Dbrix

Dorthe & Lars 28.08.2010

557 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Har været hos min mor for at hente kjolen, så min veninde og jeg kunne se om der var en sammenhæng mellem kjole, sko, slør og smykker, som alle er købt hver for sig og det er jo svært at tyde en farve ud fra et billede på nettet - men det gået overraskende godt og kjole, slør og sko matcher hinanden super og smykke passer også godt til.

Veninden tog nogle billeder og nej jeg er ikke fotogen og ja jeg ligner en flad leverpostegsmad, men borset fra det, så er jeg godt tilfreds med det samlede look. Kjolen skal lige lægges ind, så den følger min figur noget bedre, der kan tages en del, men vi venter til vi er helt tæt på brylluppet. Og når hår og make-up bliver lagt og der er kommet lidt kulør på den vinterblege hud, så skal det nok blive godt.

Smider lige 5 billeder.

Først et forfra og lidt fra siden:

post-37401-1267646001.jpg

post-37401-1267646033.jpg

Redigeret af Dbrix
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her har jeg ikke været før, det er da en fejl :cheerleader3::respekt:

Velkommen til :rolleyes:

Tilbage til kjolen:

WOW hvor er du smuk!! Sikke en flot kjole, hvilket mærke er det?

Det er bare flot valgt af tilbehør, når du ikke har købt det sammen!! Det har du sans for :cheerleader3: Og gennemført; blonde på kjole matcher blonde på slør... og kæden med bling bling på kjolen.... SÅ flot :cheerleader3: :cheerleader3: :pokey:

Har du flere billeder, for det er SÅ dejligt!!!

Kramz fra Lone

Hej Lone,

Tak tak og jo du har været forbi før (side 1 faktisk) og det er jo DIG jeg har købt skoene af :cheerleader3:

Kjolen er af mærket White One.

Og har ikke flere billeder i denne omgang, de er blevet censoreret :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gud hvor er det bare skønt med positive tilbagemeldinger, så hvis jeg var i tvivl om det var den rette kjole osv., så er jeg det ikke nu...

Har læst nogle af jeres tilbagemeldinger højt for kæresten uden at afsløre der hvor der bliver gået i detaljer ift. udseende af kjole eller figur og han synes det er svært at høre på, han lider lidt og er nu endnu mere spændt....

Yeah jeg kan gå glad i seng - dejligt - og endnu en gang tak for de pæne ord!!

0

Del dette indlæg

Jeg synes også den er skøn! Og du er skøn i den! :cheerleader3:

Og hvor dejligt, at tingene der er købt hver for sig, passer sammen.

Læste lige hvad du har skrevet om din kommende og modermærket... ÆV!! Kræft er noget L...!

Jeg sender Jer begge mange tanker og håber på den bedst tænkelig afslutning på den historie. Og så lige sådan et her til at sove på :cheerleader3:

Redigeret af Susanne33
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her har jeg ikke været før, det er da en fejl :sm::sm:

Velkommen til :badgirl:

Tilbage til kjolen:

WOW hvor er du smuk!! Sikke en flot kjole, hvilket mærke er det?

Det er bare flot valgt af tilbehør, når du ikke har købt det sammen!! Det har du sans for :cheerleader3: Og gennemført; blonde på kjole matcher blonde på slør... og kæden med bling bling på kjolen.... SÅ flot :cheerleader3: :cheerleader3: :pokey:

Har du flere billeder, for det er SÅ dejligt!!!

Kramz fra Lone

Hej Lone,

Tak tak og jo du har været forbi før (side 1 faktisk) og det er jo DIG jeg har købt skoene af :cheerleader3:

Kjolen er af mærket White One.

Og har ikke flere billeder i denne omgang, de er blevet censoreret :respekt:

Hold da op, tænk at jeg kunne glemme det :sm::sm: Man bliver nok lidt rundtosset af alle de tråde, for man er vel en rigtig bridezilla og skal snage i alt og alle thi hi...

:cheerleader3: Kjolen er fra White One, det mærke kender jeg ikke, men den er super flot!!

Hvordan kan billederne blive censureret??

Nå, anyways, jeg følger med her også, det bliver så spændende :cheerleader3::rolleyes:

Kramz fra Lone

White One har rigtig mange flotte modeller, House of Brides forhandler dem.

Billederne blev bare så dårlige at de ikke skal offentliggøres :)

0

Del dette indlæg

Jeg synes også den er skøn! Og du er skøn i den! :cheerleader3:

Og hvor dejligt, at tingene der er købt hver for sig, passer sammen.

Læste lige hvad du har skrevet om din kommende og modermærket... ÆV!! Kræft er noget L...!

Jeg sender Jer begge mange tanker og håber på den bedst tænkelig afslutning på den historie. Og så lige sådan et her til at sove på :cheerleader3:

Tak og ja cancer er noget rigtig LORT!! Vi ved måske lidt mere efter hans ambulante operation i morgen, vi håber på det bedste!

0

Del dette indlæg

Det er da bare topmålet af personlighed og stil. Synes virkelig du udstråler selvsikkerhed og ved-hvad-jeg-vil...

Tak Miss-Lena, så fik du også lige set sløret live... Vildt hvor godt det egentlig passer til blonden på kjolen, det havde jeg slet ikke tænkte på,da jeg købte det!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter jeg gik i seng i aftes med et smil på læben over de positive tilbagemeldinger jeg har fået fra jer, så tænkte jeg på hvor fedt det egentlig er at man lige kan smide nogle billeder herinde og få konstruktiv kritik. Havde det ikek været for dette fantastiske forum, så var det kun mig, min mor og min veninde, der ville se kjolen inden brylluppet....

Det er sgu fedt at man også lige kan vise den frem til en helt masse andre, som mentalt er samme sted (elller i nærheden) af hvor man selv er...

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Det bliver en god dag, bliver jo helt høj af de søde ord!!

0

Del dette indlæg

Hov havde slet ikke set at billederne af kjolen var kommet... :pokey:

Du ligner da bestemt ikke flad leverpostej!!!!!!!!!!!!!!!!! :grin2:

Du ser meget smuk ud i kjolen.. :cheerleader3: Synes nærmest der er lidt græsk gudinde over dig i den... :cheerleader3:

:cheerleader3: nåh ja græsk gudinde, det tror jeg næppe, de findes vel ikke så hvide og gennemsigtige, men af hjertet tak :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Der er altså INGEN der kan ligne leverpostej i en brudekjole :cheerleader3: Der ser man bare fantastisk ud og så kan det jo kun blive endnu mere fantastisk, når alt går op i en højere helhed på bryllupsdagen!

Hvor er den en flot og enkel kjole, som du ser meget veltilpas ud i :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er altså INGEN der kan ligne leverpostej i en brudekjole :cheerleader3: Der ser man bare fantastisk ud og så kan det jo kun blive endnu mere fantastisk, når alt går op i en højere helhed på bryllupsdagen!

Hvor er den en flot og enkel kjole, som du ser meget veltilpas ud i :cheerleader3:

Tak Rikke... Med leverpostej mener jeg sådan i helhed, du ved, vinterbleg, stryhns grovhakket farvet får, mørke render under øjnene osv. Og så det faktum at jeg ikke er vild med at få taget billeder, men bare var nødt til at have nogen og det er jeg jo så glad for at jeg gjorde nu :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så blev kæresten opereret ambulant på Herlev for hans modermærkekræft, det var klamt at se - jeg var med inde. Så skal han vente 10 dage, så har de svar på om de har fået det hele med eller om der skal mere til og det også er gået i blodbanerne.... :cheerleader3:

Skal vi være kyniske (og det har vi allerede været), så får han udbetalt kritiks sygdom, min. 150.000 kr., så bryllupsrejsen er hjemme og nok i en lidt mere luksus udgave end egnetligt først tænkt. Jubiii... Vi ville selvfølgelig til enhver tid hellere undvære diagnosen, men når det så skal være, så er det da rart at der er indbetalt til kritisk sygdom (jeg fik selv 59.000 kr dengang jeg fik diagnosen).

Og skattefar har også været gavmild ved mig i dag, 15.000 kr. Hurra for det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vi har købt 72 flaser vin af vores ynglingsvin - italiensk (husvinen kalder vi den også).

Normalpris pr. flaske er 50 kr. vi fik dem til halv pris. :(:cheerleader3:

Vi skal ikke bruge dem alle til brylluppet, men skulle også have nogen til eget forbrug. Vi har altid kun fået positive tilkendegivelser fra vores gæster, der har prøvet den, så derfor har vi valgt at bruge den til brylluppet også.

Så hvis vi skal bruge max 60 til brylluppet, så koster vinen os kun 1500 og det er sgu da billigt sluppet.

0

Del dette indlæg

Var dårligt trådt ud badte i morges, da jeg fik en opringning om, at hvis jeg ville nå at tage afsked med min var, så skulle jeg kridte skoene.

Han var igen, igen kørt på intensiv og han kæmpede for sit liv.

Så jwg har været hos min far og heldigvis var opringningen værre end virkeligheden. Jo det var et grimt syn, der mødte mig, men på de timer jeg var der, skete der en væsentlig fremgang og han var bevidst om at vi var hos ham. Jeg er fortrøstningsfuld.

Men en grim opringning at få og jeg har flere gange hørt mig selv sige, at jeg er klar til at give slip på ham, men det er jeg tilsyneladende ikke - har tudet i flere timer.

Og når jeg skriver at en ulykke sjældnet kommer alene, så er det jo kun et par uder siden at vi fik besked om at min kæreste har mnodermærkekræft - det blev han opereret for fredag i sidste uge og vi får svar på onsdag og det hele er kommet med...

Så lige nu synes jeg måske ikke livet er så retfærdigt og så kunne jeg lige lette mit hjerte herinde.

0

Del dette indlæg

Puha, det er aldrig rart når man skal sige farvel. Men godt at din far klarer det lidt endnu. Selvom man forbereder sig på det, så tror jeg aldrig man bliver helt klar til at sige farvel...

:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer