Sign in to follow this  
Followers 0
Guest BlueHearts

Hvilken parfume bruger I på bryllupsdagen?

19 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg købte Marc Jacobs Daisy i edi parfume til bryllupsdagen, og den var/er jeg virkelig glad for, da jeg fik stor ros for min velduft og at jeg valgte den i edi parfume, da duften holdte hele dagen og aftenen

0

Jeg synes virkelig det er vildt, hvor mange ting jeg slet ikke havde vurderet som noget jeg skulle tage særlig stilling til i forbindelse med bryllupsdagen :)

Jeg er da ret overbevist om, at jeg vil have en af mine 'almindelige' nuværende parfumer på. Jeg sætter selv meget stor pris på, at min kæreste dufter af min kæreste, så jeg ville synes det var virkelig mærkeligt, hvis han pludselig duftede anderledes på vores bryllupsdag.

Så jeg skal nok enten bruge Ralph Lauren: Romance eller Emporio Armani: Elle/She, da det er dem jeg skifter imellem til hverdag :)

0

Annonce ♥

Puha.... det bliver nok en af følgende:

Allure fra Chanel

Daisy fra Marc Jacobs

Gucci II

Gucci Envy

J'adore fra Christian Dior

Har mange skønne parfumer :-) Og bruger dem alle med jævne mellemrum, så kommer stadig til at dufte af "mig".

Edited by mille1981
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tja den tid, den glæde...

Har mange dufte at vælge imellem og det svinger fra tid til anden, hvilken der er min favorit.

Men havde J'adore fra Christian Dior på første gang vi kyssede og ved han elsker den duft.

Omvendt, spørger jeg ham i disse dage foretrækker han enten:

The Beat fra Burberry

Idole fra Giorgio Armarni

A Scent fra Issey Miyake

Alle 3 rigtig gode dufte.....

Edited by Dbrix
0

Super ide med at bruge en helt ny duft på dagen, og så ikke så meget mere derefter. For seriøst når i dufter den fremover, vil i blive mindet om den fantastiske dag - så kan man bruge den til særlige romantiske lejligheder med sin mand. Fantastisk. Man kan eventuelt bare få en prøve på en parfume man kan have i tasken hele dagen, så var det jo en smart og billig måde at gøre det på.

0