tina1506

Tina & Per d. 29.05.10

216 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det bliver spændende med boudoir billeder! - Jeg er selv en for stor kylling til at det kan blive aktuelt ;-)

Hvis du ku' tænke dig også at bruge noget lingeri som er lidt retro inspireret eller humoristisk, vil jeg anbafale dig at kigge i H&M. De har tit rigtig mange skønne og sjove ting, især trusser :-)

Redigeret af IdaEmilie
0

Del dette indlæg

Det bliver spændende med boudoir billeder! - Jeg er selv en for stor kylling til at det kan blive aktuelt ;-)

Hvis du ku' tænke dig også at bruge noget lingeri som er lidt retro inspireret eller humoristisk, vil jeg anbafale dig at kigge i H&M. De har tit rigtig mange skønne og sjove ting, især trusser :-)

Tusinde tak, det vil jeg prøve :)

Jeg er også meget spændt på det. Jeg har tidligere svoret, at det ville jeg aldrig gøre - MEN nu har jeg bestilt, så selvfølgelig skal det gøres

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har manden endelg fået taget sig sammen til at købe tøj - Jeg fik sandelig lov til at komme med og i kan tro han bliver rigtig fin. Jeg har dog ingen billeder af han.

Han har købt en sort habit, ivory skjorte, vest og kravat i guld mønster :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har i dag haft møde med hende der skal lave vores kage.

Vi blev enige om denne her - blot med lyslilla roser i stedet for den brune farve

Vi har fundt 3 varianter til fyld, som vi skal ud at prøvesmage d. 21. april

Sikke en flot kage, den er jeg sikker på nok skal blive god :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ups så kom jeg liiige til at købe endnu et par sko. - Så jeg har et par sølvsko i overskud. Købt hos Terrierplaynet - jeg mener det er str. 40. Hvis nogen skulle være intresseret.

Det er sådan, at manden har købt vest og kravat med guld mønster - og så synes jeg, at jeg ville bytte mine sølvsko ud med et par guldsko

Her er de så

post-38898-1269502215.jpg

Redigeret af tina1506
0

Del dette indlæg

Ups så kom jeg liiige til at købe endnu et par sko. - Så jeg har et par sølvsko i overskud. Købt hos Terrierplaynet - jeg mener det er str. 40. Hvis nogen skulle være intresseret.

Det er sådan, at manden har købt vest og kravat med guld mønster - og så synes jeg, at jeg ville bytte mine sølvsko ud med et par guldsko

Her er de så

Nice!! Super flotte sko!!

Hvad koster de og hvor er de købt?

0

Del dette indlæg

Her er de så

Nice!! Super flotte sko!!

Hvad koster de og hvor er de købt?

Jeg har købt dem på ebay.com - ellers søg på shoemetro

Jeg skulle give kr 235,00 incl. fragt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg bestemt mig......Jeg drager til København i morgen tidligt, for at hente MIN kjole hjem :kiss:

Jeg kunne godt få den sendt - men jeg har det fint med at prøve den i butikken, for at være sikker på, at der ikke er noget galt med den (Måske er jeg lidt hysterisk - men jeg orker bare ikke, hvis der er en fejl i den eller en plet eller ligende) - Så heller en tur til hovedstaden. Jeg tager min mellemste datter med, så kan vi nemlig også lige komme på shopping sammen - Det kan jo være, jeg finder noget, jeg ikke kan undvære til brylluppet :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer