tili

T&R's planlægning

203 indlæg i dette emne

Så laver jeg en planlægningstråd. Jeg synes dog det er så forvirrende at starte på denne planlægning at jeg bare lukker computeren ned når jeg har kigget rundt og rundt :)

Min dejlige kæreste gennem godt 2 år har friet til mig på min fødselsdag den 13. september 2009.

Vi har bestemt os for den 21.8.2010.

Kirke og feststed

Kirke

Liturgi og salmer

Forslag kirkepynt

Kirkens omgivelser

Feststed

Menu

Dekorationer

Underholdning:

Musik

Overraskelse til min tilkommende

Tilbehør:

inspiration til ringe

Vielsesringe

inspiration til smykker

Smykker

Inspiration til Manchetknapper

Paraply

Blomsterinspiration

Taske

Jakke til at tage over hvis det er koldt

Inspiration til hår og mere hår

PRØVEOPSÆTNING

PRØVE MAKEUP

Kjole:

Kjoleprøvning i Tønder

MIN KJOLE

Tilpasset og klar til at tage med hjem

R's tøj:

R's habit

R's sko

Tøj til vores børn:

Brudepigekjoler til de små og begge piger i deres kjoler

Brudepigekjoler til de store

Hårbøjle til Filippa

Blandet:

Invitationer

Favourboxes/bordkort indhold pakket

Kirkehæfter

Teposer og Læbepomade

M&M's

Toiletkurve

Blandet ideer

Huskeliste

Redigeret af tili
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kirken er bestemt! Det bliver Sct. Catharinæ kirke i Ribe. Den ligger smukt sammen med klostret, som er bevaret. Den er opført i 1228.

Her ses kirken fra torvet

post-40190-1270046845.jpg

Redigeret af tili
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med frieriet og den fantastiske dato :)

Jeg kan godt forstå at du er lidt forvirret - det hele er lidt overvældende i starten. Men det hjælper, når de store ting (kirke, sted og mad) kommer på plads!

Med hensyn til billederne, er du desværre nødt til formindske...

Håber du får glæde af dette fantastiske forum - her er rigtig meget inspiration og gode ideer :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg været ude og se på brudepigekjoler. Vi er en såkaldt "moderne" familietype, så vi har dine, mine og vores.. Jeg har en pige på 4 år, han har to piger på hhv. 10 og 12 år og en dreng på 2 år. Sammen har vi en pige på 5 måneder. Vi regner med de allesammen skal være brudebørn...

Fandt denne kjole til de to små piger, så kunne de to store være i en matchende rosa farve, hvis de vil det! men mere voksne i snittet.

på udsalg til 200 kr stk.

hvad siger I?

post-40190-1254928554.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

IDEER til småting til festen.

På forhånd kan jeg vist godt oplyse at mange af tingene er nuppet herinde!

Vi har efterhånden snakket farver til brylluppet og er vist ved at være enige om Råhvid/creme, brun og pink/lyserød. Måske vi faktisk også tilføjer guld, mange ting fås i sølv/guld og så skal vi jo vælge. Guld klæder de andre farver bedst, men ringene skal være hvidguld...

Jeg vil her samle de ideer jeg løbende får - som jeg sikkert glemmer, hvis jeg ikke skriver dem ned!

• Toiletkurve med de ting man pludselig mangler (et par engangstandbørster, tandpasta, neglefil tandtråd, SB12, mintpastiller, tamponer, bind, magasiner, hårlak, nål og tråd, kleenex, mascara (vandfast :) ), plaster, panodiler, kam/børste)
  • Cd-rom med etiket til gæsternes billeder - i kuverter med adresse og porto?
  • Personlige M&M's i creme, guld, pink (hvorfor fås de ikke i brune???) m&m's eller T&R's

Redigeret af tili
0

Del dette indlæg

I aften skal vi ud og snakke med feststedet om en mulig menu - håber bestemt ikke den skal fastsættes allerede. lidt priser og tider... Hvad skal man huske at spørge om??

Jeg synes det ville være rart at være lidt mere forberedt! Har aldrig prøvet at holde en fest på en restaurant...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauw en flot kage, og det lyder til, du ikke har nogen betænkeligheder med at kaste dig ud det - sejt!

Jeg håber, det gik godt med feststedet her til aften?

Tak :-) nej overhovedet ikke - har lavet en del kager de sidste 4 år - også bryllupskager. Synes faktisk det er lidt sjovt at vælge brylluppets farver udfra en kage :) Har altid ment at vores egen kage skulle være råhvid - uden særlig pynt med med friske blomster ned over... Nu vælger jeg så måske denne, som er helt anderledes!

Så er det bare at finde det rigtige indhold!

Mht feststedet, så gik det bare rigtig fint! Han virker meget meget sød, ham der har det.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer