Dbrix

Dorthe & Lars 28.08.2010

557 indlæg i dette emne

Vistaprint er ikke så svært at gå til - de har ofte et tilbud så det ender på omkring 70-100 kroner alt efter hvor mange billeder du skal up-loade.

http://www.vistaprint.dk/vp/ns/splash/spla...;GPS=1307849481

Kan man der ligge flere billeder ind på samme postkort?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du vil have flere billeder på vistaprint, så tror jeg du selv skal lave en collage.

Vi endte med optimalprint.no (ligesom Susanne33), der har vi plads til 5 billeder i alt

Her er forsiden:

post-39816-1284630160.png

Og på indersiden er der også et billede af os.

Mener vi betalte 400 for 50 takkekort incl porto. På vistaprint ville det blive omkring det samme (ville have foldede kort, derfor kunne vi ikke tage den helt billige løsning hos vistaprint)

0

Del dette indlæg

Hvis du vil have flere billeder på vistaprint, så tror jeg du selv skal lave en collage.

Vi endte med optimalprint.no (ligesom Susanne33), der har vi plads til 5 billeder i alt

Her er forsiden:

post-39816-1284630160.png

Og på indersiden er der også et billede af os.

Mener vi betalte 400 for 50 takkekort incl porto. På vistaprint ville det blive omkring det samme (ville have foldede kort, derfor kunne vi ikke tage den helt billige løsning hos vistaprint)

Ok det må vi kigge på, tak Mille

Ja... Alternativt kan du i Photoshop eller lign lave hele opsætningen og så overføre det som et enkelt billede. Det kan jeg anbefale

Oh dear MissLena, photpshop kender jeg ikke lige og som du nok kan regne ud, så skal det være så let som overhovedet muligt. Og 3 uger er snart gået og vi er ikke engang begyndt at overveje hvilket/hvilke billeder vi skal bruge.

Må hellere få kigget på det i weekenden.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi lavede vores i aftes, først på publisher, hvor vi fik sat 3 billeder på, 1 stort og 2 små sat på skrå, og lidt tekst.

Så uploadede vi dem til vista, det var ikke så svært.

Vi skal betale knap 500 kr for 100 stk, men portoen alene koster 174 kr, da vi har valgt at få dem leveret inden for 3 arb dage.

har desværre ikke billede at dem lige nu da de ligger på mandens pc.

kh Tina

0

Del dette indlæg

På vista valgte jeg mega postkort og kunne lave collagen derinde... er endda kommet til at lave en efterfølgende, fordi jeg fik tilbud om at lave 50 gratis ;) Først skal man bare vælge at uploade et billede, gå videre til næste, hvor man så kan tilføje billeder og tekst.

:thumbsupsmileyanim:

Vores takkekort

post-37330-1284791878.jpg

Det jeg har lavet efterfølgende, der er faktisk også et gråligt billed og tekst på bagsiden, men har endnu ikke modtaget dem

post-37330-1284791863.jpg

0

Del dette indlæg

På vista valgte jeg mega postkort og kunne lave collagen derinde... er endda kommet til at lave en efterfølgende, fordi jeg fik tilbud om at lave 50 gratis ;) Først skal man bare vælge at uploade et billede, gå videre til næste, hvor man så kan tilføje billeder og tekst.

:thumbsupsmileyanim:

Vores takkekort

post-37330-1284791878.jpg

Det jeg har lavet efterfølgende, der er faktisk også et gråligt billed og tekst på bagsiden, men har endnu ikke modtaget dem

post-37330-1284791863.jpg

Super flotte kort....

Prøvede men fandt ikke din version, så nu har manden siddet og knoklet med den version Mille1981 har brugt og tror vi ender med det - bortset fra at det slet ikke er i tråd med vores farvetema, skrifttype osv. Vi vil også helst have foldekort, så vi kan klistre det samme slags papir inde i med vores personlige tak til hver enkelt modtager.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer