bryllupsbanditten

K & M - 4 juni 2011

485 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvis jeg lige kan få grinet af, så skal jeg altså lige høre dig, hvad "tissemandsjazz" er?? Det er da et ALT for nice udtryk!!
Musik til Receptionen.

Vil så gerne have en der hygger om vores gæster med lidt lækkert tissemandsjazz under receptionen og har fundet ham her som falder i vores smag... så nu afventer vi et svar på hvad han vil koste for de to timer han skal underholde og om han overhovedet er ledig... :)

I kan lige se og lytte lidt til ham her.

:) ??????

Der er vist nogen, der har hoert for lidt P3 :)

Det er saadan noget muzak-jazzet noget, som er lidt tissemandsagtigt, slog Adam Duvaa-Hall og en anden, kan ikke huske hvem, fast for nogen tid siden.

Det kunne ikke udtrykkes bedre :)

Haha, nå okay! Tænkte også det var en noget mærkelig stavefejl :cheerleader3:

Hører i øvrigt aldrig radio - Deraf min "uvidenhed" :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Aiiimmennnn Tøser for pokker... :) Nu må i skisme lige udvide jeres horisont lidt... Det er helt rigtig som tidligere beskrevet, også forestil jer en lækker sommerdag, med lidt swing og lidt jazz, mens i enten lige slubrer en kold fadøl eller et glas vin... da lige til at blive glad i låget af... om ikke andet så af alkoholen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tissemandsjazz :loveboard: Jeg mangler ord....

Men spændende med skopynten!!! Tror du er på vej mod noget rigtig godt! :) (Og jeg har også de der sko, som du har forsøgt dig med, hehe)

Jaja der er mange sjove ord i den danske ordbog :) OG mht skoene så er der jo en oplagt mulighed for også at lave noget pynt til dem da det spænde der er på, bestemt ikke er det kønneste ;)

0

Del dette indlæg

EN DAG I BRYLLUPPENS TEGN MED HTB :)

Uhhh en dejlig dag med manden der var helt klar på der skulle laves og ordnes ting til brylluppet :) Han er vidunderlig :)

Vi var i centret for at få kigget ringe og samlet inspiration dertil og afklaret lidt derom, fået lavet den obligatoriske ønskeseddel i inspiration, kigget skjorte og sko til manden og ikke mindst spist en total lækker frokost bare ham og jeg :)

RINGENE:

Synes godtnok det er længe vi har snakket ringe og jeg har vist ham sådan lidt af det jeg kan lide og ønsker i håbet om han ville tilkendegive hvad han er til og kan lide. Det er vi så endelig kommet frem til også måtte vi jo ud og se på om det kunne lade sig gøre... Nu er det jo ikke det vildest vi går efter da vi også tænker det er nogle ringe vi skal kigge på om 20 år forhåbentlig.

Så valget faldt på nogle ringe i 14 kt hvidguld med en silkeoverflade. Min ring skal der så være tre brillianter i, en stor 0.07 karat der skal symbolisere min mand også to mindre 0.05 kt som symbol på vores små piger....

Martin har åbenbart altid drømt om en kæmpe motherfucker ring (ja det var sådan han sagde til eksedienten, lidt pinligt) men vi fandt frem til at en bredde på 6 mm ville være top til ham men jeg har sådanne små fede fingre at jeg synes en 4.8 mm var maks...

Meeeeeeen puuuha en pris.... lidt over 20.000 kr for dem begge... :loveboard: så det resulterede i vi er røget direkte hjem og smedet lidt sammen til maidor så vi kan høre en pris fra dem... Vi er heldigvis begge enige om at 20 kilo er for meget... vi havde sat et maks på 15.000.-

Så nu er der sendt mail afsted også afventer vi svar.... :)

men i skal vel se hvad vi går efter så de kommer her :)

post-39644-1298144763.jpg

post-39644-1298144771.jpg

0

Del dette indlæg

EN DAG I BRYLLUPPENS TEGN MED HTB :)

Uhhh en dejlig dag med manden der var helt klar på der skulle laves og ordnes ting til brylluppet :) Han er vidunderlig :)

Vi var i centret for at få kigget ringe og samlet inspiration dertil og afklaret lidt derom, fået lavet den obligatoriske ønskeseddel i inspiration, kigget skjorte og sko til manden og ikke mindst spist en total lækker frokost bare ham og jeg :)

RINGENE:

Synes godtnok det er længe vi har snakket ringe og jeg har vist ham sådan lidt af det jeg kan lide og ønsker i håbet om han ville tilkendegive hvad han er til og kan lide. Det er vi så endelig kommet frem til også måtte vi jo ud og se på om det kunne lade sig gøre... Nu er det jo ikke det vildest vi går efter da vi også tænker det er nogle ringe vi skal kigge på om 20 år forhåbentlig.

Så valget faldt på nogle ringe i 14 kt hvidguld med en silkeoverflade. Min ring skal der så være tre brillianter i, en stor 0.07 karat der skal symbolisere min mand også to mindre 0.05 kt som symbol på vores små piger....

Martin har åbenbart altid drømt om en kæmpe motherfucker ring (ja det var sådan han sagde til eksedienten, lidt pinligt) men vi fandt frem til at en bredde på 6 mm ville være top til ham men jeg har sådanne små fede fingre at jeg synes en 4.8 mm var maks...

Meeeeeeen puuuha en pris.... lidt over 20.000 kr for dem begge... :loveboard: så det resulterede i vi er røget direkte hjem og smedet lidt sammen til maidor så vi kan høre en pris fra dem... Vi er heldigvis begge enige om at 20 kilo er for meget... vi havde sat et maks på 15.000.-

Så nu er der sendt mail afsted også afventer vi svar.... :)

men i skal vel se hvad vi går efter så de kommer her :)

Det var noget af en pris, men så må det også være nogle rigtige store sten der sidder i ringen ;-) Ellers er de rigtig fine, men prøv at indhente priser andre steds fra og prøv evt. at prutte med prisen, hvis I ikke allerede har fået rabat på dem? De fleste steder kan man i hvert fald få 20 % nedslag på vielsesringe...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu venter vi lige og ser på hvad maidor de svarer mht pris, men ellers der hvor vi kiggede tilbød de som sagt de 20 procent du nævner også gratis gravering...

Det er jo fordi jeg er lidt krævende mht stenen eller dvs Martin er, han synes bestemtt ikke jeg skal "spises" af med de små.... :)

0

Del dette indlæg

:) GRAVIDITETS MILEPÆL :loveboard:

Uhhh så er det idag jeg officielt går på barsel.... 4 uger til termin!!!! Har godtnok gået hjemme sygemeldt det sidste år men det er nu noget andet at jeg nu er på barsel og ikke sygemeldt...

På onsdag skal vi til ekstra graviditetsundersøgelse med henblik på vending af den lille og igangsættelse. Er godtnok lidt nervøs for det med den vending der, håber den lille bandit vil som os så jeg i det mindste kan føde normalt... Ellers står den på kejsersnit, har simpelthen ikke mod på en sædefødsel :)

Hvis det lykkedes at vende hende skal vi have en dag for igangsættelse og det er okay, selvfølgelig ville jeg helst selv gå igang, men min krop kan ikke klare mere graviditet uden at jeg bliver kronisk skadet bagefter. Det var det samme med vores 1. datter.

Nå ikke mere babysnak... må jeg gemme til et andet forum, men det fylder bare rigtig meget lige i øjeblikket... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Toastmaster troubles :) What to do???

Ihhhh er snart ved at gå amok... Da vi for to år siden startede med at planlægge bryllup spurgte vi min onkel som betyder meget for os om han ville være vores toastmaster... Hvilket han rigtig gerne ville den gang, men har lige fået mail fra ham at da både ham og hans kone får utrolig meget arbejde at se til i de kommende mdr føler han ikke at han kan forberede sig ordenligt til at kunne præstere rollen som toastmaster *snøft* Men det er jo så fuldt forståeligt og fair at han melder fra...

Meeeen så står vi så tilbage med en rolle som for mig er utrolig vigtig da det altid er mig der har styr på alt og har bestemt at jeg den dag ikke vil skulle noget andet end at nyde...

Har diskuteret hvem vi så skal høre, men vi er bare helt blanke for hvem det skal være... Godtnok træls :loveboard:

Nå skulle lige af med lidt hormonella tårer...

0

Del dette indlæg

Ihhhh er snart ved at gå amok... Da vi for to år siden startede med at planlægge bryllup spurgte vi min onkel som betyder meget for os om han ville være vores toastmaster... Hvilket han rigtig gerne ville den gang, men har lige fået mail fra ham at da både ham og hans kone får utrolig meget arbejde at se til i de kommende mdr føler han ikke at han kan forberede sig ordenligt til at kunne præstere rollen som toastmaster *snøft* Men det er jo så fuldt forståeligt og fair at han melder fra...

Meeeen så står vi så tilbage med en rolle som for mig er utrolig vigtig da det altid er mig der har styr på alt og har bestemt at jeg den dag ikke vil skulle noget andet end at nyde...

Har diskuteret hvem vi så skal høre, men vi er bare helt blanke for hvem det skal være... Godtnok træls :)

Øv øv øv!!! Kan godt forstå at du er træt af det, vi har lige stået i samme situation, faktisk! Vi fandt så den perfekte løsning idag i Brians lillesøster. Har I ikke en søster, bror, fætter, kusine, der kan overtage posten? Men ØV! Især når man lige troede at det var på plads og det hele...!

Håber der snart dukker en super løsning op. :):loveboard::) :) :) :) :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har diskuteret hvem vi så skal høre, men vi er bare helt blanke for hvem det skal være... Godtnok træls :)

Øv øv øv!!! Kan godt forstå at du er træt af det, vi har lige stået i samme situation, faktisk! Vi fandt så den perfekte løsning idag i Brians lillesøster. Har I ikke en søster, bror, fætter, kusine, der kan overtage posten? Men ØV! Især når man lige troede at det var på plads og det hele...!

Håber der snart dukker en super løsning op. :):loveboard::) :) :) :) :)

Jooo vi har en vi vil prøve, vores svigerinde som også ville være super god.... Meeeeeen vi synes bare det er så synd for så kan hun ikke ligesom give den gas som vi andre hvis du forstå... Men det kan hun jo bagefter...

Bare lige en mavepumper når man synes vi har alt under kontrol!!!

HVor dejligt i har fået styr på Jeres, er du glad i maven over at det er hende? Jeg tænker om du føler hun er for tæt på nærmeste familie?

0

Del dette indlæg

Har diskuteret hvem vi så skal høre, men vi er bare helt blanke for hvem det skal være... Godtnok træls :o

Håber der snart dukker en super løsning op. :) :) :) :) :) :) :)

Jooo vi har en vi vil prøve, vores svigerinde som også ville være super god.... Meeeeeen vi synes bare det er så synd for så kan hun ikke ligesom give den gas som vi andre hvis du forstå... Men det kan hun jo bagefter...

Bare lige en mavepumper når man synes vi har alt under kontrol!!!

HVor dejligt i har fået styr på Jeres, er du glad i maven over at det er hende? Jeg tænker om du føler hun er for tæt på nærmeste familie?

Ja, jeg kender godt mavepumperfornemmelsen. :loveboard: Vi var 99% sikre på at Brians far ville sige ja, og han ville være skøn fordi han er så herlig og kender så mange. Men han var bange for ikke at kunne gøre det godt nok, og havde tidligere haft en dårlig oplevelse med at være toastmaster, så han ville gerne hjælpe, men hellere at vi fandt en anden. Og så ville vi selvfølgelig ikke "tvinge" ham. Men var virkelig ked af det, og følte mig faktisk nærmest helt fortabt. GP

Men nu har jeg det faktisk RIGTIG godt med at det blev Brians søster istedet. På en måde er hun mere oplagt end hans far. Jeg synes det er en fordel, at de er så tæt på nærmeste familie, og hun er nok den der kender os bedst. Og med en ung toastmaster bliver det også lidt mere "vores generations fest" istedet for at det er vores forældre, der kører hele showet :) Og nej, hun kan ikke give den helt så meget gas, men altså, toastmasterens pligter slutter jo efter maden, og det er vel heller ikke meningen at man skal sejle rundt i en rus under maden, hehe. :wink: Det eneste minus ved at have hende er nok, at så er der en anden smuk kvinde end mig, der får en masse opmærksomhed på min bryllupsdag :wink: Men det kan jeg leve med. :)

0

Del dette indlæg

Det plejer ikke at være et problem for toastmasterne at give den gas bagefter. Men man skal også lige passe på at man ikke ligger for meget i rollen som toastmaster.

Jeg undrer mig så lidt når jeg hører om et afbud til toastmasterrollen på grund af meget arbejde op til. Det er fair nok at der bliver meldt fra og det accepterer man naturligvis. I princippet består toastmasterrollen dog kun af at man på forhånd ved at der er de og de indslag som så skal fordeles hen over middagen i samråd med køkkenet. Der kræves reelt set ingen forberedelse. Jo der er da toastmastere som bruger lang tid på at forberede lange indslag og præsentationer af enkelte indslag men sandsynligheden for at det kommer til at virke indstuderet fremfor improviseret og naturligt er absolut til stede.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det plejer ikke at være et problem for toastmasterne at give den gas bagefter. Men man skal også lige passe på at man ikke ligger for meget i rollen som toastmaster.

Jeg undrer mig så lidt når jeg hører om et afbud til toastmasterrollen på grund af meget arbejde op til. Det er fair nok at der bliver meldt fra og det accepterer man naturligvis. I princippet består toastmasterrollen dog kun af at man på forhånd ved at der er de og de indslag som så skal fordeles hen over middagen i samråd med køkkenet. Der kræves reelt set ingen forberedelse. Jo der er da toastmastere som bruger lang tid på at forberede lange indslag og præsentationer af enkelte indslag men sandsynligheden for at det kommer til at virke indstuderet fremfor improviseret og naturligt er absolut til stede.

Havde det været en hvilken som helst anden der havde meldt afbud til rollen havde jeg skam også undret mig, meeeeen lige med ham her så gør det ikke. Han er så punktlig, alt skal være perfekt og ja... Hans job er et utrolig krævende job og de har fået store ordre ind og sådan er det jo :) Det skulle jo også helst være en god fest for ham og det vil det ikke blive hvis han ikke føler han er ordentlig forberedt... Så fair nok at melde ud... Bare øv for os...

Vi har dog besluttet at spørge vores svigerinde så hun kommer til spisning i morgen hvor vi så må stille hende det STORE spørgsmål :loveboard:

0

Del dette indlæg

:loveboard::):) DET FRÆKKE :):):)

Nå piger, er begyndt at kigge undertøj både til kjolen og til natten... JA forventer som sådan ikke sex om natten men så til om morgenen så vi kan få en hyggelig tid sammen der :)

Men men men er jo en "lille" plus pige hvis man kan sige det... så når jeg køber plus size sidder det sjovt og når jeg køber alm store størrelser sidder det også sjovt, dælme ikke nemt :wink:

Har i nogle gode steder, kan da ikke passe jeg er så unormal :)

Hvordan gør i med kjole og undertøj, hvad har man på?

:):):wink:

0

Del dette indlæg

jeg tror faktisk bare jeg har noget helt basic undertøj på indenunder kjolen. min kjole er stropløs så har købt en meget simpel hudfarvet strobløs bh i tilfælde af at man skulle se den lidt, ved dog ikke helt hvordan. kjolen er også ret stram og der skal derfor ikke være for meget blonde, perle, sløjfe på bhen da det blot vil sidde og irritere under kjolen. tror vi er så trætte at ingen af os ænser mit undertøj om aftenen hehe, men regner med at have et lidt mere fint sæt til dagen efter hvor der måske er lidt mere overskud til at lægge mærke til sådan noget ;)

0

Del dette indlæg

Havde det været en hvilken som helst anden der havde meldt afbud til rollen havde jeg skam også undret mig, meeeeen lige med ham her så gør det ikke. Han er så punktlig, alt skal være perfekt og ja... Hans job er et utrolig krævende job og de har fået store ordre ind og sådan er det jo :) Det skulle jo også helst være en god fest for ham og det vil det ikke blive hvis han ikke føler han er ordentlig forberedt... Så fair nok at melde ud... Bare øv for os...

Helt sikkert. Det er klart. Man skal ikke "tvinge" folk til noget hvis de selv syntes at de ikke kan overskue det i tiden op til.

0

Del dette indlæg

jeg tror faktisk bare jeg har noget helt basic undertøj på indenunder kjolen. min kjole er stropløs så har købt en meget simpel hudfarvet strobløs bh i tilfælde af at man skulle se den lidt, ved dog ikke helt hvordan. kjolen er også ret stram og der skal derfor ikke være for meget blonde, perle, sløjfe på bhen da det blot vil sidde og irritere under kjolen. tror vi er så trætte at ingen af os ænser mit undertøj om aftenen hehe, men regner med at have et lidt mere fint sæt til dagen efter hvor der måske er lidt mere overskud til at lægge mærke til sådan noget ;)

Ja det var egentlig også i den stil jeg havde tænkt... Jeg behøver egentlig ikk at have bh på i min kjole med de små :) men da jeg kan risikere stadi at amme synes jeg der skal være lidt hold i gajolerne...

Kunne bare så godt tænke mig et corsage til dagen efter eller om morgenen... :loveboard:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer