Signef

Hotel hvide hus Aalborg

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa :)

Vi bruger dem meget på arbejde til møder og konferencer.. Jeg har aldrig været til bryllup der, men vi har afholdt større middage o.l. VI har altid fået en upåklagelig service - de har rigtig mange større arrangementer, og de er meget professionelle. Jeg har kun fået god service og god mad i gange, jeg har været der.

Held og lykke ;)

0

Del dette indlæg

Hej hej

Jeg var til bryllup derude for et par år siden og det var til total UG og kryds og bolle... Men! De har i mellemtden fået nye ejere og jeg har i den forbindelse hørt at det er blevet rigtig dårligt. Jeg synes i skal tage derud og spise og se hvad i synes om maden, serveringen, stemningen osv. Det er jo ikke just det billigste sted at holde fest, så vidt jeg ved.

Held og lykke!

Kh Kris

0

Del dette indlæg

Hej!

Jeg har arbejdet inden for koncernen under den nye ejer, og jeg må nok sige, at jeg ikke kan anbefale dem.

Til gengæld kan jeg anbefale San Giovannis selskabslokaler eller Svalegården. Det er nogenlunde samme priser og super godt begge steder.

Men det er jo jer, som skal giftes, så jeg vil da også anbefale at I tager ud og spiser/snakker med dem, de forskellige steder og selv danner jer et indtryk.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm det var jo ikke helt de tilbagemeldinger, jeg havde håbet på ;-)

Er der ingen, der har været til eller holdt bryllup der inden for de sidste par år?

Tak for de andre foralg, men vi skal bruge et sted med overnatning.

Altså vi brugte dem til en stor konference så sent som for 1 år siden, og der var det altså super fint!

MEN - hvis du vil kigge andetsteds i Aalborg, kan jeg virkelig anbefale Hotel Scheelsminde. De har fået virkelig gode anmeldelser for deres mad i Nordjyske Stiftstidende, vi har været der for at se, om det var et sted, som vi gerne ville holde bryllup, og det er virkelig lækkert.

Bare så du måske har et alternativ..

:)

0

Del dette indlæg

Eller Sohngaardsholm Slot... Det er jo få flotte rammer og maden er rigtig lækker!

Eller Phønix. Der var jeg til bryllup i 07 og det var så godt. Maden var virkelig lækker og lokalerne overvælgende. Udefra ser der ikke så fedt ud, men lokalerne er store og flotte og lidt slotsagtige...

0

Del dette indlæg

Eller Sohngaardsholm Slot... Det er jo få flotte rammer og maden er rigtig lækker!

Eller Phønix. Der var jeg til bryllup i 07 og det var så godt. Maden var virkelig lækker og lokalerne overvælgende. Udefra ser der ikke så fedt ud, men lokalerne er store og flotte og lidt slotsagtige...

Hotel Phønix og Hotel Hvide Hus har samme ejer, så der er nok ikke den store forskel. Kan desværre ikke anbefale det. Hotel Phønix har meget mørke lokaler, men det kommer selvfølgelig an på hvad man er til.

Jeg kan også anbefale St. Restrup Herregård lidt uden for Aalborg. Jeg har en veninde som i flere år har været tjener derude, og det skulle være super godt. Og der er virkelig slotsstemning. Det synes jeg slet ikke der er på Phønix, men er nok farvet af at jeg har arbejdet ved Phønix.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer