Fru Vestergaard

Øve brudevals

8 indlæg i dette emne

Så er der 14 dage igen - og den kommende gemal og jeg fandt her til aften begge vore bryllupssko frem - og fandt ud af "at de da vist skal gås til".... Vi skulle nemlig til at øve os i at danse brudevals - jeg vil nemlig ikke ligne dem på youtube.... oh skræk og rædsel.... :)

men men men.... det er ikke så nemt som det ser ud til skulle jeg hilse og sige, hold da op hvor vi grinede og det er jo fedt :grin2: .... men hvor meget skal man regne med at skulle øve sig før man "kan"?

Jeg har vist mig ikke at være noget "vild med talent"-talent.....

KH

Connie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har det på samme måde og eftersom vi ikke har danset en enkelt gang i alt den tid vi har været sammen så skal vi have proff hjælp.. og vi har fået afvide at vi skal regne med 3timer og så satser han på at han kan have lært os trinene til brudevalsen og så vi ikke ser fuldstændig klossede ud på dansegulvet bagefter...

så danse undervisningenbeygnder for os i marts næste år...

0

Del dette indlæg

Hvis jeg var dig ville jeg øve hver anden dag i 1/2 time. Det er ikke trinnene i brudevalsen der er svære, de er faktisk meget logiske. Det svære er at få den til at flyde og at gøre brug af den plads der er..Held og lykke :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi øvede torsdag aften som vi skulle giftes om lørdagen. Jeg kendte valsetrinene og så gik vi igang iført badetøfler og godt humør. Det blev ikke verdens smukkeste brudevals, men det var heller ikke vigtigt for os, for det var jo brudevals i anledningen af vores bryllup og ikke fordi vi deltog i vild med dans.

0

Del dette indlæg

Vi er nok nogle af de lidt atypiske her - min mand kommer fra en familie hovr man går meget op at den slags ting bliver gjort ordenligt så 4 måneder inden vore bryllup insisterede han på at vi gik i gan ( der kom Zillaen godt nok op i ham, :cheerleader3: ) jeg havde tænkt hvis vi bare øvede et par uger inden måtte det være fint, men det ville han ikke høre tale om. Vi øvede til at starte med et par gange om måneden og da vi kom lidt tættere på en gang om ugen og de sidst uger op til 15 min. hver anden dag. Og som en anden bruger skriver så er det klart det sværeste at få det til at se elegant og flydende ud. Vi havde det rigtig sjovt med det og resultatet var da også perfekt og vi fik faktisk lov at danse til ende fordi folk var så imponerede over at vi kunne at de først rykkede sammen til allersidst. Så hvis i har lyst er det bare om at kaste sig ud i det det er aldrig for tidligt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vi øvede vist 4 gange af forskellig varighed - fra ½ til 2 timer.

Min mand har absolut ingen dansemotorik eller rytmesans what so ever, så det var lidt krævende, men som gammel konkurrencedanser ville jeg jo ikke gi' op før det var godt nok.

Det gik så til gengæld ganske fint på dagen. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer