Skytte

B & P ♥ 22. Maj 2010

180 posts in this topic

:cheerleader3: Padde & Prinsessen 22.05.10 :cheerleader3:

Vi er et ungt og meget lykkeligt par på 25 år.. Vi har været sammen siden 2007 - og nu skal vi giftes.. Jeg glæder mig meget til at blive hans for evigt.. :cheerleader3: Han gør mig altid så glad, og er en helt fantastisk person.. Vi bor i vores eget rækkehus i P's barndomsby, Smørum.. P er teamleder i den virksomhed, hvor vi mødte hinanden.. Jeg er Partner - & produkt koordinator i en it-virksomhed i Glostrup :)

Frieriet: Han friede på vores drømmerejse i USA (vestkysten) - Vi havde ligget på stranden i L.A. hele dagen og da solen var på vej ned forslog P, at vi gik en tur langs stranden.. På tilbagevejen satte vi os ned for at se solnedgangen og så gik han på knæ... han sagde nogle ord (udover spørgsmålét self.) som jeg overhovedet IKKE husker :heart: Var helt PAF må jeg indrømme *s* Til sidst kom spørgsmålét så, og jeg sagde selvfølgelig JA JAJ AJJAJAJAAJAJ !!! :cheerleader3: Så nu er vi her!

Den Store Dag er bestilt og bekræftet af kirken til den 22. maj 2010 kl. 14:00 :)

Den "berømte" huskeliste... har lavet "lidt" info på den.. :)

LILLA = OK . SORT = ikke klaret

6-12 måneder før brylluppet

Fastsæt dato og tidspunkt 22.05.2010 kl. 14:00

Bestil kirken Bestilt og bekræftet. Se kirken HER.

Reserver feststedet Hos mine svigerforældre – de har stor stue og terrasse.

Arrangér kørsel fra kirke På plads! se HER

Bestil service, borde,stole Done! Service med ALT til 36 personer, 5 runde borde med guld stole til.

Arrangér serveringspersonale Ok!

Bestil mad Klaret- mad og kok bestilt. Se menuen HER

Lav gæsteliste Færdig! I alt 36 mennesker. Det bliver kun de nærmeste og uden børn.

Vælg farvetema Det bliver guld, lys creme og lyse lilla. Der er ikke den store grund bag, men min kjole er "guld".. og elsker farven lilla.

Køb vielsesringe Færdiglavet af kammerats far, se HER.

Bestilt fotograf Det bliver P's onkel :c166: Han tager super gode billeder, så hvorfor ikke spare lidt penge der :cheerleader3:

Vælg gavekoordinator, forlover, vidner Har fået JA fra gavekoordinator(min søster) og forlover(P's bedste ven) :cheerleader3:

Designe invitationer, bordkort og takkekort Invitationer sendt! Bordkort lavet! Billeder kommer snart.

Huskeliste 3-6 måneder før brylluppet

Få en ægteskabserklæring Modtaget retur

Køb brudekjolen, skoene og tilbehøret Jeg har fundet min drømmekjole hos Nikolai <3 Det er en San Patrick. Se billede HER. Og sko HER. Smykker jeg overvejer. Se "Something blue", taske og hår pynt HER.

Køb tøj til brudgom Vi købte jakkesættet i Hollywood, vest, slips og klud købt hos Din Tøjmand + Burberry skjorte. Se HER.

Indgravering i vielsesringe "B 22-05-10" + "P 22-05-10"

Skriv en ønskeliste Færdig (opdateres løbende via. hjemmeside)

Send invitationerne ud Done

Aftal med blomsterhandleren, hvad der skal leveres Aftalt! Se brudebuket HER (inspirations modellen) ;)

Bestil bryllupskage Min veninde skal lave kagerne, hun er rigtig dygtig og laver til bryllup, barnedåb osv. (Hun bor i Aalborg, hvis nogle skulle være interesseret ;))

Huskeliste 2-3 måneder før brylluppet

Bestem hvilke salmer der skal spilles i kirken Se hvad vi har valgt HER!

Forbered evt. tale/event til din tilkommende Ikke mig, det er mandens job. Jeg tør overhovedet IKKE!

Lær at danse brudevals

Planlæg skifte af efternavn Navneændring er sendt

Forbered bordplan Done

Køb morgengaver

Huskeliste 1 måned før brylluppet

Gennemgå vielsesritualet og andet med præsten: Den 11. maj

Brudekjolen er færdig

Tjek at brudgommens tøj er ok

Tjek at vielsesringene passer

Gå brudeskoene til så de ikke klemmer på dagen

Aftal detaljer med fotografen

Aftal detaljer med frisøren+makeup

Aftal aftenens forløb med toastmasteren

Lav et detaljeret skema der viser de ting, som skal gøres lige før, under og efter brylluppet

Huskeliste dagen før brylluppet

Sørg for at makeup og andre praktiske ting (plaster, panodil, nål og tråd) er i brudens taske

Brudgommen lakerer sine tånegle så de ser smarte ud når hans sokker klippes

Aflever ting til feststedet (bordkort, bordplan, quiz, quizgevinst, tøj til 1. hvedebrødsdag m.v.)

Huskeliste på selve bryllupsdagen

Brudebuket og knaphulsblomster skal hentes hos blomsterhandleren

Arranger hjælp til gaveudpakning (skriv navne på små lapper papir som lægges ved gaverne, så I ved, hvem der har givet jer hvad)

Kontroller at bordkortene er korrekt placerede

Præsenter toastmasteren

Præsenter gæsterne for evt. regler (rygning, klippe slips i stykker og rive slør i stykker og andre forbud I måtte have)

Nedpakning og hjemtransport af gaver

Husk nål, tråd, plaster, brudevals, neglefil og klar neglelak til rep. af strømper

Opdateres løbende....

Edited by Skytte
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Endnu engang mange gange tillykke Smukke.. :cheerleader3:

Er så glad, for at vi kan få lov til at følge hinanden. :-) 2010 bliver helt sikkert vores år. :cheerleader3:

Nu vil jeg prøve, at se om jeg også kan få lavet en lidt mere fiks profil herinde. :cheerleader3:

0

:cheerleader3: tøser..

Dejligt med en god velkomst :cheerleader3: Prøver stadig at lære at linke.. Så jeg kan få nogle billeder ind :cheerleader3: Har lavet link, men forstår ikke hvor man skal skrive et nyt emne.. man kommer jo ind til samme side igen? :cheerleader3:

Edited by Skytte
0

Her er min forlovelse/vielsesring :)

Elsker den bare... derfor har jeg valgt at bruge den som vielsesring.. Den er speciallavet hos en guldsmed, og der er indgraveret et rødt hjerte indeni.. Så fiin :) Synes dog den er pænere når man ser den IRL :thumbsupsmileyanim:

post-40422-1256397718.gif

0

Annonce ♥

Hej

Først og fremmet velkommen til: dette er et forum hvor tiden bliver væk LÆS man bliver opslugt og afhænig. Når det så er sagt, så giver jeg dig helt ret. Lige meget hvor gammel man er eller hvorlænge man har været sammen så ved man bare når man har fundet manden i sit liv.

Kan godt forstå at du vil bruge din forlovelses ring som vielses ring, den er jo bare super flot. Og sikke en måde at blive friet til på . Det må jeg sige.

men TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE med det hele. Glæder mig til at læse alt om det.. :0)

0

Hvor er det bare en smuk ring... ME LIKE!!!!

Jeg forstår ikke helt, hvordan den er indgraveret??

Men den er altså meget meget smuk go dejligt du allerede har fundet ud af, at vi rigtig godt kan lide billeder :)

0

Så forstår jeg bedre... :)

Skal der så også indgraves navne og dato, når det bliver din vielsesring?

Jeg læste at din kjole er "guld"? Vil det sige, at du allerede har købt din kjole, og du ikke har lagt billeder ind??? :)

0

Annonce ♥

Taaak :) er også rigtig glad for den!!!

Her er billede af ringen indvendigt, så kan I se hjertet :thumbsupsmileyanim:

28cksjr.jpg

Hvor er den flot og sikke en god ide med emaljen inden i.

Er selv ved at uddanne mig til guldsmed og har ikke lige set det med hjertet inden i ringen, den ide vil jeg videre give til min mester. Det er for sejt. :)

0

Taaak :) er også rigtig glad for den!!!

Her er billede af ringen indvendigt, så kan I se hjertet :thumbsupsmileyanim:

28cksjr.jpg

Hvor er den flot og sikke en god ide med emaljen inden i.

Er selv ved at uddanne mig til guldsmed og har ikke lige set det med hjertet inden i ringen, den ide vil jeg videre give til min mester. Det er for sejt. :)

Mange tak :) det er P's kammerats far, som har lavet den... så derfor er den lidt speciel :) er hvert fald rigtig glad for den.. og slet ikke i tvivl om det skulle være vielsesring også..

Der skal kun dato i.. der er ikke plads til både navn og dato :cheerleader3: men det betyder heller ikke så meget synes jeg..

0

Annonce ♥

Hejsa og et stort velkommen til herinde

Dejligt med endnu en maj-brud og så på den dejlige dato 22.05.10 :)

Det er bare en flot ring du har fået, og hold op en flot kjole - den klæder dig

bare fantastisk.

Vh

Mona

0

Annonce ♥

Her er min forlovelse/vielsesring :thumbsupsmileyanim:

Elsker den bare... derfor har jeg valgt at bruge den som vielsesring.. Den er speciallavet hos en guldsmed, og der er indgraveret et rødt hjerte indeni.. Så fiin :cheerleader3: Synes dog den er pænere når man ser den IRL :cheerleader3:

post-40422-1256397718.gif

Velkommen til!!!! Hvor er det bare en flot ring!!!!!!! Er jeg helt vild med!!!

0