Dbrix

Dorthe & Lars 28.08.2010

557 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

:lol: Ih, du ser fantastisk ud! :)
Hvor er du bare smuk :) Rigtig gode billeder, glæder mig til at se flere og høre om jeres dag :)
Flere billeder tak!!! :):)

De er bare supergode! Er specielt vild med kagespisningsbilledet, I stråler bare! :thumbsupsmileyanim:

Og sikke en bedårende brudepige, du havde :)

Super dejlige billeder :) Glæder mig til at se flere!!!!

Tak søde zillaer...

Der skal nok komme flere billedet og en bertning på et tidspunkt...

Er total træt i dag, fik ikke sovet vanvittig meget i nat ift. at jeg i forvejen ikke havde sovert 1½ døgn...

Vi har næsten fået byttet alle der skulle byttes, vi har været på genbrugsstatioen med flasker fra festen, gavepapir mv.

Satser på at smutte tidligt i seng i aften, arbejdet venter forude!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I morgengave fik jeg en invitation til Paris med afrejse den 23. september og 4 overnatninger - dette på trods af vores "rigtige" bryllupsrejse går til Thailand til januar.

Men kan ikke huske at jeg tidligere har været i Paris, i hvert fald ikke som voksen...

Så hvad anbefaler I man ser?

0

Del dette indlæg

I morgengave fik jeg en invitation til Paris med afrejse den 23. september og 4 overnatninger - dette på trods af vores "rigtige" bryllupsrejse går til Thailand til januar.

Men kan ikke huske at jeg tidligere har været i Paris, i hvert fald ikke som voksen...

Ej, en lækker morgengave! :thumbsupsmileyanim:

Jeg ville nok tage op og spise i Eiffeltårnet, en sejltur på seinen, og så forbi og se Notre Dame kirken og Sacre Ceur kirken. Smukke steder, hvor I kan have lidt romantik. :lol:

I kunne også tage forbi der, hvor Moulin Rouge, dér har jeg ikke selv været, men måske kunne det være romantisk/interessant.

Og selvom det måske ikke er overdrevent romantisk, så vil jeg også foreslå Louvre (kunstmuseet). Ikke at jeg er vildt kunstinteresseret, men det er bare så kæmpestort, og der er mange flotte ting, og så er jeg i hvert fald sådan en, der synes det er sjovt at have set Mona Lisa. :)

Jeg har også hørt at der er sådan nogle spooky underjordiske grave hvor man kan se skeletter og alt muligt. Jeg har ikke lige styr på hvad det hed, og har glemt hvad det præcist var, men det lød fascinerende... Jeg mener at det skulle være lidt a la de de katakomber (eller hvordan det nu staves) i Rom, men mere fascinerende.

(Hvis vi skulle til Paris, så ville en tur i Disneyland også være obligatorisk, men der er vi nok lidt barnlige, så ved jeg ikke om I er lige så barnlige :))

Redigeret af Meggers
0

Del dette indlæg

Skøn morgengave!!! :thumbsupsmileyanim: til manden

Jeg er enig med Meggers i anbefalinger, Sacre Coeur-kirken ligger på Montmartre, hvor også Moulin Rouge ligger og der er rigtig hyggeligt at gå rundt og bare være til.

Området ved den nye Triumfbue (lidt uden for byen så vidt jeg husker, men stadig nemt at komme til) er meget anderledes end det gamle Paris, her med moderne bygninger mv., men bestemt også et besøg værd.

Ha' en rigtig skøn tur som ægtepar :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er enig med Meggers i anbefalinger, Sacre Coeur-kirken ligger på Montmartre, hvor også Moulin Rouge ligger og der er rigtig hyggeligt at gå rundt og bare være til.

Området ved den nye Triumfbue (lidt uden for byen så vidt jeg husker, men stadig nemt at komme til) er meget anderledes end det gamle Paris, her med moderne bygninger mv., men bestemt også et besøg værd.

Ha' en rigtig skøn tur som ægtepar :lol:

Orv ja, den der Place du Defence, eller hvad den nu hedder, ikke? Der er supersmukt! Meget anderledes end hvad jeg ellers forbinder med Paris, men flot! Det vil jeg afgjort også anbefale :)

0

Del dette indlæg

Ej, en lækker morgengave! :)

Jeg ville nok tage op og spise i Eiffeltårnet, en sejltur på seinen, og så forbi og se Notre Dame kirken og Sacre Ceur kirken. Smukke steder, hvor I kan have lidt romantik. :denmarkflag:

I kunne også tage forbi der, hvor Moulin Rouge, dér har jeg ikke selv været, men måske kunne det være romantisk/interessant.

Og selvom det måske ikke er overdrevent romantisk, så vil jeg også foreslå Louvre (kunstmuseet). Ikke at jeg er vildt kunstinteresseret, men det er bare så kæmpestort, og der er mange flotte ting, og så er jeg i hvert fald sådan en, der synes det er sjovt at have set Mona Lisa. :)

Jeg har også hørt at der er sådan nogle spooky underjordiske grave hvor man kan se skeletter og alt muligt. Jeg har ikke lige styr på hvad det hed, og har glemt hvad det præcist var, men det lød fascinerende... Jeg mener at det skulle være lidt a la de de katakomber (eller hvordan det nu staves) i Rom, men mere fascinerende.

(Hvis vi skulle til Paris, så ville en tur i Disneyland også være obligatorisk, men der er vi nok lidt barnlige, så ved jeg ikke om I er lige så barnlige :))

Tak Meggers, tror dog vi springer Disneyland over :)

Tak, det er nu fra manden til mig, så han får også lov at arrangere, men ville da hjælpe ham lidt på vej...

Skøn morgengave!!! :) til manden

Orv ja, den der Place du Defence, eller hvad den nu hedder, ikke? Der er supersmukt! Meget anderledes end hvad jeg ellers forbinder med Paris, men flot! Det vil jeg afgjort også anbefale :lol:

Et forsinket men stor tillykke med bryllupsdagen og wow de billeder er gode. Hvor ser I fantastiske ud :)

Tak, vi havde også en fantastisk dag!! :)

Redigeret af Dbrix
0

Del dette indlæg

Sikke en skøn morgengave! Jeg elsker Paris :thumbsupsmileyanim: Jeg ville helt klart tage på Louvre - synes det er et fascinerende sted! Især Napoleons lejlighed (en del af museet hvor Napoleon boede - hvis man altså synes sådan noget er interessant).

En tur til Montmatre er også et must. Den smukke Sacre Ceur og stemningen på Montmatre.

Jeg synes også det er et fantastisk syn at stå i den gamle triumfbue og se hele vejen ned af Champs Elysee til et monument (som jeg ikke lige kan huske hvad hedder...) i den ene retning, og den nye triumfbue i den anden retning

Eifeltårnet er også en mulighed - der kan bare være såååå lag kø, så man skal overveje om man vil bruge 1-2 timer af sin ferie på at stå i kø. Udsigten er super, men derudover synes jeg ikke det er så fantastisk... Vi var heldige at komme op mens det var lyst og det blev mørkt mens vi var deroppe Så det var lidt en 2-i-1, men det kan være svært at time med de lange køer der kan være...

Generelt er der så mange smukke ting i Paris. Jeg elsker bare at gå rundt og kigge og samle indtryk. Om det er i de små gader i Latinerkvarteret eller de store boulevarder med fancy butikker.... Love Paris :)

God tur!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en skøn morgengave! Jeg elsker Paris :thumbsupsmileyanim: Jeg ville helt klart tage på Louvre - synes det er et fascinerende sted! Især Napoleons lejlighed (en del af museet hvor Napoleon boede - hvis man altså synes sådan noget er interessant).

En tur til Montmatre er også et must. Den smukke Sacre Ceur og stemningen på Montmatre.

Jeg synes også det er et fantastisk syn at stå i den gamle triumfbue og se hele vejen ned af Champs Elysee til et monument (som jeg ikke lige kan huske hvad hedder...) i den ene retning, og den nye triumfbue i den anden retning

Eifeltårnet er også en mulighed - der kan bare være såååå lag kø, så man skal overveje om man vil bruge 1-2 timer af sin ferie på at stå i kø. Udsigten er super, men derudover synes jeg ikke det er så fantastisk... Vi var heldige at komme op mens det var lyst og det blev mørkt mens vi var deroppe Så det var lidt en 2-i-1, men det kan være svært at time med de lange køer der kan være...

Generelt er der så mange smukke ting i Paris. Jeg elsker bare at gå rundt og kigge og samle indtryk. Om det er i de små gader i Latinerkvarteret eller de store boulevarder med fancy butikker.... Love Paris :)

God tur!

Det er også et must at se notredam og særligt at komme op i tårnet er vildt smukt. En sejltur på seinen er også fantastisk og ellers bare at gå rundt hvis vejret er til det

Thanks zillaer! :):lol:

0

Del dette indlæg

Tillykke med brylluppet og sikke en skøn morgengave!

Kan kun sige et ord - MARAIS! det er en rigtig god idé at bo i dette område. Det er et kvarter som skal gås tyndt... det er kunstner kvarteret, med masser af god shopping, special butikker, det jødiske kvarter osv osv... og så skal alle klassikerne som de andre også nævner selvfølgelig også ses :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har i dag mailet til fotografen, som tog billeder af os i lørdag, for at høre hvad udsigten er til at se nogle blilleder, evt. bare nogle teasere...

Hun har svaret, at hendes søn desværre er blevet syg, så aller senest lørdag i næste uge... Synes det er længe at vente på billeder eller er det bare mig?!

Og kunne da ikke lade være med at tænke, hvor svært kan det være at brænde billederne ned på en dvd og så afsted med den, hvis sønnen er syg, så har han vel nogle tidspunkter, hvor han sover eller ikke behøver hendes ubetingede opmærksomhed?!

Øv!!

0

Del dette indlæg

Vi har fået vores i dag (eller... de første 600, der er 600 mere på vej :thumbsupsmileyanim: ). Fik et par teaser-billeder efter et par dage.

Vi var faktisk lovet at de ville være der søndag eller mandag efter brylluppet, men hun har haft nogen problemer med diverse ting, så de er blevet lidt forsinket.

Men glæd dig til de kommer! Jeg har haft tårer ned af kinderne flere gange mens jeg har kigget dem igennem i dag...

0

Del dette indlæg

Vi har fået vores i dag (eller... de første 600, der er 600 mere på vej :thumbsupsmileyanim: ). Fik et par teaser-billeder efter et par dage.

Vi var faktisk lovet at de ville være der søndag eller mandag efter brylluppet, men hun har haft nogen problemer med diverse ting, så de er blevet lidt forsinket.

Men glæd dig til de kommer! Jeg har haft tårer ned af kinderne flere gange mens jeg har kigget dem igennem i dag...

Glæder mig også helt vildt, ikke mindst fordi, vi gerne vil se billederne fra lokationerne og festen, dem har ingen af vores gæster erhvervet os med og de kan af gode grunde ikke sende nogen fra de 3 lokationer vi var, da det kun var os, chaufføren og fotografen.

Synes det er tarveligt at vi skal vente så længe og har også lige overgiver nyheden til manden og den faldt bestemt heller ikke i god jord hos ham - det er øv, øv øv!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer