tuxer

Sukkermus Og Lækkersteg

444 posts in this topic

Hejsa ;)

Ang de der pompom'er du har lavet........ hvilke servietter bruger du?? Altså hvor store er de og hvor mange lag er servietterne??

Skøn tråd du har, jeg har fulgt med på sidelinjen ;)

Jeg har lavet pompomérne af silkepapir, som jeg har lagt i lag på 10-12 stykker. De er meget enkle at lave :carrot:

Skønt at vide du holder øje med mig :bearhug:

0

Annonce ♥

Iiiiihhhh, hvor er jeg dog glad for at høre, at du fik din Mad Hatter kage! Dumme Kira, sådan at melde fra så tæt på - hun bør også være glad for du har fundet en løsning! :bearhug:

Jeg glæder mig HELT VILDT til at se billeder fra Jeres bryllupsdag! Jeg skal desværre afholde PA for min søster den dag, så min plan om at kigge forbi på Christianshavn d. 17... :hug:

Jeg er nu sikker på, at I nok skal klare den uden mig og jeg er sikker på din datter synes du er smuk i din kjole!

Ifølge min 3-årige nevø, Silas, er alle piger med kjole på prinsesser :shooter:

Hej Susanne

Jeg er så lykkelig for at jeg får min kage! Den, brudevalsen og selvfølgelig selve vielsen bliver jo det der kendetegner, at det rent faktisk er et bryllup vores gæster er inviteret til :unsure:

Jeg skal nok sørge for at spamme jer med billeder herinde efter brylluppet :) Det kunne ellers have været så hyggeligt at se dig i kirken :respekt:

0

Jeg havde jo, som tidligere fortalt, mine elskede Louboutin sko med til den sidste brudekjoleprøvning i sidste uge og de duede bare overhovedet ikke :cheerleader3: Jeg har desværre stadig ikke fået oploaded billederne :blink: I går havde jeg så nogle timer at slå ihjel inden et aftenmøde. De blev brugt i indre by.... og jeg fandt mine NYE sko. De er ikke ligeså høje, så ingen bekymringer om ømme tæer i løbet af aftenen :bearhug: Jeg er fuldstændig vild med dem :):respekt::shooter::unsure: og farven er lige mig :)

36003_405596368558_750463558_4277556_4625062_n.jpg

36003_405596358558_750463558_4277554_689688_n.jpg

Jeg er sikker på, at de bliver så fine, til sommerbrune ben!!!

Jeg fik også endelig købt trusser til bryllupsdagen. Det har været rigtig svært at finde de helt rigtige. Min kæreste er ikke som de fleste mænd :) Han kan bedst lide hipsters i bomuld ala dem fra TOPSHOP... De må bestemt ikke være små og gennemsigtige :oops: Jeg er selv til fint blondelingeri, gennemsigtige trusser og helt sikker g-streng! HMMMMM hvordan forener man lige det???

Sådan her

36003_405596378558_750463558_4277558_3164278_n.jpg

Hipster med g-streng, blonder men ikke gennemsigtige... Jeg syntes selv at jeg har gjort det rigtig godt.

Og sidst men ikke mindst er jeg begyndt på pompomérne

37277_405596543558_750463558_4277559_2945741_n.jpg

Jeg har lavet 12 indtil videre.... Mangler stadig en hel del. Der skal jo hænge pompomér både over madbuffeten, bryllupskagen, slikbuffeten og gavebordet.

Jeg er nødt til at vide, hvor du har fundet de sko henne! De er bare så meget mig :hug:

Hej Cindy... Skoene er fra STYLE SNOP. Jeg har købt dem i Magasin, men det var det sidste par, så du må ud og lede :)

Edited by tuxer
0

Jeg hentede min kjole igår sammen med min Mus. Jeg havde taget mine nye bryllupssko med og prøvede lige kjolen med skoene nede i butikken :bearhug: Miamaya-musen syntes faktisk, at jeg var rigtig fin :) og er sikker på at Christian gerne vil giftes med mig når jeg er så flot :shooter: Jeg fik også en rigtig dejlig fornemmelse i kroppen, da jeg stod der og var næsten klar til bryllup :respekt: Jeg glæder mig så meget til at blive Christians lille kone... Jeg kan virkelig mærke at det kommer tæt på, når jeg læser en bryllupsberetning nu!! Sommerfuglene og tårerne presser sig på :hug:

Kjolen og skørtet røg i to store bæreposer og op i Christianiaen med Miamaya og nu hænger kjolen så fint bag døren på Kristoffers værelse og venter på den store dag.

Vi har fået en aftale i stand med præsten nu. Vi skal der ned om onsdag før vielsen, for at tale salmer og gennemgå vielsesritualet :) Jeg er spændt på hvad hun kan få ud af vores samtale, til brug ved vielsen... Jeg mener vi har jo ikke kendt hinanden i mange år og har derfor ikke så meget historie sammen endnu, så det bliver interessant at se hvad hun har at sige :)

Jeg har fået lavet menuskilte til at sætte i sandwichene og har også eksperimenteret med et skilt til slikbuffeten, men kæresten syntes ikke rigtig om det. Så det bliver droppet igen tror jeg...

I dag fik jeg 100 ekstra servietter, jeg havde bestilt, ind ad døren. De er rigtig fine og lidt mere festlige end de enkle hvide vi ellers har købt.

Christian er begyndt at lave playlister på Macén... En til receptionen og en til festen. Han er lidt af en musik-nørd, så det er vidst ikke helt nemt for ham at begrænse sig :unsure: Men mon ikke han bliver færdig inden brylluppet, og forhåbentlig har han også kogt det ned til under 8 og 14 timer!!!

Edited by tuxer
0

Annonce ♥

Skøn fornemmelse, når kjolen hænger derhjemme og bare venter på at blive taget i brug :bearhug: Og hvor skønt datteren også kunne blive henført, selvom det ikke er et stort lyserødt prinsesse-skrud.

Spændende med møde med præsten. Synes jeres møde ligger lidt sent, håber vores bliver før, men det er egentlig også kun, fordi jeg gerne vil have lidt tid til kirkehæfter...

Har jeg misset, hvordan jeres nye servietter ser ud?

0

Ja det er nemlig en skøn fornemmelse at have kjolen hængende, til at minde mig om, at det er lige om lidt :shooter:

36769_408039323558_750463558_4334693_6618005_n.jpg

Grunden til at mødet med vores præst ligger så tæt på selve vielsen er, at jeg har ferie fra den dag, så jeg ikke behøver at tage fri fra arbejdet... Vi skal også kun have kirkehæfter hvis vi får lov til at bruge en sang, der ikke står tekstet i salmebogen.. Og så bliver de lavet af min søster og helt enkle uden nogen dikkedarer :hug:

Billede af servietterne:

36928_408038338558_750463558_4334684_5754950_n.jpg

De er fra H&M HOME til 20,- pakken :bearhug:

Jeg har ikke været særlig god til at huske, at skrive alt der er bryllupsrelateret for tiden. Min hjerne er fyldt op!!! Så jeg glemmer ret meget for tiden. Det er lige som om den ikke kan rumme mere lige nu :)

På mandag skal jeg til frisøren for at blive klippet og farvet. Det er min ex-kærestes nye kæreste der er frisør, som får lov at hjælpe mig med at blive lidt lækker inden brylluppet. Vi har aftalt også at tale brudehår, men jeg håber egentlig bare på at få nogle tips til at få frisuren til at holde hele aftenen og så selv sætte det...

På søndag skal jeg til Polterabend hos min kusine, der skal giftes d.10. juli! De arrangerede lige et lyn-bryllup og overhalede os dermed inden om :respekt: Vi skal bare mødes til brunch kl.12 og så hygge igennem. Passer mig fint, da jeg er næsten 100 på at jeg selv skal poltes om lørdagen og derfor godt kunne have en smule tømmermænd om søndagen :)

Så altså Polterabend denne weekend (forhåbentlig X2) og bryllup de efterfølgende to weekender :unsure: Det kan da kun blive nogle festlige uger, med masser af kærlighed :)

Jeg har købt et strikket sjal til at have om mig hvis det bliver køligt i vejret til vores bryllup. Det er lidt svært at se det ordentligt på billederne, men det er altså super fint og kan bare bruges til alt :)

36769_408039318558_750463558_4334692_458166_n.jpg

36769_408039308558_750463558_4334690_5239438_n.jpg

0

Christian fik bestilt min brudebuket igår :bearhug::):respekt: Den blev bestilt hos Blomsterfeen på Amager. Han havde en klar ide om hvordan han syntes, at den skulle se ud, men damen i butikken sagde, at det ville ikke blive pænt!!! Og så valgte de i fællesskab noget andet :shooter: Så nu er jeg helt nervøs!!! Jeg ville hellere have haft, at han helt selv havde klaret den end at jeg skal blive skuffet over, hvis en eller anden blomsterdame har rådet ham imod det jeg ville have... Giver det nogen mening??? Men jeg fik da sagt til ham, at jeg under ingen omstændigheder vil have Gerbara i min buket! Og det har han givet videre, så helt hen i vejret kan den vel heller ikke blive så. Ihh jeg håber den er fin :hug: Blomster betyder nemlig rigtig meget i min verden :unsure:

0

Christian fik bestilt min brudebuket igår :bearhug::):respekt: Den blev bestilt hos Blomsterfeen på Amager. Han havde en klar ide om hvordan han syntes, at den skulle se ud, men damen i butikken sagde, at det ville ikke blive pænt!!! Og så valgte de i fællesskab noget andet :hug: Så nu er jeg helt nervøs!!! Jeg ville hellere have haft, at han helt selv havde klaret den end at jeg skal blive skuffet over, hvis en eller anden blomsterdame har rådet ham imod det jeg ville have... Giver det nogen mening??? Men jeg fik da sagt til ham, at jeg under ingen omstændigheder vil have Gerbara i min buket! Og det har han givet videre, så helt hen i vejret kan den vel heller ikke blive så. Ihh jeg håber den er fin :) Blomster betyder nemlig rigtig meget i min verden :)

Sikke en masse der sker hos dig nu! Men nu er det jo også lige om snart :shooter:

Dejligt at tingene flasker sig nu - kjolen er hjemme og klar og vigtigt (!), at der igen er kommet styr på kagen. Glæder mig meget til at se billeder af den - de ser super-sjove ud, de der mad hatter-kager.

Hmm, mon ikke din tilkommende og blomsterdamen har fundet på noget godt - det er jeg sikker på! Håber det bliver en smuk buket.

Hilsen hende, der MEGET GERNE ville have gerbera, men ikke fik det :unsure: ;)

0

Annonce ♥

Christian fik bestilt min brudebuket igår :bearhug::):respekt: Den blev bestilt hos Blomsterfeen på Amager. Han havde en klar ide om hvordan han syntes, at den skulle se ud, men damen i butikken sagde, at det ville ikke blive pænt!!! Og så valgte de i fællesskab noget andet :unsure: Så nu er jeg helt nervøs!!! Jeg ville hellere have haft, at han helt selv havde klaret den end at jeg skal blive skuffet over, hvis en eller anden blomsterdame har rådet ham imod det jeg ville have... Giver det nogen mening??? Men jeg fik da sagt til ham, at jeg under ingen omstændigheder vil have Gerbara i min buket! Og det har han givet videre, så helt hen i vejret kan den vel heller ikke blive så. Ihh jeg håber den er fin :) Blomster betyder nemlig rigtig meget i min verden :hug:

Så rykker du! Jeg holder øje med dig ;)

Jeg er sikker på, at Christian og Blomster-feen har fundet på noget helt rigtigt og fint!

13 dage tilbage! Så er det for alvor ved at nærme sig... Hvor er det altså spændende! Du kan være helt sikker på, at jeg holder tæt øje med dig de næste to uger og derefter venter i spænding på billeder :shooter:

0

Jeg har simpelthen haft så travlt i den sidste tid!! Jeg har ikke engang haft tid til at følge med her inde på BK :griner:- .....

Lørdag i sidste uge fik jeg endelig min Polterabend :( Og det var en rigtig dejlig og hyggelig dag. Jeg har ikke nogle billeder endnu, så jeg regner med at lave en rigtig Polter beretning, når jeg engang får billederne af mine piger... Men kort fortalt spiste vi brunch, jeg fik en fantastisk ansigtsbehandling og massage, sandwich, øl og hygge i Kongenshave, ud og spise, fadøl og drinks.... Super dejlig dag :griner:-

Dagen efter var jeg til Polterabend hos min kusine, brunch, håndlæsning og søndagshygge.

I mandags blev min bedste veninde opereret for livmoderhalskræft :griner:- De har heldigvis kunne fjerne det hele, og siger at hun nu er fuldstændig rask :) Tirsdag og onsdag gik med at besøge hende på Rigshospitalet efter arbejde, købe bryllupsgave til min kusine, købe tøj til min kusines bryllup, et smut til frisøren, male, lave pompomér om aftenerne, købe lige lidt mere ind til slikbuffeten....

34463_411087943558_750463558_4402900_6705880_n.jpg

prøvesmage mere cava, købe "champagne" til børnene, skrive flere lister o.m.a.... :griner:-

Torsdag var jeg længe på arbejde! Kom hjem kl. 19 og inden kl. 20 faldt jeg om på sofaen fuldstændig udmattet!!

Fredag kom min søster og hentede mig fra arbejde... Vi smuttede en tur i Fields for at kigge på tøj og bagefter i MAGASIN for at købe de sidste ting til min kusines bryllupsgaver :) Vi var sent hjemme og blev sammen med Christian enige om at menuen måtte stå på pizza og øl i Nørrebroparken. Ren hygge :o

Lørdag morgen var det tid til bryllup på Gladsaxe Rådhus sammen med hele familien. Det var en kort, men super hyggelig vielse i haven bag rådhuset. Faktisk ret romantisk... Og da min kusines 16 årige datter brød sammen af glædestårer må jeg indrømme, at det var svært at holde sig tilbage :griner:-

Bagefter kørte vi til et lille beboerhus, hvor der var reception med buffet, taler, vals og bryllupskage... Det var super hyggeligt, men alt for varmt, så hele selskabet rykkede hurtigt uden for i skyggen! Vi gik som de sidst ved 24 tiden... en lille halv time efter brudeparret. Det var vi efterhånden blevet pænt stive :smolf: Super, super hyggeligt bryllup! Helt nede på jorden. Lige i min ånd...

0

I morgen skal jeg ned til frisøren med det endelige tidspunkt for håropsætning på lørdag... Hun regner med at det vil tage ca. to timer, måske to en halv!

Det tager ca.15-20 min at komme ud på Christianshavn til kirken, hvor vi skal være 13.30. Jeg regner med at lægge makeup og tage kjole og smykker på når jeg kommer hjem fra frisøren... Men hvad tid skal jeg så sige til hende, at jeg ønsker? Jeg tænker kl.9... Så har jeg ca. to timer når jeg kommer hjem fra frisøren til at nå det hele. Men er det for tidligt? Håret skulle jo gerne kunne holde hele dagen :griner:-

På onsdag skal vi til samtale hos præsten. Spændende :o Bagefter har vi fået lov at hente nøglen til feststedet, så vi kan gå igang allerede onsdag med at gøre klar :)

Ellers mangler vi kun at handle nogle forskellige ting ind og så er vi faktisk klar :griner:-

Vi skal have købt:

Mere dug - Lagenlærred fra IKEA

Hvide tylgardiner til oppyntning - IKEA

Kaffe

Te

Mælk

Chips

Frugt

Blomster

Sukker

Så det er jo kun småting.

Christian henter sine forældres ekstra bil en af dagene, så bliver alt ting meget nemmere :griner:-

....Og på fredag skal vi så hente bryllupskagen :):( Den bliver på FEM etager!!! Og vi skal selv fragte den fra Amager til Christianshavn! Uhhh jeg er sku (undskyld :griner:- ) lidt nervøs for hvordan det skal gå!!!

0

I morgen skal jeg ned til frisøren med det endelige tidspunkt for håropsætning på lørdag... Hun regner med at det vil tage ca. to timer, måske to en halv!

Det tager ca.15-20 min at komme ud på Christianshavn til kirken, hvor vi skal være 13.30. Jeg regner med at lægge makeup og tage kjole og smykker på når jeg kommer hjem fra frisøren... Men hvad tid skal jeg så sige til hende, at jeg ønsker? Jeg tænker kl.9... Så har jeg ca. to timer når jeg kommer hjem fra frisøren til at nå det hele. Men er det for tidligt? Håret skulle jo gerne kunne holde hele dagen :griner:-

På onsdag skal vi til samtale hos præsten. Spændende :) Bagefter har vi fået lov at hente nøglen til feststedet, så vi kan gå igang allerede onsdag med at gøre klar :)

Ellers mangler vi kun at handle nogle forskellige ting ind og så er vi faktisk klar :griner:-

Vi skal have købt:

Mere dug - Lagenlærred fra IKEA

Hvide tylgardiner til oppyntning - IKEA

Kaffe

Te

Mælk

Chips

Frugt

Blomster

Sukker

Så det er jo kun småting.

Christian henter sine forældres ekstra bil en af dagene, så bliver alt ting meget nemmere :griner:-

....Og på fredag skal vi så hente bryllupskagen :(:griner:- Den bliver på FEM etager!!! Og vi skal selv fragte den fra Amager til Christianshavn! Uhhh jeg er sku (undskyld :griner:- ) lidt nervøs for hvordan det skal gå!!!

Jeg synes det lyder meget passende med klokken 9. :griner:- Vi skal også giftes 13.30, og jeg har tid ved frisøren til klokken 9. Der er så sat 3 timer af til mig, men jeg har hørt at det nok nærmere tager 2½ + jeg har nok kun 5-10 minutters kørsel til/fra frisøren. Så det lyder meget a la den tidsplan, jeg har, og det tror jeg kommer til at passe fint. Og hvis håret er sat ved en prof frisør så holder det vel hele dagen :griner:-

Lyder superfedt med kagen, glæder mig til at se billeder! :o

0

Annonce ♥

Super Meggers :) Tak for hjælpen. Så har jeg nok ikke skudt helt ved siden af :griner:-

Jeg har brugt en WM finales tid på at lave 101 små æsker ,til at fylde ved slikbuffeten :o:):(

Jeg startede med de lyserøde:

35088_411224853558_750463558_4407659_3969553_n.jpg

Alle de lyserøde:

35088_411224858558_750463558_4407660_876204_n.jpg

Blærerække af alle æskerne:

35088_411224863558_750463558_4407661_8013498_n.jpg

...og sådan her skal de se ud når de står og venter på gæsterne på slikbuffet bordet:

35088_411224868558_750463558_4407662_1542082_n.jpg

0

Super Meggers :) Tak for hjælpen. Så har jeg nok ikke skudt helt ved siden af :griner:-

Jeg har brugt en WM finales tid på at lave 101 små æsker ,til at fylde ved slikbuffeten :):(:griner:-

Alle de lyserøde:

...og sådan her skal de se ud når de står og venter på gæsterne på slikbuffet bordet:

Hvor er de fine! :o Godt at se, at VM-finaler kan bruges til noget fornuftigt. :griner:-

0

Jeg har brugt en WM finales tid på at lave 101 små æsker ,til at fylde ved slikbuffeten :):(:griner:-

Alle de lyserøde:

Hvor er de fine! :o Godt at se, at VM-finaler kan bruges til noget fornuftigt. :griner:-

Ja! Rigtig fine æsker!! :griner:-

0

Tak Pia K og Meggers... Jeg tænkte at når nu de ikke skulle bruges til favours alligvel, så kunne de jo fint bruges til slik ved buffeten :ilovebryllupsklar:

Så er der bestilt tid hos frisøren på lørdag kl.9, til min søster og jeg :) Jeg skal have fingerwaves :cheerleader3::) :)

FingerWaves.jpg

fingerwave-hairstyle-225x300.jpg

wedding_hair_2.jpg

0

Annonce ♥

Hey, samme plan som mig; frisør kl. 9.00 og vies i kirke kl. 13.30 :ilovebryllupsklar: Jeg tror, det er passende; hvis frisuren ikke kan holde til det, er der noget galt...

Så fine frisurer, skal nok også have lidt 20´er inspireret pandebølge, men vil have en knold også...

Søde æsker, i god tråd med jeres bryllupskage! Mine er heldigvis også stemplet og samlet og jeg har lavet flip-cups... Mangler så stadig fortune-cookies, men de kan jo ikke laves før en uge før. Hva´ blev det, skulle I også have det? I så fald håber jeg, du vil dele erfaringer :cheerleader3:

Ih nu er det snart, men det lyder til, I har tjek på det!

0

Hey, samme plan som mig; frisør kl. 9.00 og vies i kirke kl. 13.30 :lol: Jeg tror, det er passende; hvis frisuren ikke kan holde til det, er der noget galt...

Så fine frisurer, skal nok også have lidt 20´er inspireret pandebølge, men vil have en knold også...

Søde æsker, i god tråd med jeres bryllupskage! Mine er heldigvis også stemplet og samlet og jeg har lavet flip-cups... Mangler så stadig fortune-cookies, men de kan jo ikke laves før en uge før. Hva´ blev det, skulle I også have det? I så fald håber jeg, du vil dele erfaringer :huh:

Ih nu er det snart, men det lyder til, I har tjek på det!

Ja, nogle gange må man bare tage en beslutning og min blev så at frisør kl.9 (ligesom dig) må være passende :) Jeg har meget fint hår, så jeg er lidt bange for at bølgerne skal glide ud af håret i løbet af dagen. Derfor gik mit dilemma på, om det var for tidligt på dagen, at få det ordnet... :lol: Men i har jo ret Pilgrim og Meggers! Frisuren skulle jo gerne kunnet holde hele dagen og aftenen når den er sat af en professionel :ilovebryllupsklar:

Jeg er glad for at æskerne nu er samlet... Det tog alligevel et par timer, så det kunne godt have givet lidt stress sidst på ugen! Jeg syntes selv at de er fine blandede.

Jeg har droppet ideen om fortune-cookies, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig med gode tips -HAHA- Men jeg har så planer om at lave minimuffins istedet. Nu må vi se, jeg nægter nemlig at stresse ;)

5 dage tilbage :cheerleader3::) :)

0

Aaaargggggghhhh!!! Jeg er gået totalt bridezilla over at jeg ikke ved hvordan min buket kommer til at se ud!!!! :)

Min kæreste er i tvivl om det er forkerte farver han har valgt og jeg er ved at blive sindsyg over at jeg ikke ved noget :ilovebryllupsklar: Han har sagt til blomsterdamen at han gerne ville have en buket i mange farver og det har hun frarådet ham! Så nu er jeg bange for at jeg får det her:

Brudebuketter%2028.jpg

og ikke sådan her:

pic1.jpg

bryllup1.jpg

Jeg vil bare ikke have en PÆN buket!!! :cheerleader3:

Kan jeg godt være bekendt at ringe til hende i morgen og spørge om jeg må sende hende nogle billeder af det jeg kan li???

0

Annonce ♥

Aaaargggggghhhh!!! Jeg er gået totalt bridezilla over at jeg ikke ved hvordan min buket kommer til at se ud!!!! :)

Min kæreste er i tvivl om det er forkerte farver han har valgt og jeg er ved at blive sindsyg over at jeg ikke ved noget :ilovebryllupsklar: Han har sagt til blomsterdamen at han gerne ville have en buket i mange farver og det har hun frarådet ham! Så nu er jeg bange for at jeg får det her:

og ikke sådan her:

Kan jeg godt være bekendt at ringe til hende i morgen og spørge om jeg må sende hende nogle billeder af det jeg kan li???

Jeg synes helt sikkert, at du enten kan ringe og snakke med hende eller give din kærester nogle billeder og få ham til at snakke med hende igen - så både han og dig er mere sikre...

Hvor er du for øvrigt kommet langt siden sidst jeg har været inde og lure... Synes dine kasser er super fine :)

0

Uhhh.... Så er det i OVERMORGEN!!!! :ilovebryllupsklar:

Jeg tror på, at din kæreste har valgt en buket der passer lige præcis til dig!

Glæder mig HELT VILDT, til at se et billede af dig med kjole, sko, hår, slør, øreringe og brude-stråle-effekt!

Hvis ikke jeg kommer forbi her inden da, så tusind gange tillykke med din bryllupsdag! Det ser ud til I får perfekt vejr til det :cheerleader3:

0

Brudebuketter%2028.jpg

og ikke sådan her:

pic1.jpg

bryllup1.jpg

Efter min mening skal KLART ringe til blomsterhandleren eller få din kære kommende mand til at insisterer på, at få det han betaler for - uanset deres mening, den skal passe til DIG og ikke "bare en buket de mener er flot"!!!

0

Super Meggers :ilovebryllupsklar: Tak for hjælpen. Så har jeg nok ikke skudt helt ved siden af :lol:

Jeg har brugt en WM finales tid på at lave 101 små æsker ,til at fylde ved slikbuffeten :cheerleader3::) :)

Aaaargggggghhhh!!! Jeg er gået totalt bridezilla over at jeg ikke ved hvordan min buket kommer til at se ud!!!! :lol:

Min kæreste er i tvivl om det er forkerte farver han har valgt og jeg er ved at blive sindsyg over at jeg ikke ved noget :) Han har sagt til blomsterdamen at han gerne ville have en buket i mange farver og det har hun frarådet ham! Så nu er jeg bange for at jeg får det her:

Brudebuketter%2028.jpg

og ikke sådan her:

pic1.jpg

bryllup1.jpg

Jeg vil bare ikke have en PÆN buket!!! -HAHA-

De er bare super fede de æsker... :-D

Og seføli kan du ringe/maile til blomsterdamen med billeder... Jeg havde sendt et hav af billeder med, da min mand gik til blomsterdamen... :-)

0

Tak for alle jeres ord om mine fine æsker. Og tak fordi i syntes det var okay at jeg blandede mig i brudebuketten!

Så er der ro på igen :lol:

Min kæreste og jeg snakkede om det og jeg ringede derefter til Blomsterdamen. Hun spurgte lidt til farver og blomstertyper, men som jeg sagde til hende er jeg meget mere bevidst om hvad jeg ikke vil have, end hvad jeg gerne vil have :huh: For mig kommer det nemlig an på sammensætningen både i blomster og farver og ikke så meget om buketten består af tre forskellige eller ti forskellige blomstersorter...

Vi blev enige om, at jeg skulle sende hende en mail med billeder af buketter jeg er vild med, så det gjorde jeg. Og nu har jeg ro :ilovebryllupsklar:

:cheerleader3::) :) I morgen skal vi vies :)-HAHA-:lol:

Edited by tuxer
0