tuxer

Sukkermus Og Lækkersteg

444 indlæg i dette emne

Annonce ♥

godt du ikke slog dig!!!

jeg kan bedst lidt de øreringe med de blå sten i, de er super cool..

håret er fint og naturligt og derfor syntes jeg du skal passe på at eyelineren ikke bliver for dominerende, når du har så lys øjenskygge på!

sejt slør!

0

Del dette indlæg

Jeg synes du ser super godt ud, men vil også sige at jeg ville give den endnu mere gas på øjenvipperne måske med seperate kunstige øjenvipper og så spare en lille bitte bitte smule på eyelineren :-) Måske ville jeg bruge en smule mere rouge, måske i en lidt ferskenagtig farve.

Mht. øreringene kan jeg bedst lide de første, da jeg synes de passer bedst til dit birdcage-slør. Men på den anden side er det mere unikt med øreringene med blå sten.

Håber du kan bruge det til noget :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forresten... angående plettet tyl. Har du været i HANDLER? De har jo næsten alt indenfor tyl, palietter, blonde og bånd... ellers er stof og stil i roskilde helt bestemt et besøg værd.

Tusind tak MH2730 :cheerleader3: Jeg følte mig sku også lidt lækker :rolleyes:

Jeg var i HANDLER i onsdags for at købe et silkebånd til min datters kjole. Glemte bare lige at se på tyl :cheerleader3:

Hmmm måske jeg når det på tirsdag :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg kan bedst lide det første par øreringe og du ser meget fin ud - synes måske make-upen er meget neutral, men det afhænger jo også af hvor meget, hvis overhoved noget, du bruger til hverdag.

Tak for dit besyv :cheerleader3: Jeg går kun med eyeliner og mascara til hverdag, så jeg syntes øjenskygge, pudder og lipgloss gør en del. Men måske jeg skal skrue lidt op for farven på øjnene alligevel. Jeg kan godt se at den er meget neutral...

0

Del dette indlæg

godt du ikke slog dig!!!

jeg kan bedst lidt de øreringe med de blå sten i, de er super cool..

håret er fint og naturligt og derfor syntes jeg du skal passe på at eyelineren ikke bliver for dominerende, når du har så lys øjenskygge på!

sejt slør!

Tak Beate. Du er den eneste der har kommenteret på mit hår :cheerleader3: Jeg samlede det bare hurtigt med et par nåle, men jeg er ret sikker på at det er frisuren. Dog skal den være en smule mere stylet ( - fimrehår, lidt mere fyldigt og med let krøl/bølger i længderne). Makeuppen må jeg lige give et par forsøg mere...

Så så man lige mig sparer 2500,- :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg synes du ser super godt ud, men vil også sige at jeg ville give den endnu mere gas på øjenvipperne måske med seperate kunstige øjenvipper og så spare en lille bitte bitte smule på eyelineren :-) Måske ville jeg bruge en smule mere rouge, måske i en lidt ferskenagtig farve.

Mht. øreringene kan jeg bedst lide de første, da jeg synes de passer bedst til dit birdcage-slør. Men på den anden side er det mere unikt med øreringene med blå sten.

Håber du kan bruge det til noget :-)

Hej Senia,

Tak for din mening :cheerleader3: Og tak for rosen :rolleyes: Jeg har taget dine ord til mig og vil prøve og se, om jeg kan finde ud af det der med kunstige øjenvipper! Eyelineren er mit svage punkt... Det er så meget lettere at tage lidt mere på, for at rette, end at tage det hele af og begynde forfra :rolleyes: Men jeg skal prøve at lave en tyndere streg næste gang :cheerleader3:

Og så har jeg altså bare naturlig blush i kinderne :cheerleader3: Men der ryger da lige en ferskenfarvet hjælper ned i kurven næste gang jeg kommer forbi Magasin...

Jeg har vidst besluttet mig for øreringene uden de blå sten. Jeg syntes de ser mest eksklusive ud (de koster under en tiende del af de blå) og passer bedst til kjole, sko og birdcage.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes du ser lækker ud!!! :cheerleader3:

Jeg kan personligt bedst lide øreringene med de blå sten, men kan godt se de andre måske passer bedst. Hvis den dominerende farve i tyllet bliver blå, vil jeg dog stadig stemme for de blå sten - hvis ikke er de andre de fineste. Det blev lidt rodet - håber det giver bare lidt mening ;)

Håret ser fint ud, selvom jeg synes det er lidt svært at danne sig et billede af helheden, når man kun kan se det lige forfra... Men umiddelbart ser det dejlig naturligt ud.

Og jeg er enig i Beates kommentar om eyelineren - at den ikke skal blive for dominerende. Måske det kan afhjælpes, hvis der puttes mere power på øjenskyggen - det synes jeg i hvert fald sagtens du kan bære! Og så lidt blush og lidt neutral gloss på læberne. Så er der ikke et øje tørt! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg synes du ser lækker ud!!! :rolleyes:

Jeg kan personligt bedst lide øreringene med de blå sten, men kan godt se de andre måske passer bedst. Hvis den dominerende farve i tyllet bliver blå, vil jeg dog stadig stemme for de blå sten - hvis ikke er de andre de fineste. Det blev lidt rodet - håber det giver bare lidt mening ;)

Håret ser fint ud, selvom jeg synes det er lidt svært at danne sig et billede af helheden, når man kun kan se det lige forfra... Men umiddelbart ser det dejlig naturligt ud.

Og jeg er enig i Beates kommentar om eyelineren - at den ikke skal blive for dominerende. Måske det kan afhjælpes, hvis der puttes mere power på øjenskyggen - det synes jeg i hvert fald sagtens du kan bære! Og så lidt blush og lidt neutral gloss på læberne. Så er der ikke et øje tørt! :cheerleader3:

:shooter: Du er sku også altid så sød Susanne!

Jeg er også rigtig glad for øreringene med de blå sten, men farven er bare ikke helt rigtig til skoene og så ligner de meget dem jeg går med til hverdag, hvor de andre lige har lidt mere wow :huh:

Håret bliver meget naturligt. Jeg skal jo sætte det selv og der er altså grænser for min kunnen... Men jeg har valgt, at sparer her, da det trods alt ER noget jeg selv kan klare :) Kagen bliver jo i hvert tilfælde mindst et par tusinde dyrere, nu hvor Kira har meldt fra :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også rigtig glad for øreringene med de blå sten, men farven er bare ikke helt rigtig til skoene og så ligner de meget dem jeg går med til hverdag, hvor de andre lige har lidt mere wow :)

Håret bliver meget naturligt. Jeg skal jo sætte det selv og der er altså grænser for min kunnen... Men jeg har valgt, at sparer her, da det trods alt ER noget jeg selv kan klare :) Kagen bliver jo i hvert tilfælde mindst et par tusinde dyrere, nu hvor Kira har meldt fra :cheerleader3:

A-hvad-for-noget?! Har Kira meldt fra?!? :huh:

0

Del dette indlæg

Jeg er også rigtig glad for øreringene med de blå sten, men farven er bare ikke helt rigtig til skoene og så ligner de meget dem jeg går med til hverdag, hvor de andre lige har lidt mere wow :)

A-hvad-for-noget?! Har Kira meldt fra?!? :huh:

Ja. Jeg skrev en mail til hende for et par dage siden, fordi jeg ville rykke tidspunktet for leveringen af kagen lidt. Og så fik jeg en mail tilbage hvor hun skrev:

Hej Katrine

Pga. udefra kommende omstændigheder, bliver vi desværre nødt til at annullere bestillingen af jeres bryllupskage til lørdag d. 17/7-2010.

Jeg beklager mange gange, men håber at i finder en flot kage et andet sted.

Med venlig hilsen

Kira

KirasKoolKager

Ikke den fede mail at få :cheerleader3: Så nu har vi pt. ingen bryllupskage....

0

Del dette indlæg

:) Du er sku også altid så sød Susanne!

Håret bliver meget naturligt. Jeg skal jo sætte det selv og der er altså grænser for min kunnen... Men jeg har valgt, at sparer her, da det trods alt ER noget jeg selv kan klare :) Kagen bliver jo i hvert tilfælde mindst et par tusinde dyrere, nu hvor Kira har meldt fra :shooter:

A-hvad-for-noget?! Har Kira meldt fra?!? :)

Ja. Jeg skrev en mail til hende for et par dage siden, fordi jeg ville rykke tidspunktet for leveringen af kagen lidt. Og så fik jeg en mail tilbage hvor hun skrev:

Hej Katrine

Pga. udefra kommende omstændigheder, bliver vi desværre nødt til at annullere bestillingen af jeres bryllupskage til lørdag d. 17/7-2010.

Jeg beklager mange gange, men håber at i finder en flot kage et andet sted.

Med venlig hilsen

Kira

KirasKoolKager

Ikke den fede mail at få :( Så nu har vi pt. ingen bryllupskage....

Jeg er målløs! Det kan hun da ikke en måned inden brylluppet!? :cheerleader3:

Jeg håber virkelig det er nogen alvorlige udefra kommende omstændigheder... Og så håber jeg virkelig finder et alternativ! Ville ønske jeg kunne hjælpe :huh:

:cheerleader3: fra Susanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har måske fundet ud af en løsning på bryllupskageproblemet.... Opdatering i næste uge engang.

I går var jeg nede hos skrædderen for at få rettet min brudekjole endeligt til :boohoo: Den er blevet virkelig fin! Silken er så lækker og falder rigtig flot. Jeg havde mine Louboutinér med og prøvede dem til kjolen.... De duer ikke!!! :shooter: De er da okay fine til, men slet ikke perfekte som jeg havde troet :boohoo: Så surt!! Men.... Det betyder jo at jeg må købe nye sko igen :) Intet er så galt, at det ikke er godt for noget :bunny_4: Jeg tror simpelhen, at jeg nu vil følge farvetemaet for brylluppet til dørs, og købe et par lyserøde stiletter :heart:

Jeg har selvfølgelig taget billeder af kjoleprøvningen, men jeg kan ikke overfører dem, så i må vente.

I dag har vi endnu en milepæl! Der er nu 1 mdr. til vores bryllup!!!

Jeg har gjort flere indkøb til slikbuffeten. Lisbeth Dahl holder åbentbart udsalg, så jeg fik nogle fine glas til ingen penge :cheerleader3: Jeg tager lige et par billeder og smider dem ind....

0

Del dette indlæg

Jeg købte de her i Lisbeth Dahl idag

36340_403915183558_750463558_4232382_2885130_n.jpg

Er de ikke bare fine? :) Den høje er over 50 cm.!

Her har jeg samlet alle de glas jeg har købt til slikbuffeten

36340_403915163558_750463558_4232379_2055570_n.jpg

Og her har jeg lagt alt slikket op, for lige at kunne vurderer om der skal købes mere.... Jeg tror faktisk det passer meget godt :cheerleader3::boohoo:

36340_403915173558_750463558_4232381_1136861_n.jpg

Der er 50 stænger ( heksehyl), 100 Anton Berg macipanbrød, 1,5 kilo djunglevråll (saltlakrids), 1,5 kilo skolekridt, 2 kilo frugtkarameller, 6 rør med lyserøde Smarties, 80 slikkepinde og 4 pakker hjerteskumfiduser.

Foruden slikket har jeg planer om at bage minimuffins med lyserød glasur og kys til buffeten. Men det kommer helt an på mit stressniveau op til brylluppet :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har måske fundet ud af en løsning på bryllupskageproblemet.... Opdatering i næste uge engang.

I går var jeg nede hos skrædderen for at få rettet min brudekjole endeligt til :boohoo: Den er blevet virkelig fin! Silken er så lækker og falder rigtig flot. Jeg havde mine Louboutinér med og prøvede dem til kjolen.... De duer ikke!!! :shooter: De er da okay fine til, men slet ikke perfekte som jeg havde troet :boohoo: Så surt!! Men.... Det betyder jo at jeg må købe nye sko igen :) Intet er så galt, at det ikke er godt for noget :bunny_4: Jeg tror simpelhen, at jeg nu vil følge farvetemaet for brylluppet til dørs, og købe et par lyserøde stiletter :heart:

Jeg har selvfølgelig taget billeder af kjoleprøvningen, men jeg kan ikke overfører dem, så i må vente.

I dag har vi endnu en milepæl! Der er nu 1 mdr. til vores bryllup!!!

Jeg har gjort flere indkøb til slikbuffeten. Lisbeth Dahl holder åbentbart udsalg, så jeg fik nogle fine glas til ingen penge :cheerleader3: Jeg tager lige et par billeder og smider dem ind....

jeg glæder mig til at høre hvad i finder ud af med kagen...

hvorfor dur dine sko ikke?? hvad er der galt??

og til jeres slikbuffet, wauw.. den virker hyggelig, selvom det jo er slik.. kan godt lide detaljen med at de forskellige glas og skåle netop er forskellige...

0

Del dette indlæg

var lige i lisbeth dahl og kigge, de der lysserøde glasbøtter du har købt, var de på tilbud??? det var de nemlig ikke i den i lyngbystorcenter!! de ville ellers være perfekte til mit formål, på kaffebordet med lidt slik og småkager og chokoladen i!!

:)

0

Del dette indlæg

Æv med Louboutinerne.... hvorfor duer de ikke? Men pink er heller ikke af vejen ;) Her er lidt inspiration http://www.weddingfeet.com/pink

Er vild med dine slikbuffetglas! Ihh har bare ikke tid til at smutte forbi LD da jeg læser til eksamen. Er det den inde ved rundetårn?

Glæder mig til at se flere fotos af kjole osv. :)

Redigeret af MH2730
0

Del dette indlæg

Mine meget fine Louboutin sko passer ikke optimalt til min fod :boohoo: Der er blevet syet lidt ind i hælen ( slingback ) og nu kan jeg sagtens holde dem på, men de sidder ikke pænt til langs foden, så det ser lidt sjusket ud... og det vil jeg altså ikke på min bryllupsdag :bunny_4: Jeg regner dog ikke med at skulle ud og bruge mange tusinde kroner på endnu et par sko. Mon ikke Bianco eller lign. har nogle fine lyserøde i løbet af den næste måneds tid? Det satser jeg på :) Og Louboutinérne kan sagtens bruges til et par jeans og en bytur :carrot:

Lisbeth Dahl ved Kultorvet har udsalg. De sælger en masse til halv pris, bla. de lyserøde glas med låg :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer