LineH

Line og Kristian 12. september 2009

102 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Og så var vi klar til at gå ind. Jeg havde egentlig troet, at jeg ville give mig til at tude af bare spænding, der i våbenhuset, fordi øjeblikket var så stort og fordi jeg stod der sammen med min morfar. Men jeg glædede mig bare!

post-38186-1254578381.jpg

0

Del dette indlæg

Og hold da op, hvor jeg syntes, den der klokke blev ved med at ringe!!! Men endelig gik dørene op og vi gik ind til Bachs "Air on the g string" på orgel og cello.

post-38186-1254578623.jpg

P.S: Jeg har ellers lovet Louise.Eriksen ikke at sætte billeder ind af hende, men hun kan jo bare lade være med at snige sig ind på fotografens billeder. I må selv regne ud, hvem hun er på billedet... :balloons:

0

Del dette indlæg

Op ad gulvet. Med den ventende gom ved alteret...

post-38186-1254578933.jpg

Og jeg var et stort smil, da jeg gik ind i kirken, men da jeg på vej op ad kirkegulvet fik øje på alle de mennesker, jeg holder af, der alle var meget rørte, så kunne jeg ikke mere. Jeg simpelthen stortudede! Det er godt, at billederne er taget bagfra... :balloons:

0

Del dette indlæg

Jeg kan ikke huske, om vi sagde noget til hinanden, da jeg kom derop, men vi gav hinanden et knus og måske et lille kys (jeg kan faktisk ikke huske, om der var et kys). Da vi var til samtale hos præsten havde han sagt, at han syntes, vi lige skulle give hinanden et kram eller måske et kys, for det skulle ikke være så stift. Vi fik sat os ned, jeg med buketten på skødet, men da jeg opdagede, at der var lidt kondensvand på blomsterne, lagde jeg den på gulvet ved siden af mig.

Vi sang første salme "Nu falmer skoven". Men jeg kunne slet ikke koncentrere mig om ordene eller musikken, så Kristian og jeg sad bare og så på hinanden og var så lykkelige. Han mimede noget til mig - måske "du er smuk" eller "jeg elsker dig" - jeg kan ikke huske det, men øjeblikket var så fuldt af kærlighed, at det også er lige meget.

Derefter holdt præsten tale. Den var lige tilpas personlig, for han kender os jo ikke supergodt, men han talte noget om eventyr og drømme, bl.a. med udgangspunkt i, at vi har købt vores drømmehus og har en masse planer for det.

Og så blev vi viet (og jeg tudede igen):

post-38186-1254579784.jpg

Efter vielsen spillede cellisten og organisten et stykke musik. Det var meget, meget smukt og helt vildt dejligt bare at sidde der og lytte og være opslugte af hinanden. Jeg kan ikke huske, hvilket stykke musik, det var, men jeg undersøger det lige og opdaterer...

Derefter sang vi "I blev skabt som mand og kvinde" og til sidst "Du som har tændt millioner af stjerner".

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh Line, du er simpelt hen FANTASTISK smuk! Og når du fortæller, du stortudede, sidder jeg samtidig her med en klump i halsen over din beretning, kan fuldstændig leve mig ind i det (hvordan skal det ikke gå med mit eget bryllup!)

Og så fik jeg endda bekræftet, at Kristians forlover er min gamle flamme fra efterskolelivet - en lille verden ;)

Vil høre mere fra jeres store dag... fortæl, fortæl!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom vi ud i våbenhuset. Kristian var helt vild. Han blev ved med at sige, at jeg var smuk, og at han var helt fyldt med ærefrygt - han turde nærmest ikke røre mig... :balloons: Det er som om man kan se, hvad han tænker på det her billede...

post-38186-1254613374.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer