tina1506

Tina & Per d. 29.05.10

216 indlæg i dette emne

Uhhhhhh 3 dage tilbage

:thumbsupsmileyanim:

Jeg vil lige se om jeg ikke kan få lagt ldt flere billeder ind idag - Jeg er faktisk ved at være færdig med alt det kreative.

Jeg holder fri resten af ugen, så jeg kan rigtig gå og nyde det.

I dag kl. 12.00 skal jeg have voksbehandlet hele kroppen - måske ikke lige frem en nydelse, men det er lækkert bagefter :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I får lige et billede mere

Uh! Har du en skabelon til disse? Og hvordan har du samlet dem? Tape?

Jeg laver nogle også gaveposer, og havde overvejet lidt hvordan jeg skulle få panodilerne med - uden at de bare lå og rodede rundt i bunden...

Det er faktisk nemt. Jeg har lavet dem i word. Gå ind i indsæt tryk på figurer tag så retangel og tegn den på dokumentet. Herefter sætter du en trekant oven på. til sidst tager du en retangel med tekstfelt og sætter ind, hvor du vil have din tekst.

fllipperne du kan se på første figur er nogle jeg lige hurtigt har tegnet ind, bare lige så du kan se, hvordan de bliver samlet. Flipperne klippede jeg bare i fri hånd, bukkede dem ind og puttede lim på. Bukkede posen på midten (ved stregen) og så har du en pose. :thumbsupsmileyanim:

kuvert_til_piller.doc

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

JUBIIIII så er det I MORGEN

:biggrin:

Tænk at det allerede er i morgen - Det er HELT vildt

I går var vi i sognegården, hvor vi fik stillet borde op og begyndt på borddekorationer. I dag skal vi så have dækket bordene og gjort de sidste borddekorationer færdig.

Jeg skal nok huske kamera, så I kan få nogle billeder.

Det eneste jeg mangler i at være klar er at pakke morgengaven ind.

Talen er skrevet og sangen er øvet - Så nu kan dagen bare komme :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig så vildt - og alligevel er det slet ikke helt gået op for mig, at det allerede er i morgen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, tænk at det for os begge er imorgen. Ønsker dig al held og lykke- og MASSER AF SOL ;-)

jeg har heller ikke at fattet, at det er imorgen! Min veninde skrev til mig imorges, at hun havde bagt muffinsne færdige, og jeg tænkte: Hvad da ikke alleredde, så bliver de tørre af at stå et par dage...." Et par dage!!! det er IMORGEN!!!!

Nyd dagen

0

Del dette indlæg

Ja, tænk at det for os begge er imorgen. Ønsker dig al held og lykke- og MASSER AF SOL ;-)

jeg har heller ikke at fattet, at det er imorgen! Min veninde skrev til mig imorges, at hun havde bagt muffinsne færdige, og jeg tænkte: Hvad da ikke alleredde, så bliver de tørre af at stå et par dage...." Et par dage!!! det er IMORGEN!!!!

Nyd dagen

Kæmpe tillykke til dig også - Jeg håber da også I må få solen at se. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:balloons: Stort tillykke med brylluppet i dag! :blink:

Jeg håber i får en uforglemmelig dag og at alt går som det skal... vejret ser allerede nu ud til at blive fantastisk! :thumbsupsmileyanim:

Husk at nyde dagen!

Redigeret af Felixia
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer