipset sammen hvis i forstår?

Hmm.. er ikke helt sikker på jeg forstår, men tror du må "starte forfra" med at vedhæfte dem her, ligesom når du vedhæfter andet inspiration, og så slette den anden tråd... har jeg forstået dig ret? Derefter kan du linke til dit index.

Og så må jeg lige høre, om du har bestilt invitationerne endnu? Jeg synes slet ikke, jeg kan finde andre, hvor der er den tredje fold på. Og det er jo egentlig heller ikke nødvendig at kigge efter andre, da disse er så fine, men ville alligevel kigge efter nogle, der åbner på den anden led - bare for at se... (forstår du?)

0

Del dette indlæg

Uhhhhh Kan se jeg er kommet til at lave en tråd med min første kjoleprøvning som ikke hænger sammen med min planlægningstråd.... hvordan får jeg dem knipset sammen hvis i forstår?

Hmm.. er ikke helt sikker på jeg forstår, men tror du må "starte forfra" med at vedhæfte dem her, ligesom når du vedhæfter andet inspiration, og så slette den anden tråd... har jeg forstået dig ret? Derefter kan du linke til dit index.

Og så må jeg lige høre, om du har bestilt invitationerne endnu? Jeg synes slet ikke, jeg kan finde andre, hvor der er den tredje fold på. Og det er jo egentlig heller ikke nødvendig at kigge efter andre, da disse er så fine, men ville alligevel kigge efter nogle, der åbner på den anden led - bare for at se... (forstår du?)

Halløj :)

Ja må igang med det vedhæftnings-gejl der :)

Mht invitationerne så er de ikke bestilt endnu, men har skam fået bestilt og modtaget den der farve palet så man kan beslutte sig mht farvern på invitationerne. Vi skal jo have mocca-farvet og det er jo et vidt begreb!!! Meeeeen der var så en prøve invitation med i det køb og de er desværre ikk super store som jeg havde håbet på desværre men mht prisen så bliver det dem!!!

Ja forstår godt det der med på den anden led.... og der er masser af dem i usa men mange af dem vil ikke sende til dk??? Forstår ikke helt... De er dog også monster fede...

post-39644-1254667603.jpg

0

Del dette indlæg

Nå... Da jeg ikke er super til det der med computere kom jeg til og oprette en ny tråd med min 1. kjoleprøvning istedet for at lave den her i min planlægning. Så derfor kommer der lige et link nedenfor til det så i kan se hvad jeg prøvede af lækkerier :)

1. kjoleprøvning

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er vist første gang, jeg er forbi her :-)

Vil lige kommentere på et par ting fra din tråd:

Jeg kan rigtig godt lide dit valg af farver, især mokka og limegrøn, de er så flotte sammen. Jeg synes, du skal holde fast i det med pæren som bordkort, det så knald godt ud, og pæren indeholdt jo faktisk både brun og grøn :)

Jeg synes også godt om den kjole, du allerede har købt. Hvad er status efter første kjoleprøvning, er du blevet bekræftet i dit valg eller fristet af noget andet?

Hilsen Ida

Redigeret af IdaEmilie
0

Del dette indlæg

Det er vist første gang, jeg er forbi her :-)

Vil lige kommentere på et par ting fra din tråd:

Jeg kan rigtig godt lide dit valg af farver, især mokka og limegrøn, de er så flotte sammen. Jeg synes, du skal holde fast i det me pæren som bordkort, det så knald godt ud, og pæren indeholdt jo fantisk både brun og grøn :)

Jeg synes også godt om den kjole, du allerede har købt. Hvad er status efter første kjoleprøvning, er du blevet bekræftet i dit valg eller fristet af noget andet?

Hilsen Ida

Hej Ida.

Tusinde tak for dine kommentarer, altid godt lige at høre andres meninger om tingene. Mokka og Lime grøn er også de to farver som bliver det faste. Hot pink kommer egentlig kun til brug ved min brudebuket og evt lidt i borddekorationerne for at det hele ikke bliver for fersk. Har dog tænkt på om det ikke skulle være en lime frugt istedet for en pære????

Mht kjolen så er jeg efter mine kjoleprøvninger kommet frem til at den nok ikke kommer på på min bryllupsdag, jeg har fundet frem til en masse ting som jeg gerne vil have min kjole består af så prøver lykken med at få en syet i Kina.

Synes den er så flot kjolen men er mere prinsesse og må have noget mere tyl og lidt perler på min kjole, men den er så fin. Den er sat til salg nu og kommer jeg ikk af med den vil jeg have syet en nederdel i mørkere brun hvor jeg så vil bruge corsagen til som festkjole.

Nå vil lige ind og læse hos dig :)

Redigeret af bryllupsbanditten
0

Del dette indlæg

:):):)

Juhhhhuuuuu Jeg gjorde det!!!! Min allerførste kage med MMF :cheerleader3: Godtnok noget grat men det blev okay til sidst...

Glæder mig til vi skal spise den i morgen :)

Ville lige dele den med jer, fyldet er hindbær og tobleronecreme.

post-39644-1255034033.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak tak :)

Har bestilt en masse ved et kagefirma i England, men kunne ikke vente på det kom så måtte lige prøve at lave det med skumfiduser... Har lige været ved at gøre køkkenet rent efter alt det sukker stads jeg har fået sat på alle skabslåger, hihih.

Tænkte på om det overskydende sskumfidus masse kan gemmes eller om det bare smides ud? Anyone????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer