Dbrix

Dorthe & Lars 28.08.2010

557 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:heart::blush:hep hep.... :):denmarkflag:

synes helt vi glemmer at rose fotografen her...

det er vist ikke bare lige lært på 5 min at tage så gode billeder...

århh.. tusind tak.... glad for respons...

jeg havde jo lige en virkelig flot model her..... smuk smuk smuk..

:denmarkflag: tak og jeg er enig med bobo vi skal ikke glemme fotografen i denne proces :denmarkflag:

Tak for godt arbejde!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flotte billeder og figur!!! :heart:

- jeg skal også have taget b-billeder på fredag!

Det bliver SÅ spændende, det er virkelig en stor grænse for mig at overskride, det er heldigvis en god veninde der skal tage dem hjemme hos hende selv :blush:

Tak Mette,

Det er meget nemmere end jeg havde forventet og klart en fordel at fotografen er kvinde...

Rigtig god fornøjelse på fredag, håber vi får dine billeder at se herinde!

0

Del dette indlæg

I mandags, den 28. juni var der 2 mdr. til den 28. august - til den store dag.

I går 60 dage. som jo også er en milepæl :bearhug:

Det står lidt stille i planlægningen, men vi når det det nok - det har kæresten i hvert fuld tiltro til... hmm....

Er ved at have styr på hvilke billeder jeg skal bruge til mandens morgengave... Har droppet kaleneder og vil i stedet finde et eller andet lækkert fotoalbum, hvor jeg sætter billederne ind. Gerne et af dem hvor der ligger sådan et halvgennemsigtigt papir foran....

Så skal på jagt i dag eller i morgen....

0

Del dette indlæg

Så har vi fået vores drinkskort på plads med hjælp fra en kollega og inspiration fra metteholm.

Der er noget på begge sider og det er meningen kortede skal stå op fdorskellige steder i lokalet samt selvfølgelig i baren.

post-37401-1278524378.jpg

Redigeret af Dbrix
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Og er det forresten meningen, at de skal lamineres? Jeg er lidt på bar bund, når jeg har lamineret dem, for de bliver jo mega stive i det :balloons: Men det kan da godt være, at det bare er et spørgsmål om vold, magt og en stak bøger ovenpå, når de er foldet...

De er virkelig flotte!!!

0

Del dette indlæg

De er virkelig flotte...!! Er de lavet i publisher? Jeg har set, at de har sådan en skabelon at lave det efter :-) Må jeg stjæle dem????

Ja det må du da, har jo selv fået inspiration fra en anden bruger herinde :balloons:

Det er lavet i indesign, tror jeg nok programmet hedder, men det er jo en kollega, der har lavet det for os.

0

Del dette indlæg

Og er det forresten meningen, at de skal lamineres? Jeg er lidt på bar bund, når jeg har lamineret dem, for de bliver jo mega stive i det :balloons: Men det kan da godt være, at det bare er et spørgsmål om vold, magt og en stak bøger ovenpå, når de er foldet...

De er virkelig flotte!!!

Vi har ikke lamineret dem, men printet dem på noget kraftigt papir. Tror ikke du får noget godt ud af at lamminere dem, hvis du skal have dem stående?!

Og tak, bringer budskabet videre til kollegaen, der har kreeret dem!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flotte billeder og figur!!! :balloons:

- jeg skal også have taget b-billeder på fredag!

Det bliver SÅ spændende, det er virkelig en stor grænse for mig at overskride, det er heldigvis en god veninde der skal tage dem hjemme hos hende selv :)

Tak Mette,

Det er meget nemmere end jeg havde forventet og klart en fordel at fotografen er kvinde...

Rigtig god fornøjelse på fredag, håber vi får dine billeder at se herinde!

Nu for vi at se, jeg har i hvert falde et enkelt eller to i tankerne som I gerne må se, men i første omgang GLÆDER jeg mig bare til at se dem igen - færdig redigeret i sort/hvid med et sepia look!!!

0

Del dette indlæg

Juhuu endelig billeder af drinkskort, har også tænkt på om det blev til noget. Glad for inspirationen kunne bruges :) Super fine!

Ja vi har været lidt langsomme om at gøre det færdigt, det første udkast blev færdig for længe siden, men bartenderen havde lige nogle ændringer og tilføjelser, og det skulle jo passes ind i min kollegas tid....

Men vi er selv glade for resultatet og glade for ar vi har kunnet bruge jeres som inspiration og min kollegas talent i indesign :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja okay... Synes bare det er tit når man er på bar, at deres foldede drinkskort er laminerede... Hm... Tænker bare det er et spørgsmål om tid før der kommer en dråbe gul gajol på... (Også på kjolen for den sags skyld)...

Det er de muligvis også...

Hvis vores skulle lamineres, så ville vi ikke folde dem, men bare sørge for at der var noget på begge sider....

Og pyt med at der kommer evt. gris på.... (bortset fra kjolen)...

0

Del dette indlæg

Flotte drinkskort!! :balloons:

-i øvrigt sød kage, hvad sagde sønnike til den?

Han synes den var super flot, men synes også det var pinligt at få en Hannah Montanna kage... Men plakaten der var på er allerede kommet op på væggen og de 4 badge kom lyn hurtigt på t-shirten han havde på.... Tror bestemt det var en succes og alle tog billeder af den!! :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer