Skytte

B & P ♥ 22. Maj 2010

180 indlæg i dette emne

SUPER SUPER flot kjole, og du ser dejlig ud i den.. jeg tør ikke købe min endnu.. jeg vil lige smide lidt flere kg.. :0)

1000 tak :D det er dejligt at få lidt respons..

Jeg håber også på at smide 2 kg mere.. har smidt 2 inden købet :0) Mit problem er bare jeg er stor i omkreds (bh str.) pga min bygning.. det er lidt svært at gøre noget ved :thumbsupsmileyanim: Men den kan ligges omkring 4cm ud, hvis der skulle ske noget med vægten :P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med det kommende bryllup og opstarten med planlægningen...tro mig det bliver en herlig tid!!

Du ser altså ikke spor tyk ud i kjolen. Tværtimod synes jeg, den klæder dig super godt...så vær du blot stolt over dig selv og kjolen!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for Jeres kommentarer :D

Må indrømme der har været en del forvirring på det sidste for mit vedkommen. Så har derfor ikke få updatet overhovedet.. Min fremtid er lidt usikker.. og skal beslutte en stor ting i mit/vores liv.. Og har rigtig svært ved at vælge.. Jeg har tænkt mig at tage en 1 årig HF (en forskole til Politiet, hvilket altid har været min drøm) men hvornår ved jeg ikke.. Jeg vil helst i gang til august, primær grundet min alder, men det betyder vi ikke skal lave den planlagte barn alligevel :) Det er også en mulighed at få barn inden, og så starte i 2011 på uddannelse, men det kræver både det økonomiske og at jeg skal være gravid senest den 1. juni. Helst før faktisk.. Har nok altid haft den idé om ikke at være gravid på vores store dag. Og hvis jeg nu bliver gravid inden maj, skal vi måske flyttet bryllupet.. Puha maange tanker der lige skal på plads.. Ved ikke hvorfor jeg skriver det herinde, men det er rigtig rart at komme ud med det hele! :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først må jeg lige sige super smuk ring og kjole. Jeg synes overhovedet ikke, du ser tyk ud i den, bare smuk! :)

Mht al forvirringen og tankerne omkring det hele, tror jeg det vil hjælpe dig at skrive ned på et papir en tidslinje, hvor du sætter mulighederne ind. Det kan måske hjælpe lidt at se mulighederne på skrift - det gør det i hvert fald altid for mig... Tag en snak med kæresten, hvad er hans tanker og ønsker?

Jeg kan måske sætte lidt flere tanker i gang.... Jeg valgte at få børrn inden jeg tog min uddannelse, og det har jeg aldrig fortrudt. Jeg bliver færdig som sygeplejerske til januar, og jeg er 31 år i dag. Så det kan sagtens lade sig gøre at studere, selvom man har et barn. :loveboard:

Jeg håber i finder en løsning, som du bliver glad og tryg ved.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først må jeg sige, du ser smuk ud i din kjole; virkelig flot udkæring til din figur/buste! Når jeg læser dit sidste indlæg, forstår jeg din kommentar om at kjolen kan lægges ud ;)

Jeg kan godt forstå, der er mange tanker ift. børn og uddannelse og der er både fordele og ulemper ved at tage det ene før det andet... Hvis du skal svare lynhurtigt; hvad har I allermest lyst til nu?

Og det er godt nok med planlægning, så længe man véd, at når man snakker om børn, så lader "naturen" sig ikke altid lige sådan planlægge...

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak piger :loveboard:

Der er bare mange ting, som spiller ind. Hvis vi f.eks. vil have et barn inden, skal banken godkende en udsættelse af vores ene lån.. Vi havde nok aldrig regnet med at jeg ville tage endnu en uddannelse. Det kræver fra 2010 en gym. udd. at søge ind til politiet, og jeg har kun en HG2 og er faglært. Og sidder i dag med en rigtig god løn.. Plus jeg skal overtale min arbejdsplads til at give mig orlov, så jeg kan få den højeste sats indenfor dagpenge i stedet SU. Og hvis det skal være i forlængelse af barsel, er jeg i tvivl om hvor længe jeg kan få dagpenge i alt..

Der er ingen tvivl om at barn vil passe godt ind nu, fordi vi har talt om det SÅ længe efterhånden og vores venner har fået børn for 1-2 år siden.. Og ved min kommende rigtig gerne vil have inden.. Men det er svært.. vil jo også super gerne i gang med det her, har aldrig haft troen på det før nu! Men så skal vi vente til jeg er på 2. forløb hos politiet.. hvis jeg er heldig er det omkring juni 2012, men det er jo ikke sikkert man bliver gravid med det samme.. Eller om jeg overhovedet kommer ind første gang jeg søger.. så alt mellem 2½ - 4 år vil der gå inden..

Dilemma dilemma dilemma :) Synes hvert fald det er svært.. men ender nok med vi skal tale med banken først.. de skal jo godkende det, vi sidder trods alt rimelig dyrt i det (hvert fald hvis jeg skal på dagpenge og have barn).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En lille opdatering.... :)

Har været meget på det sidste - og er det stadig, så der har ikke været megen tid til bryllupsplanlægning..

MEN MEN MEN vi har i det mindste fået bestilt service til 36 mennesker, 5 borde og guld stole dertil.. Pffft.. Så ER det ude af verden ;) Mangler bare duge... DUGE ??? Det er da også svært altså... Synes det er svært at finde de rigtige mål og farve :kiss: Regner med at ligge en lyse-lilla nederst, som går til jorden og en creme/hvid øverst.. Bare for at det hele ikke bliver for hvidt :D Men jeg leder og leder, sig til hvis I kender nogle gode i Københavns området, tak ;)

Jeg har også forsøgt at lave udkast til invitationerne, skal lave dem endelig med vores web designer på arbejdet (Hurra for han vil hjælpe mig)! Prøver lige at uploade en af de kommende dage ;) Men min mor samt bedste veninde kommer forbi københavn i weekenden, så der blir' nok at se til :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"SUPER SUPER flot kjole, og du ser dejlig ud i den.. jeg tør ikke købe min endnu.. jeg vil lige smide lidt flere kg.. :0)"

Jeg håber ikke at du fik fornemmelsen af at jeg synes du så tyk ud i kjolen. Den er jo perfekt til dig, og du ser brand godt ud i den..

Jeg forstår godt alle dine bekrymringer og du skal virkelig ind og føle hvad det er du vil. Jeg synes du skal tage chancen. Ikke at jeg har børn, men kender og har hørt om mange der sagtens kan klare udd og børn. Faktisk siger de at de får lavet mere netop fordi de kun har de få stunder til at lave det..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
"SUPER SUPER flot kjole, og du ser dejlig ud i den.. jeg tør ikke købe min endnu.. jeg vil lige smide lidt flere kg.. :0)"

Jeg håber ikke at du fik fornemmelsen af at jeg synes du så tyk ud i kjolen. Den er jo perfekt til dig, og du ser brand godt ud i den..

Jeg forstår godt alle dine bekrymringer og du skal virkelig ind og føle hvad det er du vil. Jeg synes du skal tage chancen. Ikke at jeg har børn, men kender og har hørt om mange der sagtens kan klare udd og børn. Faktisk siger de at de får lavet mere netop fordi de kun har de få stunder til at lave det..

TAK Tania :)

Og slet slet ikke - ved godt jeg ikke er tyg hi hi.. men vi har vel alle lidt her og der vi gerne vil smide ;)

Ja, min chef vil simpelt hen ikke af med mig.. Så starter på nogle nye projekter fra Januar.. Hvilket betyder børn INDEN uddannelse :kiss: Så det er vi ganske glade for! Kan slet ikke vente til maj, eller generelt 2010 ;) Er sikker på det blir' starten på et "nyt", godt og lykkeligt liv :hug:

Håber det går godt med din planlægning.. har ikke været så aktiv på det sidste :) men man blir i rigtig godt humør af dette forum :):( KNUS!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En lille opdatering.... :)

Har været meget på det sidste - og er det stadig, så der har ikke været megen tid til bryllupsplanlægning..

MEN MEN MEN vi har i det mindste fået bestilt service til 36 mennesker, 5 borde og guld stole dertil.. Pffft.. Så ER det ude af verden ;) Mangler bare duge... DUGE ??? Det er da også svært altså... Synes det er svært at finde de rigtige mål og farve :kiss: Regner med at ligge en lyse-lilla nederst, som går til jorden og en creme/hvid øverst.. Bare for at det hele ikke bliver for hvidt :D Men jeg leder og leder, sig til hvis I kender nogle gode i Københavns området, tak ;)

Vi har fået lov til at købe duge gennem kulturcentret. Det er papirsduge, men de ligner og mærkes som stof duge. Jeg tror de fås i alle farver og til både alm. og runde borde.

Måske du kunne finde et tilsvarende sted, hvor de ikke har noget imod at bestille nogle ekstra hjem til dig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi har fået lov til at købe duge gennem kulturcentret. Det er papirsduge, men de ligner og mærkes som stof duge. Jeg tror de fås i alle farver og til både alm. og runde borde.

Måske du kunne finde et tilsvarende sted, hvor de ikke har noget imod at bestille nogle ekstra hjem til dig

Tak Tina :) Det må jeg lige prøve at undersøge.. synes bare det med dugene er lidt besværligt at finde ud af :D Må ringe rundt og høre ;)

Redigeret af Skytte
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal ind til Lilly på tirsdag og kigge på smykker :) synes faktisk de har mange pæne..

Jeg kan rigtig godt li' den her halskæde:

2zfo46h.jpg

Min kjole er jo ret bar, så synes den vil passe godt dertil.. plus den ser hvid ud.. så jeg ikke bliver "for guld". Går normalt kun med guld smykker :kiss:

Øreringene kunne også overvejes :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sko sko sko.. Det synes jeg er virkelig svært... Da jeg ikke er den mest stabile i stiletter, har jeg læst at Terrier Playnet laver noget rigtig gode "dansesko", så der overvejer jeg at bestille et par.. De er heller ikke så høje :kiss:

Jeg vælger primær sko, som kan bruges bagefter... Har fundet to som jeg synes ser okay ud.. Ved bare ikke hvilken jeg skal vælge :)

2v84guq.jpg

jpzhcm.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Sko sko sko.. Det synes jeg er virkelig svært... Da jeg ikke er den mest stabile i stiletter, har jeg læst at Terrier Playnet laver noget rigtig gode "dansesko", så der overvejer jeg at bestille et par.. De er heller ikke så høje :hug:

Jeg vælger primær sko, som kan bruges bagefter... Har fundet to som jeg synes ser okay ud.. Ved bare ikke hvilken jeg skal vælge :kiss:

2v84guq.jpg

jpzhcm.jpg

Par nr. 2 par nr. 2 :) husk nu de måler hælen bag på og følger den ned så mine på 5 cm. er nok nærmer 4½ cm.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Par nr. 2 par nr. 2 :) husk nu de måler hælen bag på og følger den ned så mine på 5 cm. er nok nærmer 4½ cm.

Hehe tak.. tror også det er dem jeg bedst kan li.. Har du fået dit par hjem? Overvejer også omkring 5 cm.. hælene ser gode ud.. kan nemlig sagtens gå i over 5 cm, så længe det er støvler.. men når det er sko går det HEEELT galt :kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skønt at læse din tråd :) Er vild med alle dine valg! Selvfølgelig datoen, vi har valgt den samme. Din kjole er utrolig smuk og ringen er så fin! Jeg skal have en næsten magen til, som vielsesring. Og blev så inspireret af dine sko, at jeg lige har bestilt nogle :hug: Til den pris, kan man jo bestille flere, hvis de er gode :kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Update ..

Ihh falder I også ofte i staver?? Glæder mig simpelt hen meget til den 22. maj!!! 5 måneder igen, næsten :balloons: Kom nuuu... :thumbsupsmileyanim:

Nårh, men der er helt hvidt her i Smørum landsby :jul 15: Dejligt, ser frem til torsdag, hvor vi skal fejre dagen med mine to nevøer, storesøster og svoger.. Men det minder mig også om bryllup, alt det hvide.. Så for første gang i laang tid gør alt sneen mig såå glad.. :)

Smykker: Jeg kom ikke til København i tirsdags, da min nevø var syg :cheerleader3: Så må vente lidt endnu med at kigge på smykker..

Bryllupsrejse: Vi har faktisk kigget lidt på bryllupsrejse ;) Ville gerne have været i Las Vegas igen, meen man skal jo også opleve noget nyt!! Så vi har kigget på et billigt 4+ stjernet hotel i Egypten.. :) Har altid gerne ville se pyramiderne osv. Hotellet ligger i Sharm el Sheikh.. Se hotellet HER. Mmmm det gad jeg gerne ;) Det er faktisk rigtig billigt. Planen er at tage på en 2-dags tur til Cairo for at se de ting man bare SKAL se dernede ;)

Men nu må vi se hvad det ender med, men håber da det bliver dette!!!

Ikke mere for denne gang.. Kommer nok først tilbage i det nye år, skal læse til HR eksamen :ilovebryllupsklar: i min juleferie.. Men glædelig jul & godt nytår til Jer søde tøser!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer