Dbrix

Dorthe & Lars 28.08.2010

557 indlæg i dette emne

"Min" sanger sang uden musik - super flot!

Fordi hun er min tidligere elev og jo ikke på den måde professionel, ville hun ikke have noget for det, men synes det var en ære. Jeg har dog bestem, hun skal have noget i postkassen i nær fremtid - kan bare ikke finde ud af hvad!

Jeg ville nu også kvie mig lidt ved at skulle betale så mange penge, men tror det er normalt??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Får virkelig kun lavet det allermest nødvendige her på jobbet... Tankerne kører rundt omkring brylluppet...

Indtil videre har jeg haft 4 opkald omkring på lørdag - graveren, sangeren, kokken og toastmaster.

Sangeren har "mistet" sin mulighed for at spille klaver mens hun synger "Lad mig være den", men sagde at jeg havde tillid til at det kunne lyde smukt uden - med udgangspunkt i Pilgrims kommentar omkring det længere oppe.

Min søster skrev i går og spurgte om vi havde styr på duge til det lokale, hvor vi skal have kaffe - og øh nej, det havde vi sgu ikke lige tænkt på - den klarer hun. Ligelides har vi glemt at tænke på kaffe, fløde og sukker - ups. Nå men det sørger kokken for, så bonner han os senere...

Havde holdt dagen i morgen åben, som mulighed for at tage på arbejde, har dog noteret det som en fridag i kalenderen og jeg har beslutte tmig, jeg bliver hjemme i morgen - er jo ikke mentalt tilstede på jobbet!

0

Del dette indlæg

Uhh, det er jo lige om lidt! Kan godt læse at nerverne har meldt sig, men er sikker på at det ele kommer til at gå godt, og at I får en vidunderlig dag! :)

Og det lyder som en god idé at tage en fridag imorgen og bare puste ud og prøve at slappe af. :) Håber du kommer godt igennem arbejdsagen idag. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som tiden dog flyver, om mindre end 44 timer vi er mand og kone....

Har nydt min fridag, bortsat fra samlet 2 timers kø ind mod Kbh.

Har været ude på 2 mulige udendørs lokationer, så nu er der noget at vælge imellem.

Og så lige et par billeder af dagens kreation - bordplanen:

post-37401-1282844631.jpg

post-37401-1282844646.jpg

Redigeret af Dbrix
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flot bordplan :super:

Tror desværre ikke det giver mening, at lave bordplan til vores bryllup med så få gæster vi er, men jeg håber. :)

Tak!

Har ikke helt styr på hvor mange det er I bliver?! Men umiddelbart tænkte jeg at det betyder jo bare en mindre praktisk ting at skulle tage sig af...

Super flot bordplans oversigt.. :) Den ide napper jeg lige.. Er det stof eller papir du har brugt som baggrund??

held og lykke med den store dag lørdag :loveflag:

knus m

Jeg har faktisk købt den af en anden zilla herinde fra :rolleyes: Det er stof hun har brugt!

Tak tak!

Flot bordplan!

Tænk om 2 døgn er I i fuld gang med lækker bryllupsmiddag! Hvordan går det med helbredet? Har det hjulpet med en fridag?

Er du ved at være godt spændt?

Nyd de sidste 1½ døgn som frøken :cheerleader3:

Tak maven har det bedre og ja det er så vildt at det er lige om lidt. Fridage gør altid godt :cheerleader3:

Og ja jeg er super spændt, nu må det gerne blive lørdag!

0

Del dette indlæg

Ja overskriften siger vel det hele...

I morgnen kommer frisøren kl. 11 og make-up artisten kl. 12. Hvad serverer man for dem, som ikke kræver det store forberedelse og oprydning bagefter?

Jeg serverede ikke som sådan noget for min frisør/make up-artist, men tilbød hende en cola. Måske kunne lidt frugt være fint? Men de er der jo for at arbejde og har hænderne fulde, så mon de overhovedet forventer noget, udover lidt at drikke?

0

Del dette indlæg

Ja overskriften siger vel det hele...

I morgnen kommer frisøren kl. 11 og make-up artisten kl. 12. Hvad serverer man for dem, som ikke kræver det store forberedelse og oprydning bagefter?

Vi serverede ikke noget for frisør/make-up damen (det var samme person). Hun fik et glas vand, men ellers ikke noget. Du skulle jo nødigt have æble-saft i håret ;)

Håber du har styr på det hele, for i morgen går det løs!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger...

Jamen så gør jeg det heller ikke, kom også fra det, da jeg var nede at handle...

Og Mille, jo tak er ved at have styr på det.... Har lige hentet 25 liter knust is... Skal have ordnet negle kl. 15, aflevere frugt m.v. til bartender kl. 18 og derefter hjem til min mor og lave mad til dem, mens de kreeere bryllupskagen :)

0

Del dette indlæg

Jeg skal gites i dag :)

Har ikke sovet skide godt, men det kommer ikke son nogen overraskelse...

Kom i aftes hjem til "kærestebrev" fra kæresten, hvor jeg skulle sætte x i ja, nej eller måske om jeg ville giftes med ham. afhængig hvad jeg svarede fulgte der en gave med.... Valgte selvfølgelig "ja" og det udløste en cd-rom med diasshow/tale fra ham. Den mere personlige tale, som han synes er forbeholdt os... Den var meget sød og rørende...

Åbnede de andre gaver efterfølgende.... "Måske" udløste aerobic sokker, hvor der står skrevet "velegnet til kolde fødder"... Nej udløste en fortrydelsespille, hvor der på æsken står nødpravention til anvendelse efter ubeskyttet "ægteskab"... Ægteskab har kæresten klistret henover sex.... Gad godt se ekspedienterne da han har været på apoteket og købe den den...

Nå men må hellere komme i gang med dagens program...

Smider lige billeder af "mine" negle, som jeg fik lavet igår, håber jeg får tid til at file dem lidt.

post-37401-1282977705.jpg

post-37401-1282977721.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med dagen :)

Ja og vejret er rigtigt flot, håber det holder hele dagen ;)

Jeg håber også I får en fantastisk og god dag sammen med jeres gæster :rolleyes:

Kærlig Hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer