Dbrix

Dorthe & Lars 28.08.2010

557 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Smider også lige min PA-beretning her:

Ja så fik denne kontrolfreak af en zilla enedelig sin vilje og blev poltet i går.

Jeg var skide morgensur, sur over ikke at kunne kontrollere og vide hvornår min PA skulle foregå. Det pissede ned, så min løbetur røg i vasken og det kunne i øvrigt også være pisse lige meget det hele....

Tog mig på et tidspinkt sammen til at stå op og gå i bad og besluttede at jeg kunne fordrive tiden med at ligge nogle masker...

Da jeg steg ud af badet, havde jeg fået en sms - fra min kæreste - hvor der stod:

Nu er hun lige gået i bad... Meget, meget på mærkerne...

Spurgte ham om han tog pis på mig og det gjorde han sagde han, men den skulle have vært sendt til en af mine veninder... Men i min verden skulle min PA foregå i går.... Jeg smed en maske i ansigtet og trissede lidt rundt. Tænkte at jeg hellere måtte springe i noget undertøj og bedst som jeg gør det, hører jeg en bil kører ind. Kigger ud af vinduet og ud stiger to veninder... Jeg går nedenunder og tager i mod dem - i undertøj....

Får at vide at jeg har en halv time til at gøre mig klar og at jeg lige skal pakke bikini eller badedragt, håndklæde, noget regntæt, make-up osv.

Jeg bliver hurtig færdig og vi kører mod Hillerød. Første stop er på Hillerød Sygehus, hvor de siger jeg skal ind og have taget en blodprøve... Fint med mig siger jeg, men jeg må ikke donere blod pga. cancer 6 år tilbage.. Vi går ind af de dersens døre der kører rundt og går ligeså hustigt ud igen... De var forud for programmet, så skulle lige improvisere lidt og have tiden til at gå...

Derefter kører vi ned i Hillerød by, hvor vi går over på Encore og de sidder resten af tøserne og venter på mig. I alt er vi 11 og jeg savndede nogle enkelte og var overrasket over en enkel. En kollega til kæresten, som jeg ikke har det i 3½ år og jeg kunne da heller ikke placere hende til at starte med...

Vi får serveres brunch og alle pigerne har taget en ting med til mig, som jeg skal gætte hvem er fra og derefter fortælle de andre hvad vores realtion er og hvor længe vi har kendt hinaden. Det er en meget spredt gruppe piger bestående af en søster, en kusine, forloverens kone, kærestens kollega, 2 veninder fra mødregruppen samt 4 veninder som jeg har kendt i mellem 3 og 20 år! Jeg gættede dem alle

Inden afgang derfra bliver jeg bedt om at skifte mit undertøj ud med den medbragte bikini.... Gruppen deles i 3 biler og den jeg kører med, kører over til den lokale svømmehal, hvor den ene veninde går med ind og prøver at overbevise mig om at jeg skal ind og rutsche sammen med alle ungerne, der er i svømmehallen - men det hopper jeg ikke på og vi går ud igen og kører mod Nødebo med et lille stop i Føtex, hvor nogen skal købe drikkevarer.

I Nødebo skal vi være hos en af veninderne resten af dagen/aftenen/natten. Vi hyggeer og snakker og jeg får besked på at der kl. 15 vil komme et indslag.

Og ganske rigtig kl. 15 træder en mandsperson ind af døren, han kommer over og krammer mig og siger at han er her for at strippe, men ikke almindelig strip, jeg skal være med og vi skal udføre et slags teaterstykke, hvor han er officer og jeg sygeplejerske (i latex), han nævner Pearl Habor. Jeg føler mig ikke overbevist, for tror simpel hen ikke mine veninder ville udsætte mig for det... Han kører lidt på mig, men fortæller så at vi skal lære at tegne croquis (staveplade tak)... Fint med mig. Jeg forlader rummet kortvarigt og da jeg kommer tilbage står manden nøgen og klar til at instruere os i den slags tegning. Han havde virkkelig ikke en pæn diller ikke at dillere generelt er pæne, men den var bare grim/mærkelig....

75 min. undervisning og 4 forskellige tegninger og stillinger kom der ud af det....

Efter han var gået spiste vi lækkert oste/pølsebord, pjattede, hyggede og drak store mængder alkohol.......

Kan ikke huske hvornår vi tog hjem, taxaen var MEGET længe om at komme, men kæresten tog imod mig da jeg kom hjem, fik referat af dagens begivenheder og kl. 4.20 lukkede jeg mine øjne....

En veninde ringede idag, hun var bange for at der ikke var sket nok, men det var lige præcis en PA efter min smag hygge med en masse tøser og hellere en mere end end en for lidt, som melder fra pga. økonomi eller lign.

Ligger fortsat i min seng og har ikke planer om andet, måske kun lige ned på sofaen, men jeg er brugt ovenpå en lang dag/aften/nat.

TAK TIL ALLE DER DELTOG OG GJORDE DET TIL EN DAG JEG ALTID VIL HUSKE

0

Del dette indlæg

12 dage til den store dag og stadig mange løse tråde...

Har endnu ikke besluttet os for velkomstdrink.

Oprindelig skulle det være asti fra Netto/Fakta til den fornuftige pris, men synes det er super sødt...

Hvad er Verdi? Kunne det være en mulighed?

Det skal ikke være nogen blandning af noget, men noget bøvsevand (brus), som lige er til at åbne og hælde op i glassene.

Kan I zillaer hjælpe mig?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde Verdi til velkomstdrink, der blev indtaget sammen med bryllupskagen :lol:

Min mand er ellers ikke så vild med sådan noget Asti, da han synes at det er for sød, men Verdi'en kunne han godt lide :cheerleader3:

Tak Anita,

Kommer det ikke i flere forskellige smag og i så fald, hvilken valgte I?

0

Del dette indlæg

HAr lige skrevet om en dyb rød Lambrusco på min blog. Den smager bare super duper godt

Hej Miss-Lena,

Har lige kigget på din blog og ja troede også det var et levn fra "gamle dage".

Har faktisk et budget på ca. 40 kr. pr. flaske, men må jo foreligge min kæreste det...

Tak!

0

Del dette indlæg

Man kan få Verdi i forskellige smagsvarianter. Generelt syntes jeg, at Verdi er mindre sød end Asti. En af smagsvarianterne er med pære og den er super god - mere frisk end sød. Det er i hvert fald et bud, hvis I gerne vil have boblevand som ikke er for sødt - og som de fleste kan drikke.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde Verdi til velkomstdrink, der blev indtaget sammen med bryllupskagen :lol:

Min mand er ellers ikke så vild med sådan noget Asti, da han synes at det er for sød, men Verdi'en kunne han godt lide :cheerleader3:

Tak Anita,

Kommer det ikke i flere forskellige smag og i så fald, hvilken valgte I?

Jo der er flere forskellige... Blandt andet hindbær. Vi havde den "almindelige" i grøn flaske, da der ikke skulle være for meget frugtsmag til vores bryllupskage :)

0

Del dette indlæg

Jeg kan helt klart anbefale Verdi med hindbærsmag. Ikke alene er den fantastisk flot i farven (flasken er også pæn), men den smager altså også bare super. Vi skal bruge den til vores bryllup som velkomstdrink. Den koster omkring 27-28 kr i Netto, men vi var for nylig ved grænsen, og der snuppede vi en kasse med 6 flasker for omkring 100 kr.

Hvis du ikke kender den, får du lige et billede:

post-38032-1281971631.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal have champagne, den "søde" udgave. Ikke asti-sød dog, men heller ikke sur... Gav det mening?

Ja søde Mille, men hvillken og hvad har I givet for den?

Det må jeg desværre være dig svar skyldig :lol:. Den hedder Lindenborg Champagne, opkaldt efter kroen vi skal holde det på, så det er dem der står for det...

I må holde ne impulsiv champagnesmagning en af dagene ;)

0

Del dette indlæg

Vi skal have champagne, den "søde" udgave. Ikke asti-sød dog, men heller ikke sur... Gav det mening?

Ja søde Mille, men hvillken og hvad har I givet for den?

Det må jeg desværre være dig svar skyldig :lol:. Den hedder Lindenborg Champagne, opkaldt efter kroen vi skal holde det på, så det er dem der står for det...

I må holde ne impulsiv champagnesmagning en af dagene ;)

Jamen jeg er slet ikke champagne pige (blev dårlig af det i mine ungedage - jordbærchampagne blandet med øl), så det bliver der ikke lige udsigt til.... Har ikke rigtig drukket så champagne siden....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi tog lige en beslutning i aftes efter kæresten havde været med på en kigger i jeres besvarelser..

Det blev til 16 flasker Verdi. Halvdelen med hindbær og halvdelen af den grønne... Dem har han købt i dag.

Derudover fik vi lavet den endelige indkøbsliste og fordelt den mellem os afhængig af hvad vi skal de næste par dage og så er der nogen ting som først kan købes op til...

Men det var rart at få det ud af hovedet og mobilen, hvor alt bliver skrevet ned.

Vi har møde med præsten på torsdag og har i aftes sendt hende 3 alternative sange i stedet for den vi først havde ønsket... Vi har ikke besluttet os endelig endnu om vi fastholder vores første ønske (Ingen anden drøm... Anne Linnet) eller om vi skal vælge en af de førgende:

Du er.... SøsFenger/News

Lad mig være den... Anne Linnet

Aldrig aldrig... Danser med drenge

Efter arbejde skal jeg ned og hente en pakke, fra en BK zilla, jeg har bl.a. købt 7 spejle til borddekoration, så den glæder jeg mig til at få.

Bartenderen har bedt om knust is, det kunne vores kok ikke skaffe, så det jeg bestilt til afhentning på næste fredag.

Nej det er fedt det rykker sgu lidt nu, jeg var lidt ved at stresse... Synes stadig der var/er mange løse tråde.

0

Del dette indlæg

Selvom der er 10 dage til den store dag, så er vejrudsigten ikke på vores side...

Og jeg er fuldstændig blank med hensyn til en evt. indendørs lokation.

Vi ska vies i Lynge, festen holdes i Hørsholm, så alt derimellem - Hillerød, Lynge osv. er ok...

Nogen stedkendte zillaer, som kan komme med en idé til vores indendørs lokation?

Kom glad!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med Frederiksborg slot?

Eller måske Novo eller et andet firma har en fed bygning, hvor nogen kendte nogen....

Eller Bellevue teater?

Jamen kan man komme ind på Frederiksborg Slot?

Har talt om det firam jeg er i, en gammel produktionsfabrik, men det skulle være for at få billeder med rå/anderledes/kontraster til det romantiske - der er bare så forbandet beskidt!

Bellevue ligger for langt væk ift. vores tidsramme....

0

Del dette indlæg

Jeg ved ikke om man kan komme ind, men man kan jo spørge...

Kan det ikke klares med en støvsuger eller noget dagen inden?? Ellers måske en af de fede nyere virksomheder?

Eller prøv at snakke med venner og bekendte fra området - eller fotografen - måske han har forslag?

0

Del dette indlæg

Jeg ved ikke om man kan komme ind, men man kan jo spørge...

Kan det ikke klares med en støvsuger eller noget dagen inden?? Ellers måske en af de fede nyere virksomheder?

Eller prøv at snakke med venner og bekendte fra området - eller fotografen - måske han har forslag?

Ja det skader selvfølgelig ikke at spørge......

Det er en produktionsvirksomhed, som bare er gammel og slidt og en støvsuger kan ikke gøre det....

Min kæreste har adgang til det nye Finanscenter i Hillerød, måske er der muligheder der, det må jeg lige have spurgt ham om....

Fotegrafen er fra København, men hende skader det vel heller ikke at spørge...

0

Del dette indlæg

Jeg bander også vejret langt væk lige i øjeblikket... I går så det godt ud, men i dag siger det at det bliver regn hele lørdagen :thumbsupsmileyanim: Har desværre ingen ideer til indendørs location i jeres område.

Nå, jeg ville egentlig bare sige

Tillykke med milepælen!

I morgen er du et-cifret!

0

Del dette indlæg

Jeg bander også vejret langt væk lige i øjeblikket... I går så det godt ud, men i dag siger det at det bliver regn hele lørdagen :thumbsupsmileyanim: Har desværre ingen ideer til indendørs location i jeres område.

Nå, jeg ville egentlig bare sige

Tillykke med milepælen!

I morgen er du et-cifret!

Tak!! Ja 10 dage and counting....

Håber I får tørt vejr, Mille!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer