bryllupsbanditten

K & M - 4 juni 2011

485 indlæg i dette emne

Annonce ♥

ØVVVVVV

Her troede jeg lige jeg havde gjort et kup i bilka med sort/mørkt chiffonbånd.... Meeeeen nej nej, ville lige se det i ordentlig dagslys og gæt om det ikke er helt mørkt kobber/brun farvet... Øv, så det er en ommer!!!

Synes jeg jagter ting i blinde pt, ved ikke hvor jeg skal starte og slutte har en masse ideer til ting men har egentlig ikke overskuddet til at få det startet op... tænker også hele tiden at jeg skal gemme lidt penge til julegaver istedet for at fyre det af på alt muligt bryllupstilbehør...

Men lige en reminder til mig selv; Hold øje med

Skjorte til martin

Kysseklokker

Slør

sko

Tøj til børnen.

Manchetknapper

Derudeover går jeg og spekulere lidt i et par manchetknapper til Martin i julegave... altså nogle han kan bruge på vores bryllupsdag. Så er det jeg tænker at det kunne være personligt med en gravering i dem, men skal det være vores monogram eller hans initialer...??? HVad har i andre gjort...

Nå vil ud og lave en skål frugt også ind og se 4 bryllupper under tæppet. Manden sover med hunden på maven, ved snart ikke hvem der snorker mest så jeg har fred til at bedømme bryllupperne helt selv... hygge :)

0

Del dette indlæg

Lyder som en god ide at hygge med 4 bryllupper - har osse lige hældt et glas vin op så jeg er klar :)

Super øv med båndet, håber du finder noget andet godt...!

Jeg har kigget på nogle scrabble-manchetknapper til julegave til en af mine venner med hans initialer på, de kan både købes i Kalejdoskop (dyrt) og på ebay (billigt) :bearhug:

0

Del dette indlæg

Nå vil ud og lave en skål frugt også ind og se 4 bryllupper under tæppet. Manden sover med hunden på maven, ved snart ikke hvem der snorker mest så jeg har fred til at bedømme bryllupperne helt selv... hygge :bearhug:

der er jeg også lige klar til, det er jo bryllupsberetning i lyd og billeder. kan det blive bedre :) og måske man kan få lidt inspiration

Redigeret af lenemaj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder hyggeligt med 4 bryllupper. :bearhug: Og Carl Mar er med!! :angry:

Lyder som en god ide at hygge med 4 bryllupper - har osse lige hældt et glas vin op så jeg er klar :)

Jeg har kigget på nogle scrabble-manchetknapper til julegave til en af mine venner med hans initialer på, de kan både købes i Kalejdoskop (dyrt) og på ebay (billigt) :bearhug:

Har du et link? :angry: Eller bare noget, man kan søge på? :angry:

0

Del dette indlæg

Jeg har kigget på nogle scrabble-manchetknapper til julegave til en af mine venner med hans initialer på, de kan både købes i Kalejdoskop (dyrt) og på ebay (billigt) :angry:

Åhhh Savner et glas lækker vin, emn med bebs i maven så dutter det ikke helt... Hælder en del til ebay, synes det er et indkøbsmekka hvor jeg nærmest selv bestemmer prisen :bearhug:

Nå vil ud og lave en skål frugt også ind og se 4 bryllupper under tæppet. Manden sover med hunden på maven, ved snart ikke hvem der snorker mest så jeg har fred til at bedømme bryllupperne helt selv... hygge :angry:

der er jeg også lige klar til, det er jo bryllupsberetning i lyd og billeder. kan det blive bedre :bearhug: og måske man kan få lidt inspiration

Det er jo det... men må sige der ikke endnu er noget der har fået mig op og ringe mht inspiration, men følelsesmæssigt har der da været en lille tåre i øjet... Lidt sentimental er man vel altid ;) (og gravid)

0

Del dette indlæg

Manden sover med hunden på maven, ved snart ikke hvem der snorker mest så jeg har fred til at bedømme bryllupperne helt selv... hygge :bearhug:

Så står den måske også på hundetema :)

Ahhhh godtnok er jeg tosset med vores hund, meeeeeen derfra også til hun skal pryde det hele til min fest.. :bearhug: Kan dog være hun skal i tylskørt den dag, bare lige fordi jeg kan :angry:

post-39644-1288871977.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Manden sover med hunden på maven, ved snart ikke hvem der snorker mest så jeg har fred til at bedømme bryllupperne helt selv... hygge :bearhug:

Ahhhh godtnok er jeg tosset med vores hund, meeeeeen derfra også til hun skal pryde det hele til min fest.. :bearhug: Kan dog være hun skal i tylskørt den dag, bare lige fordi jeg kan :angry:

åh hvor er det bare en sød hund I har :angry:

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

5178921e1d4fb9c9.gif

Tark, vi er også rigtig glade for hende... Vi havde fået beskeden om at vi ikke kunne få børn, så blev enig med manden om at så måtte vi have en hund vi kunne kaste vores kærlighed på og vupti 4 mdr senere var jeg gravid. Så lidt af en mirakel hund. Fra dag et jeg var gravid lå hun på min mave så snart jeg lå på sofaen hun vidste det før jeg selv havde testet.... Nu halvandet år senere er jeg gravid med nr 2 og også denne gang var det hende der gjorde mig opmærksom på det ved at ville ligge på min mave igen... virkelig underligt.

0

Del dette indlæg

Ahhhh godtnok er jeg tosset med vores hund, meeeeeen derfra også til hun skal pryde det hele til min fest.. :angry: Kan dog være hun skal i tylskørt den dag, bare lige fordi jeg kan :angry:

5178921e1d4fb9c9.gif

Tark, vi er også rigtig glade for hende... Vi havde fået beskeden om at vi ikke kunne få børn, så blev enig med manden om at så måtte vi have en hund vi kunne kaste vores kærlighed på og vupti 4 mdr senere var jeg gravid. Så lidt af en mirakel hund. Fra dag et jeg var gravid lå hun på min mave så snart jeg lå på sofaen hun vidste det før jeg selv havde testet.... Nu halvandet år senere er jeg gravid med nr 2 og også denne gang var det hende der gjorde mig opmærksom på det ved at ville ligge på min mave igen... virkelig underligt.

Sikke en god og sød historie. Ja det er lidt af en mirakel hund i har fået :bearhug:

Hvor må det da bare havde været en dejlig overraskelse at finde ud af du var gravid :angry: Det er lidt underligt at hunden - forresten hvad hedder hun?, måske kan mærke noget. Jeg tror engang imellem det ved mere end vi tror.

Jeg elsker hunde, og vi skal have en senere. Vi nemlig ikke have nogen der hvor vi bor nu :pokey: men vi har bestemt at når vi flytter her fra skal vi med sikkerhed have en.

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Lyder hyggeligt med 4 bryllupper. :angry: Og Carl Mar er med!! :angry:

Har du et link? :angry: Eller bare noget, man kan søge på? :angry:

Jeg fandt dem ved at søge på scrabble cufflinks, så vidt jeg husker ihvertfald :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ahhhh godtnok er jeg tosset med vores hund, meeeeeen derfra også til hun skal pryde det hele til min fest.. :angry: Kan dog være hun skal i tylskørt den dag, bare lige fordi jeg kan :angry:

5178921e1d4fb9c9.gif

Sikke en god og sød historie. Ja det er lidt af en mirakel hund i har fået :bearhug:

Hvor må det da bare havde været en dejlig overraskelse at finde ud af du var gravid :angry: Det er lidt underligt at hunden - forresten hvad hedder hun?, måske kan mærke noget. Jeg tror engang imellem det ved mere end vi tror.

Jeg elsker hunde, og vi skal have en senere. Vi nemlig ikke have nogen der hvor vi bor nu :pokey: men vi har bestemt at når vi flytter her fra skal vi med sikkerhed have en.

5178921e1d4fb9c9.gif

Hun hedder Rossi, ja et underligt navn til en pigehund, men det er navnet på en racerkører og det var manden der bestemte...

Vi fik hende også først da vi flyttede i hus så hun havde en stor have at muntre sig i. Det giver så mange gode stunder med en hund kan varmt anbefale det :pokey:

0

Del dette indlæg

ØØØØVVVVV

Er bare så skuffet!!!

Med glæde ser jeg i postkassen at der er pakke til mig så styrter på posthuset for at hente den da jeg ved det er mit monogram stempel fra vistaprint!!!

Huhej hjem og flå det op også har nedturen varet siden da... :) For det første er selve monogrammet på stemplet alt for lille - troede det var størrer og efter de mål der stod, men de må være selve stempelpudens mål.

Dernæst ¨når jeg stempler så kommer der en sort 4 kant udenom det jeg stempler af det eksta blæk der er og synes ikke stemplet er så tydeligt som det så ud på deres side....

ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV det var de penge ud af vinduet... Nå må finde ud af noget andet...

Skal nok sætte billeder ind senere så i kan se hvad jeg mener...

0

Del dette indlæg

ØØØØVVVVV

Er bare så skuffet!!!

Med glæde ser jeg i postkassen at der er pakke til mig så styrter på posthuset for at hente den da jeg ved det er mit monogram stempel fra vistaprint!!!

Huhej hjem og flå det op også har nedturen varet siden da... :bearhug: For det første er selve monogrammet på stemplet alt for lille - troede det var størrer og efter de mål der stod, men de må være selve stempelpudens mål.

Dernæst ¨når jeg stempler så kommer der en sort 4 kant udenom det jeg stempler af det eksta blæk der er og synes ikke stemplet er så tydeligt som det så ud på deres side....

ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV det var de penge ud af vinduet... Nå må finde ud af noget andet...

Ej hvor øv... :bearhug:

Nu ved jeg ikke helt hvad det er for en slags stempel, men jeg har selv købt et på simonsstamps.com og det er altså rigtig godt, og de ydede en helt vild god service, så hvis det er kan du jo kigge forbi der. Men øv øv øv det er så ufedt når tingene ikke er som man forventer. Kender det godt... Du får lige en :)

Redigeret af mhahm85
0

Del dette indlæg

ØØØØVVVVV

Er bare så skuffet!!!

Huhej hjem og flå det op også har nedturen varet siden da... :bearhug: For det første er selve monogrammet på stemplet alt for lille - troede det var størrer og efter de mål der stod, men de må være selve stempelpudens mål.

Aaaarj, hvor irriterende!!! Jeg vil også anbefale Simon Stamps ;)

Og HOLD OP, hvor er det bare en nuser mirakelhund, I har. Nuiiii! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puuuuha en weekend... Havde rigtig planlagt at den skulle stå i brylluppens tegn med besøg i diverse butikker med henblik på gaveinspiration med manden. Samt begynde på at lave indbydelser.

Men næh nej. Har lagt med den vildeste maveonde jeg nogensinde har prøvet, kommet lige ud af den blå luft! Ingen detaljer skal nævnes men troede ikke man kunne have det sådan. Gør det ikke bedre at være gravid samtidig når lille nus begynder at dyrke zumba midt i et krampeanfald :thumbsupsmileyanim:

Vi må se om der ikke kan blive lavet lidt i næste weekend, der holder vi nemli børnefri :boohoo:

0

Del dette indlæg

Uha, det bringer virkelig trælse minder op. Da jeg var højgravid havde jeg en nat hvor jeg kastede op konstant (30 minutters mellemrum). Jeg havde de vildeste plukveer samtidig og følte bare ikke jeg ville overleve (hvilket jeg jo selvfølgelig gjorde)

0

Del dette indlæg

Uha, det bringer virkelig trælse minder op. Da jeg var højgravid havde jeg en nat hvor jeg kastede op konstant (30 minutters mellemrum). Jeg havde de vildeste plukveer samtidig og følte bare ikke jeg ville overleve (hvilket jeg jo selvfølgelig gjorde)

Lige præcis sådan... Det var så bare begge ender hvor det stod på... :/ Avs. (jeg har også overlevet, heldigvis) :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Har købt et slør!!!

I mine maveefterdønninger har jeg købt et slør af den kære MissLena. Har set det for længe siden og har egentlig tænkt på det siden men til hendes priser så behøver jeg heldigvis ikke at tænke så meget over det når alt kommer til alt :thumbsupsmileyanim: Elsker det der lille krus det laver, det passer nemli til slæbet på min kjole :boohoo:

Nu glæder jeg mig til at se det IRL!!! og ikke mindst om det er mig... ellers må jagten foresætte :)

Har lige stjålet dit salgsfoto, håber det er okay...

post-39644-1289216582.jpg

Redigeret af bryllupsbanditten
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har købt et slør!!!

I mine maveefterdønninger har jeg købt et slør af den kære MissLena. Har set det for længe siden og har egentlig tænkt på det siden men til hendes priser så behøver jeg heldigvis ikke at tænke så meget over det når alt kommer til alt :thumbsupsmileyanim: Elsker det der lille krus det laver, det passer nemli til slæbet på min kjole :boohoo:

Nu glæder jeg mig til at se det IRL!!! og ikke mindst om det er mig... ellers må jagten foresætte :)

Glæd dig!! Mit var også fra Miss Lena og jeg var über tilfreds med mit :) Det var præcis som det skulle være i længden, og så faldt det rigtig flot :)

Ja har handlet med hende før og der er jeg bestemt ikke nervøs ved at købe noget... Dit var et kort et ikke? Kan ikke helt se om det var enkeltlags?

PS Du/I Så kanon ud på jeres dag... trods regn og modstand ;)

0

Del dette indlæg

Har købt et slør!!!

I mine maveefterdønninger har jeg købt et slør af den kære MissLena. Har set det for længe siden og har egentlig tænkt på det siden men til hendes priser så behøver jeg heldigvis ikke at tænke så meget over det når alt kommer til alt :boohoo: Elsker det der lille krus det laver, det passer nemli til slæbet på min kjole :)

Wow det er virkelig flot... Sådan et tror jeg også jeg kunne være interesseret i!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Har købt et slør!!!

I mine maveefterdønninger har jeg købt et slør af den kære MissLena. Har set det for længe siden og har egentlig tænkt på det siden men til hendes priser så behøver jeg heldigvis ikke at tænke så meget over det når alt kommer til alt :) Elsker det der lille krus det laver, det passer nemli til slæbet på min kjole :)

Wow det er virkelig flot... Sådan et tror jeg også jeg kunne være interesseret i!! :thumbsupsmileyanim:

Ja det synes jeg også :heart: Prøv at kontakte MissLena, kan være hun kan hjælpe dig. :super:

Har købt et magen til af Miss-Lena, det er så fint :boohoo:

Uhhh det er jeg glad for at høre... glæder mig så meget :kiss:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer