Dbrix

Dorthe & Lars 28.08.2010

557 indlæg i dette emne

Sikke nogle flotte indbydelser, elegante og enkle :)

Jeg tror det bliver rigtig fint med monogrammet på konvoluten ;)

Jeg satte det både på konvolut og på bagsiden er invitationen, og det så jo helt kongeligt ud :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke nogle flotte indbydelser, elegante og enkle :)

Jeg tror det bliver rigtig fint med monogrammet på konvoluten ;)

Jeg satte det både på konvolut og på bagsiden er invitationen, og det så jo helt kongeligt ud :cheerleader3:

Super idé Annemarie med monogram på bagsiden af invitaionerne også... Må vidst lige have dem ud af kuverterne igen ;o)

0

Del dette indlæg

Jeg synes også at du er sluppet godt fra at få lavet nogle rigtig FLOTTE invitationer....

Tak!!

Har jo ikke lavet dem alene - langt fra! Kæresten har klippet sølvstrimlen til, hjerterne og skåret papiret til invitatiosteksten - det der kræver lidt mere fingerfærdighed end jeg ejer.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fine invitationer! Så noget kreativitet må du da besidde :)

Hvornår sender I invitationerne ud? Véd folk, I skal giftes på den dato?

Langt de fleste ved det. Jeg ved det er tidligt, men begynder så småt at aflevere dem, når vi ser gæsterne. Skal se en del af dem herover de næste 2 mdr. Resten sender vi senest slutningen af marts.

0

Del dette indlæg

Så fik jeg set kærestens tøj, godkendt og betalt (Forbrugsforeninge længe leve) det - han bliver så lækker!

Det er sort jakkesæt, hvid skjorte og sølv vest og kravat. Super lækker kvalitet. Tænk ar man skal betale 900 kr. for en skjorte, jeg stod kortvarigt emd åben mund. Men det hele kostede omkring 5.000 kr., der havde vi paret en tudse og jakkesættet kan jo bruge igen senere.

Vi fik også købt en lille stempelpude til vores stempel med vores monogram, som vi fik hjem i går, så nu har alle invitaioner og kuverter fået et stempel.

Vedhæfter lige billeder - i knap så god kvalitet.

post-37401-1266681126.jpg

post-37401-1266681146.jpg

0

Del dette indlæg

Så har jeg også shoppet lidt på terrierplaynet.net...

Har købt to par, for kunne ikke bestemme mig og til de priser, så går det nok :)

£41 for 2 par inkl. forsendelse - ca. 350 kr. Nogen der ved hvor længe de er undervejs?

Har bestilt begge med 2,5" hæl (6,4 cm), kæresten er desværre ikke så høj for så havde jeg helt sikkert valgt noget højere...

post-37401-1266915834.jpg

post-37401-1266915856.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har købt to par, for kunne ikke bestemme mig og til de priser, så går det nok :)

£41 for 2 par inkl. forsendelse - ca. 350 kr. Nogen der ved hvor længe de er undervejs?

Har bestilt begge med 2,5" hæl (6,4 cm), kæresten er desværre ikke så høj for så havde jeg helt sikkert valgt noget højere...

Uh! Jeg har også kig på dem til højre!! De er så fine!! :a1093: Lægger du et billede op, når du har modtaget dem?? Jaaa!!!

0

Del dette indlæg

Uh! Jeg har også kig på dem til højre!! De er så fine!! :a1093: Lægger du et billede op, når du har modtaget dem?? Jaaa!!!

Jep det skal jeg nok. Synes da jeg var på hjemmesiden i går at der stod noget om at de fejrede kinesisk nytår i februar, så måske sættes produktionen først i gang i marts. Glæder mig til at få dem!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flere.....

Sikke nogle fine billeder! Jeg kan rigtig godt lide hende til højre her! Hvis ikke jeg havde sådan en høj pande, men kunne have mit hår sådan, så var det helt sikkert sådan det skulle se ud :)

Er det hende med det glatte hår? Synes også det er flot, men mest pga. farvespillet. Tror jeg skal satse på at lade mine naturligere krøller på banen.

Nej nej - hende med diademet længst til højre. Det krøller da fint bagpå ;)

Lækre invitationer! Og blæret blærerække :a1093:

0

Del dette indlæg

Suk er sgu sådan lidt trist og må lige af med det….

Kæresten fik en opringning fra lægen i formiddags, det viser sig at der er kræft i en skønhedsknop (modermærkekraft) han fik fjernet i sidste uge… Og ja man skal jo ikke male fanden på væggen meeeeen….

Nu har jeg altså selv været samme tur igennem 5½ år tilbage. Gik bare til lægen for at få fjernet en skønhedsknop på benet (den var i vejen, når jeg barberede ben) og en der sad mellem brysterne. Lægen sagde (som der også blev sagt til min kæreste) at den ikke fejler noget, men det bliver jo alligevel sendt til undersøgelse. En uge senere havde jeg lægen i tlf., som kunne berette at der var cancer i den på benet, så inden der var gået 14 dage havde jeg været til undersøgelse på Riget og været under kniven. De skyder gråspurve med kanoner og fjernede helt vildt meget, så jeg i dag har verdens grimmeste ar og et indhug i det venstre ben (behøver jeg at fortælle at jeg aldrig viser ben (med mindre jeg er på stranden). De havde samtidig mistanke om, at det havde spredt sig til lymferne og jeg fik også et snit i lysken, men der var ikke noget alligevel (heldigvis) men nu har jeg så et evigt minde i form af et ar dernede også.

Derefter venter man et stykke tid på at få svar på om de har fået det hele med eller om man skal i noget efterbehandling. Jeg var heldigvis kureret i første hug og har gået til regelmæssig kontrol på Riget de sidste 5 år.

Håber kæresten slipper lettere igennem det. Han bliver i hvert fald kontaktet af Herlev Hospital i løbet af ganske få dage. Kryds fingre kære zillaer….

Cancer sucks!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Life is a bitch some times! Øv, hvor er jeg trist over at høre det. Håber virkelig der hurtigt sker noget, så I kan finde jer selv igen og finde glæde i planlægningen af den dag, der handler om at vælge hinanden og være der for hinanden i netop sådanne situationer.

:heart: og tanker

Redigeret af Melin79
0

Del dette indlæg

Sikken da noget lort!

Men kan kun give miss-lena ret i at det da var godt det blev opdaget! Forhåbentlig sker der ikke mere nu hvor det er blevet fjernet - jeg krydser i hvert tilfælde fingre for jer og håber på det bedste.

:heart:

0

Del dette indlæg

Ja life's a bitch!!

Han skal til undersøgelse på Herlev på fredag og først derefter ved vi mere....

Vi er begge glade for at vi har min historik at tage udgangspunkt i, jeg kom jo rask ud på den anden side.

Og min søster svigerinde er også lige kommet ud af behandling uden en længerevarende behandling.

Tak for alle jeres søde ord.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer