tina1506

Tina & Per d. 29.05.10

216 indlæg i dette emne

Lige en opdateringsliste til mig selv

Hvad mangler jeg/vi:

- sætte de sidste kirkeprogrammer sammen

- lave menuhæfterne færdige

- købe duge og servietter

- bage lidt flere petit four

- tegne baggrunden til gæstemaleriet

- lave bordplan til ophæng

- købe tyggegummi + hovedpinepiller (til Tak-for-iaften poserne)

- sætte etiketter på vandflaskerne

- købe blomster til borddekorationerne

Dejligt - to do listen er skrumpet ind :)

Nu er jeg snart klar til den store dag :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For en måned siden havde Amalie fødselsdag, hvor pigerne lavede deres egen cupcakes.

I aften skal vi holde fødselsdag for Sasja, der bliver teenager i morgen. :loveflag:

Gæt hvad tøserne vil lave i aften :cheerleader3:

CUPCAKES

Dejligt, at de endnu ikke føler sig for "store" til at lave prinsesse ting.

I får da lige et billede af kagerne fra Amalies fødselsdag

post-38898-1273217736.jpg

0

Del dette indlæg

Arhhhhhhhh

nu troede jeg lige der var styr på det hele.

Men, men, men.......... Jeg har undret mig over at skrædderen (iflg.aftale) ikke har hentet min kjole (Den hænger i Århus hos min datter). Så jeg prøver at ringe til hende, men har ikke kunne få fat på hende.

Så ringer hun idag for at sige, at hun ikke har tid alligevel, da hun har fået en del ordre ind. Øhhhh what??????

Jeg bliver rigtig sur og bekymret - hvad f..... skal jeg gøre 20 dage før brylluppet :)

Jeg fortæller hende, hvad jeg tænker og føler - så afslutter jeg samtalen.

Efter ca. 5 min sender hun en sms - her fortæller hun, at hun er rigtig ked af det og at det er hende der har lavet en fejl. Så hvis jeg kan komme til Århus senest lørdag vil hun selvfølgelig godt lægge kjolen op for mig.

Puhaaaa Sikke en lettelse - men jeg må nok indrømme, jeg er lidt forvirreret. Hvis jeg havde mere tid, valgte jeg nok en anden skrædder :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eller så send mig lige en PM så får du adressen på min veninde i Århus som er uddannet og underviser i bla. kjolesyning. Er sikker på hun kan hjælpe til en meget rimelig pris.

KH frk R

- Hvis jeg forstår det korrekt så har du brug for en skrædder i Århus

0

Del dette indlæg

Eller så send mig lige en PM så får du adressen på min veninde i Århus som er uddannet og underviser i bla. kjolesyning. Er sikker på hun kan hjælpe til en meget rimelig pris.

KH frk R

- Hvis jeg forstår det korrekt så har du brug for en skrædder i Århus

Tusinde tak for hjælpen - men jeg prøver lige at snakke med min skrædder (en gang til) - ellers vender jeg tilbage :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhhhh jeg kan altså ikke forstå jeg ikke har hørt fra Tosa-foto endnu.

De sagde senest mandag - nu giver jeg dem til i eftermiddag.

Hvis jeg ikke har hørt noget, vil jeg maile til dem for at høre om der er problemer med billederne :)

Det håber jeg bare ikke :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har bestilt et nyt dørskilt til hr. mand. ( har lige fået mail, at det er sendt fra firmaet)

Han ved ikke, at jeg og børnene skifter navn. Så når jeg holder min tale til ham vil jeg på et tidspunkt forære ham en pakke, som han skal pakke op - der i vil der så være skiltet samt navneændringspapirerne, som han jo skal underskrive :blush:

Jeg tror han bliver vild glad - han har længe snakket om, at han er ked af jeg og børnene ikke vil have hans efternavn :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Nu havde jeg ellers planer om, jeg skulle lave menuhæfterne her fra morgnen - så er printeren selvfølgelig lige løbet tør for blæk :thumbsupsmileyanim:

Hmmmm jeg skal vist på :blush: idag, hvis jeg når det. Vi skal nemlig også til Tyskland for at købe det sidste vin, øl og vand.

Nå men, jeg kan selvfølgelig gå igang med at tegne/male vores bryllupstræ :thumbsupsmileyanim: For et eller andet bryllupsrelateret er jeg jo nød til at lave - der er jo kun

15 dage tilbage

0

Del dette indlæg

Så har jeg fået syet mit strømpebånd.

Jeg kan desværre ikke smide billederne ind lige nu - men det kommer - jeg lover :blush:

Jeg har også fået tegnet skitsen til vores bryllupstræ

Her kommer der selvfølgelig også billeder - men I må altså vente til senere

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg fået skrevet digtet til vores bryllupstræ:

Vores bryllupsdag vi gerne mindes vil

og beder vi vore gæster hjælpe til.

Vores bryllupstræ skal vokse op

sæt derfor dit "stempel" i træets top.

Skriv dit navn ved stemplet, der næst

så vi kan se, hvem der var med som gæst.

I har nu givet os et maleri

med masser af glæde og minder i.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Se lige hvad jeg har købt - passer perfekt til de røde gummistøvler, jeg skal have købt.

Vores location er jo med nogle gamle fiskehytter i baggrunden

Så kan regnen bare komme an

:blush:

Rigtig sød paraply, den sidder lige i skabet, men lad os håbe, at du ikke får brug for den...

Postkort til vores "Tak for i aften" poser

Hvor er det vildt, det er ligesom at kigge ind i mit arbejdsværelse. Jeg har købt de samme poser ( har dog malet hjerter på dem) og vi har lavet fuldstændig det samme postkort (farver og motiv) Mon du har set min profil eller er vi bare hemmelige tvillinger? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Se lige hvad jeg har købt - passer perfekt til de røde gummistøvler, jeg skal have købt.

Vores location er jo med nogle gamle fiskehytter i baggrunden

Så kan regnen bare komme an

:(

Rigtig sød paraply, den sidder lige i skabet, men lad os håbe, at du ikke får brug for den...

Postkort til vores "Tak for i aften" poser

Hvor er det vildt, det er ligesom at kigge ind i mit arbejdsværelse. Jeg har købt de samme poser ( har dog malet hjerter på dem) og vi har lavet fuldstændig det samme postkort (farver og motiv) Mon du har set min profil eller er vi bare hemmelige tvillinger? :rolleyes:

Ej, hvor sjovt - og nej jeg har faktisk ikke set din profil :balloons:

Men det må jeg da hellere nu :)

Paraplyen skal jeg selvfølgelig kun brug til billederne :cheerleader3: Om 13 dage skinner solen fra en skyfri himmel

0

Del dette indlæg

Jeg har fået postkortene hjem.

Gummistøvlerne er købt

Boudior billederne er kommet

Jeg har fået lavet og bestilt fotobog til manden

Jeg er i fuld sving med at folde menuhæfterne

Det firma hvor jeg har købt paraplyen har lovet den er her inden d. 29.

Jeg har lavet toiletkurv

OG SÅ HAR JEG EN MASSE BILLEDER, JEG IKKE KAN REDIGERE; DA DER ER NOGET GALT MED MIT WINDOWS: MEN LIGE SÅ SNART DET ER LAVET LOVER JEG AT I FÅ BILLEDSPAM :balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer