Sign in to follow this  
Followers 0
Nitzen1987

Sko

18 posts in this topic

Annonce ♥

Hej

Jeg ved, at det er tradition at manden ikke ser kjolen før end i kirken, men hvad med sko og taske? (har lige købt det i dag)

Vh

Anita

Ved ikke hvad traditionen er for sko, men jeg ville ikke vise ham det, det giver ham jo hurtigt en fornemmelse af hvad farve kjolen en...

Og jo jeg ville rigtig gerne vise ham det hele, men kun fordi jeg er så spændt på hans reaktion, men jeg venter til kirken....

0

min tilkommende har selv bestemt at han slet ikke vil se noget som helst, fordi han vil overraskes på dagen... og det gælder så altså også sko, takser osv...

Det er jo rigtig nok, at har man set 1 ting, så danner man sig hurtigt et billede af hvordan resten ser ud...

Selvom det jo er super pres ikke at kunne dele og vise, hvad man går og laver og bruger alt for mange penge på ! :) hehe

0

Tja, sådan har jeg det ikke... han vil ikke selv se kjolen og det synes jeg også er fedt, hvis det kommer som en overraskelse, men han har set taske og sko. Det giver ham på ingen måde en idé om kjolen. Han er blank! (men det er måske bare min mand? ;))

Edited by pilgrim
0

Annonce ♥

Min kommende mand har set skoene men får IKKE lov til at se kjolen. Synes ikke at skoene (i mit tilfælde blå) viser noget som helst om kjolen..... Så han får altså lov til at se alt andet - måske lige med undtagelse af det frække undertøj- hvis der blir noget af det :-)

0

Annonce ♥

Min kommende har ingen interesse i at skulle se mine sko, men hvis han ville måtte han da godt. Jeg er skrædder og viser glædeligt mine ting frem, så den bolero jakke jeg har syet til kjolen har jeg vist ham, men selve kjolen får han ikke at se før den store dag. Smykker, prøvefrisure osv. har han også set. Så det rører mig ikke at vise ham tilbehøret, men drømmekjolen forbliver hemmelig. Ville ikke undvære hans reaktion når han ser mig for allerførste gang i den med hele molitjavsen af pynt sat til.

0

Tja, sådan har jeg det ikke... han vil ikke selv se kjolen og det synes jeg også er fedt, hvis det kommer som en overraskelse, men han har set taske og sko. Det giver ham på ingen måde en idé om kjolen. Han er blank! (men det er måske bare min mand? ;))

Det samme herhjemme:)

0

Min mand havde set skoene som det eneste, det skyldtes at vi i månederne op til vores bryllup var flittige til at øve brudevalsen og det foregik med vores respektive bryllupssko på for at vi var vandt til at danse i dem Og så blev skoene automatisk gået til så det var en stor succes at gøre det sådan :)

0

Annonce ♥

For mig giver det sig selv. Skoene har intet med kjolen at gøre anden farve med mere. Men jeg skal gå dem til gider ikke ømme føder fordi jeg ikke lige fik trådt dem til inden og det er da nærliggede at øre her hjemme så tror han ser dem, for det er ikke lige dem man trisser rundt på kontoret med.. Men det kan da være det kommer til det.

0

Min kommende har også set skoene, dels pga. det er min mors gamle brude sko, dels fordi jeg øver mig i at gå i dem her hjemme.. og han aner intet om kjolen .. tror jeg nok..

Man siger, at brudesko SKAL være nye, kan ikke huske hvorfor. Men Bill Holmberg understreger det kraftigt på hans bryllupsDVD....

Jeg vil næsten sige, at han SKAL se dine sko!

For mig betød det ikke noget, at han så farven, for han var ikke i tvivl om, at jeg ville være hvid brud.

Men hvis du vil gøre dig selv en stor tjeneste, så går du dem til derhjemme, og øver brudevals i dem (så får du en fornemmelse af, hvordan de også er at danse i, hvis dans ikke er jeres skarpe side).

Hvis du er bange for lidt småskræmmer, så kom lidt frysepose hen over snuden/der hvor de kan blive beskidte.

Jeg var glad for at ha' gået dem til, også så jeg vidste, om jeg skulle ha' vabelplaster med i tasken eller ej :cheerleader3:

Og SÅ meget ser folk heller ikke skoene, at det gør noget, at de er lidt slidt til i sålen.

0

Annonce ♥

Her vil han ikke se dem, dog ville han godt lige kigge med, den dag jeg sad på terrierplaynet og havde forelsket mig lidt i grønne sko - og der var det faktisk ham, der nærmest opfordrede mig til at prøve at købe..

Men jeg har flere gange fået anbefalet, at man øver brudevalsen i brudesko og med skørtet på - da man ikke kan komme så tæt på hinanden, som normalt, og for at få en fornemmelse af, hvor langt man er fra hinanden, så dansen ikke kommer til at se helt kejtet ud.. :cheerleader3:

0