Dbrix

Dorthe & Lars 28.08.2010

557 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Århhhh tusind tak for jeres søde tilkendegivelser, det varmer sgu!!

Lader til at jeg godt kan hyre hende, der lagde min make-up - jeg planlægger ikke at skulle sidde i en Estee Lauder stand på min bryllupsdag og har arrangeret, at hun kommer til mig og lægger make-uppen, hvis jeg kunne lide den og det lyder som om at der ikke er ramt helt ved siden af.....

Skønt!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil lige starte med at sige, at jeg stadig soler mig i jeres søde ord omkring min prøve make-up og jeg har hyret hende, der har lagt den og det er jo skønt at det er på plads.

I næste uger tager vi til London på shoppetur, 4 overnatninger og vi glææææææder os! :):cheerleader3:

Vi rejser derover forår og efterår og shopper igennem. :cheerleader3:

Dette er en del af det vi købte i november sidste år og listen er lang igen denne gang. weeeeiiiii!!

Billedet er taget i vores hotelværelse inden vi pakkede sammen, checkede ud og shoppede videre en del timer.

post-37401-1271440219.jpg

Redigeret af Dbrix
0

Del dette indlæg

Vil lige starte med at sige, at jeg stadig soler mig i jeres søde ord omkring min prøve make-up og jeg har hyret hende, der har lagt den og det er jo skønt at det er på plads.

I næste uger tager vi til London på shoppetur, 4 overnatninger og vi glææææææder os! :):cheerleader3:

Vi rejser derover forår og efterår og shopper igennem. :cheerleader3:

Dette er en del af det vi købte i november sidste år og listen er lang igen denne gang. weeeeiiiii!!

Billedet er taget i vores hotelværelse inden vi pakkede sammen, checkede ud og shoppede videre en del timer.

Håber fandeme at vi kommer sfsted, at den åndssvage askesky fra Island har forladt luftrummet. Får en mindre depression, hvis vi ikke kommer afsted på torsdag!

0

Del dette indlæg

Er på vej mod en mindre "depresion", udsigten til at vi kommer til London på torsdag bliver mere og mere urealistisk!! :)

I går aftes var vi fortrøstningsfulde og der var udsigt til at man ville flyve igen fra på torsdag. Her til morgen er historien en anden - vulkanen blusser op igen og mere aske er på vej....

Shit hvor er jeg bare ærgerlig, har virkelig glædet mig til at komme af sted....

Please kryds fingre for at vi kommer afsted (og ikke mindst hjem rettidigt igen) samt hjælp mig med at puste den ånssvage askesky væk!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg krydser fingre på fuld kraft!

Har selv fly-billetter til Rom i morgen tidlig, men det kan jeg vist godt skyde en hvid pind efter :thumbsupsmileyanim:

Og dog?! Lufthavnen åbner for flyvninger mellen kl. 02.00 og kl. 8.00 i morgen, så måske er der stadig mulighed?!

Vi tør jo stadig ikke satse på at kommer afsted, det kræver jo også at lufthavnen i London har åbent og pt. er der ikke udsigt, at de åbner derovre.

Vi krydser fortsat fingre.... Ellers så kører vi, siger kæresten, via Frankrig og den tunnel der går derfra til England. Jeg er slet ikke til lange bilture. Alene de årlige ture til Fyn for at besøge famile på kærestens side, er en dræber!!

0

Del dette indlæg

Har selv fly-billetter til Rom i morgen tidlig, men det kan jeg vist godt skyde en hvid pind efter :cheerleader3:

Og dog?! Lufthavnen åbner for flyvninger mellen kl. 02.00 og kl. 8.00 i morgen, så måske er der stadig mulighed?!

Vi tør jo stadig ikke satse på at kommer afsted, det kræver jo også at lufthavnen i London har åbent og pt. er der ikke udsigt, at de åbner derovre.

Vi krydser fortsat fingre.... Ellers så kører vi, siger kæresten, via Frankrig og den tunnel der går derfra til England. Jeg er slet ikke til lange bilture. Alene de årlige ture til Fyn for at besøge famile på kærestens side, er en dræber!!

He he ...tror du ikke det siger mere om svigermekanikken end om bilturen :thumbsupsmileyanim: Ej, tror det bliver en fantastisk tur for jer, :cheerleader3: lige meget hvad, om det er i bil eller med fly

0

Del dette indlæg

Har selv fly-billetter til Rom i morgen tidlig, men det kan jeg vist godt skyde en hvid pind efter :cheerleader3:

He he ...tror du ikke det siger mere om svigermekanikken end om bilturen :thumbsupsmileyanim: Ej, tror det bliver en fantastisk tur for jer, :cheerleader3: lige meget hvad, om det er i bil eller med fly

:cheerleader3: måske og ikke utænkeligt. Men jeg er bare ikke til længere ture i bil!

Og selvfølgelig bliver turen fantastisk uanset transportmiddel, men desværre går en del af tiden jo så med transport og det er ikke planen, tidne skal jo bruges på shopping, shopping, shopping :cheerleader3:

Vi krydser fortsat alt hvad vi kan krydse og håber at der også i morgen er flyvninger fra Kastrup til London. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige hjemvendt fra endniu en fantastisk shoppingtur til London, men har jeg kvajet mig?

Vi talte om morgengave og jeg har tilsyneladende udtrykt, at jeg synes det skal være en gave, som man har resten af livet...

Så det han egentlig havde forestillet sig at forære mig, det fik jeg med den udtalelse, manet i jorden.

Så jeg fik spurgt ind til, hvad han havde droppet og det var en tur til Paris med afrejse om mandagen, hvor vi er blevet gift om lørdagen...

Jeg blev sgu lidt ærgerlig, for det kunne da være super romantisk og forhåbentlig afslappende ovenpå et forhåbentlig dejligt og minderigt bryllup. Jeg forsøgte at overbevise mig selv om at en tur til Paris, det er vel også noget man har resten af livet, om ikke andet mindet om det...

Hvad siger I?

0

Del dette indlæg

Lige hjemvendt fra endniu en fantastisk shoppingtur til London, men har jeg kvajet mig?

Vi talte om morgengave og jeg har tilsyneladende udtrykt, at jeg synes det skal være en gave, som man har resten af livet...

Så det han egentlig havde forestillet sig at forære mig, det fik jeg med den udtalelse, manet i jorden.

Så jeg fik spurgt ind til, hvad han havde droppet og det var en tur til Paris med afrejse om mandagen, hvor vi er blevet gift om lørdagen...

Jeg blev sgu lidt ærgerlig, for det kunne da være super romantisk og forhåbentlig afslappende ovenpå et forhåbentlig dejligt og minderigt bryllup. Jeg forsøgte at overbevise mig selv om at en tur til Paris, det er vel også noget man har resten af livet, om ikke andet mindet om det...

Hvad siger I?

Nu sidder jeg jo netop og søger efter billeder til brug til morgengaven til min kommende mand - en tur til London. Så jeg må sige, at jeg godt mener, at man har sådan en gave - minderne - resten af livet :cheerleader3: Det er jo skønt at kunne tænke tilbage på gode oplevelser sammen, og det er rejser jo.

Jeg har selv haft mange overvejelser om, hvorvidt morgengaven skulle være en ting af en eller anden art, som man kunne bruge/se på el.lign. Men manden min ønsker sig ikke rigtig noget af den slags (ur får han af forældrene i 30-årsgave 5 dage før og han har selv sagt, at en mobiltelefon el.lign. skal det ikke være). Vi kom sammen frem til, at det skal være personligt, og det kan være en ting eller oplevelser sammen.

0

Del dette indlæg

Hvad siger I?

Nu sidder jeg jo netop og søger efter billeder til brug til morgengaven til min kommende mand - en tur til London. Så jeg må sige, at jeg godt mener, at man har sådan en gave - minderne - resten af livet :cheerleader3: Det er jo skønt at kunne tænke tilbage på gode oplevelser sammen, og det er rejser jo.

Jeg har selv haft mange overvejelser om, hvorvidt morgengaven skulle være en ting af en eller anden art, som man kunne bruge/se på el.lign. Men manden min ønsker sig ikke rigtig noget af den slags (ur får han af forældrene i 30-årsgave 5 dage før og han har selv sagt, at en mobiltelefon el.lign. skal det ikke være). Vi kom sammen frem til, at det skal være personligt, og det kan være en ting eller oplevelser sammen.

Vi rejser min. 3 gange om året, 2 gange til London (udcen børn), så kan kun anbefale det. Elsker London og de shoppemuligheder der er samt de penge vi sparer.

Så med vores historik i udlandsrejser, som på lidt over 3 år tæller Mallorca, Spanien x 2, Thailand (uden børn), London x 5 (uden børn), Kreta x 2 (uden børn), så er det jo ikke det vi lige står og mangler. Og vi har jo en del gange haft muligheden for at rejse uden børn og det er en anden slags ferie, hvor vi nyder hinanden på en anden måde end med børn.

Men når det så er sagt , så har jeg vidst aldrig været i Paris, måske som barn , men har ikke nogen erindring om det. Og har hørt det skulel være en super romantisk by?!

0

Del dette indlæg

personligt så ville jeg nok altid kunne huske en rejse til kærlighedens by paris hvis den var lige efter mit bryllup..

men det kommer jo an på hvor specielt det er at rejse..

men når i aldrig har været der før...

jeg ville nok sige til ham at det var en gave for livet for mig med den tur..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad siger I?

Vi rejser min. 3 gange om året, 2 gange til London (udcen børn), så kan kun anbefale det. Elsker London og de shoppemuligheder der er samt de penge vi sparer.

Så med vores historik i udlandsrejser, som på lidt over 3 år tæller Mallorca, Spanien x 2, Thailand (uden børn), London x 5 (uden børn), Kreta x 2 (uden børn), så er det jo ikke det vi lige står og mangler. Og vi har jo en del gange haft muligheden for at rejse uden børn og det er en anden slags ferie, hvor vi nyder hinanden på en anden måde end med børn.

Men når det så er sagt , så har jeg vidst aldrig været i Paris, måske som barn , men har ikke nogen erindring om det. Og har hørt det skulel være en super romantisk by?!

Det lyder til, at I ofte har mulighed for en par-tur og det er jo dejligt!!

Jeg har været i Paris 3 gange, dog aldrig med en kæreste og for nogle år siden, men jeg synes, det er en rigtig skøn by! Der er meget at se og god mad, så den er oplagt til en bryllupsrejse. Vi har lagt vores rejse lige efter brylluppet, fordi vi forestiller os, at vi er i et særligt humør og bare gerne vil hinanden og det kan man jo på en rejse.

0

Del dette indlæg

Jeg har stor-shoppet i London i weekenden og har bl.a. købt et par lilla stilet sandaler, de er bare så fine (synes jeg) og vil lige dele dem med jer.... Selvom der er lilla teme til vores bryllup, så er de desværre ikke brugbare den dag, da jeg ikke skal være i øjenfaldende højere end gemalen ;)

post-37401-1272478210.jpg

post-37401-1272478228.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer