Nihina

Anbefal en butik

22 indlæg i dette emne

Jeg har lidt svært ved at vælge hvilke butikker jeg skal starte i, når jeg skal ud og kigge kjoler. Synes godt det kan være lidt svært at bedømme hvor meget de enkelte har at vælge i mellem ud fra deres hjemmesider og så har jeg jo desværre også hørt at der er nogle steder der er knap så gode.

Så jeg vil meget gerne høre jeres anbefalinger og hvilke steder I har haft rigtig gode oplevelser :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er en af dem der har haft en fed oplevelse i Bride Fashion i Virum. Fik anbefalet en stylist af en kollega, som jeg bare svingede med lige med det samme.

Har også besøgt House of Bride i Tåstrup, men de var desværre ramt af sygdom, så vi var overladt helt til os selv, men det vil ikke få mig til at fraråde mig dem.

Palms i Malmö er også anbefalelsesværdig, de er søde og forstår faktisk en smule dansk. De har både kjoler fra designhusene og deres eget design. Kursen gør det fordelagtigt at tage en tur til Malmö. Vi er flere piger der har været forbi Malmö, du kan blandt andet læse i min planlægningstråd.

0

Del dette indlæg

Jeg kan varmt anbefale House of Brides i Kbh. Jeg har været forskellige steder, men fik klart den bedste betjening her. Det endte også med at jeg købte min kjole her - Det skal lige siges, at jeg kommer helt over fra vestjylland. Så jeg skal kører en del km for at komme til kjoleprøvning, men gør det gerne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan varmt anbefale House of Brides i Kbh. Jeg har været forskellige steder, men fik klart den bedste betjening her. Det endte også med at jeg købte min kjole her - Det skal lige siges, at jeg kommer helt over fra vestjylland. Så jeg skal kører en del km for at komme til kjoleprøvning, men gør det gerne

Jeg kan også kun anbefale House of Brides. Jeg fik fantastisk god betjening og de har supersmukke kjoler :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tilslutter mig også Brides Fashion i Virum, har været der 2 gange og de er super søde og ikke mindst kreative.

Var jeg ikke faldet over en smuk brugt kjole, havde jeg lagt mine penge der.

Har også været i House of Brides i KBH.... Foretrækker Virum ;o)

0

Del dette indlæg

Jeg kan også anbefale Bride Fashion i virum. De er super søde og kjolerne er bare fantastiske. House of Brides ved rådhuspladsen er også god, de er rigtig søde og dygtige. Men problemet for mig var ved House of brides at de ikke havde alle kjolerne i min størrelse, så man skulle "forestille sig" hvordan de sad. I bride fashion i virum havde de alle kjolerne i min størrelse, hvilket gav en bedre ide om kjolerne var gode til mig. jeg er str. 40/42 :cheerleader3:

Held og lykke med at finde kjole, det er en fantastisk oplevelse :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

house of brides i tåstrup ganske perfekt god betjening og god til at se hvad der klædte mig og den første kjole jeg prøvede var den jeg endte med at købe og skal på fredag ind til den på rådhuspladsen til første kjoleprøvning og jeg glæder mig bare som et lille barn til juleaften til at se kjolen igen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tusind tak for alle de dejlige svar, tror da lge jeg skal have kigget lidt nærmere på Bride fashion for den var slet ikke kommet på min liste over evt. steder.

HOB har jeg også overvejet, og Godiva har jeg faktisk allerede bestilt tid hos da jeg lidt har kig på nogle Maggie Sottero kjoler. Tør bare slet ikke tænke på hvad de koster :cheerleader3:

Men nu vil jeg kigge videre og så glæde mig til den helt store kjole shopping tur i næste måned :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg kan klart anbefale Nicolai på Nørregade. Jeg købte selv en ny designer kjole, fik den banket ned i pris og fik et slør med i købet, så jeg sparede 2000 kr bare ved at spørge... :thumbsupsmileyanim:

Derudover kan jeg ikke anbefale Lilly ved mindre at du er pjattet med helt kridhvide kjoler. Og jeg havde heller ikke den bedste oplevelse i House of brides på Rådhuspladsen.

Held og lykke med det :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan klart anbefale Nicolai på Nørregade. Jeg købte selv en ny designer kjole, fik den banket ned i pris og fik et slør med i købet, så jeg sparede 2000 kr bare ved at spørge... :thumbsupsmileyanim:

Derudover kan jeg ikke anbefale Lilly ved mindre at du er pjattet med helt kridhvide kjoler. Og jeg havde heller ikke den bedste oplevelse i House of brides på Rådhuspladsen.

Mætrkeligt at man kan have så forskellige oplevelser.... Jeg fik fantastisk betjening hos HoB, men mildt sagt uengageret betjening hos Nicolai... Så det kan nok variere meget :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg var faktisk heller ikke så glad for House of Brides på Rådhuspladsen. "Stilen" i Nicolai passede mig meget bedre... :cheerleader3: !

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Klart Nicolai !! Der købte jeg min kjole.. og fik også ekstra rabat, fordi de godt kunne se hvor glad jeg var for den.. Normalt var der 10 %, og jeg fik 20% i stedet og endte med at betale 8.000 for en 12.000 kr. kjole :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Mætrkeligt at man kan have så forskellige oplevelser.... Jeg fik fantastisk betjening hos HoB, men mildt sagt uengageret betjening hos Nicolai... Så det kan nok variere meget :cheerleader3:

Jeg har haft helt den samme oplevelse.

0

Del dette indlæg

Ja, det er underligt så forskelligt, man oplever de forskellige butikkers betjening. Jeg var først hos Panayotis i Vejle. Her fik jeg en god betjening, men de havde bare ikke lige min drømmekjole. Så var jeg hos Nicolaj i Nørregade. Her blev jeg mødt med en dame, der ikke lyttede til mine ønsker, men kun fandt de kjoler frem hun kunne lide. Jeg kunne kun få rabat på kjolerne, hvis de var i stykker eller manglede perler. Herefter var jeg hos HoB på Rådhuspladsen. Her blev jeg mødt af et engageret personale, der var der for mig. De lyttede til mine ønsker og fandt KJOLEN i første forsøg. De gav mig 4725,- i rabat - helt uden at jeg spurgte og så er det endda en 2010 model.

mvh Tina

0

Del dette indlæg

Det er utrolig mange forskellige oplevelser vi har. Har selv været rundt i i en del butikker (skal gerne have det hele med) og har købt kjolen idag. Så her er en kort beretning/bedømmelse af mine oplevelser:

Bride fashion i Virum: Her er kjolen købt. Har fået super betjening, gode råd og super vejledning. Kan kun tilslutte mig alle de positive ord der er skrevet om dem. De har rigtig mange kjoler og tager sig tid til at finde det helt rette.

Lilly i KBH: Utrolig god og venlig betjening.

Askepot og Valentino i Tønder: God betjening, men jeg ville gerne have lidt mere "spræld" i min kjole end de kunne give. Men der er rigtig mange kjoler at prøve.

Gråsten-kjoler i (sjovt nok) Gråsten: En lille butik og pga udsalg havde de fået solgt mange kjoler og derfor var der ikke særlig mange hjemme jeg syntes om. Betjening ok.

Brudens butik i Hammelev: En lille butik med få kjoler. Sød ekspidient, men synes der manglede lidt kreativitet.

Nikolai: Mange kjoler, men betjeningen var ikke helt i top. Synes ikke ekspedienten helt hørte efter hvad jeg kunne tænke mig, men gik mere efter hendes egen smag.

HOB i kbh: Synes her at ekspedienten var lidt uengageret og det satte oplevelsen lidt i et dårlig lys.

Ved jeg har været mange steder at kigge, men føler det har været det rigtige. Har på den måde fået mig kredset ind på den rette kjole. Har prøvet nogen af de samme kjoler de forskellige steder og tit er der kommet noget bedre siden sidst... Så derfor hvis i har tid så tag rundt og kigge på kjoler. Lige pludselig er den der.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvilken butik man vælger afhænger meget af hvilken kjolestil du er til. OG den myte om Lillys kridhvide kjoler vil jeg gerne lige aflive da jeg prøvede kjoler hos dem sagde jeg nemlig jeg ikke ville have en helt hvid kjole og fik så at vide at det havde de slet ikke i deres brudekjole kollektion som standard, det var kun konfirmationskjolerne der hvar helt hvide, brudekjolerne var alle cremfarvede.

Herfra kan jeg også kun anbefale Lilly i København. Jeg havde en dejlig oplevelse i forbindelse med køb af min kjole og fik lige min drømmekjole :thumbsupsmileyanim: - til en rigtig god pris...

0

Del dette indlæg

Jeg kan også varmt anbefale Bride Fashion i Virum. Jeg fik en helt fantastisk betjening, og de var bare supergode til at lytte til mine ønsker og finde kjoler, der passede til mig. Jeg endte også med at købe min kjole der :)

Så fem stjerner ud af fem til Bride Fashion :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer